heeft iemand dit al voorgehad?
Ik las een artikel van op het forum van orange van 2020!
https://community.orange.be/t5/Mobiel-i ... /m-p/70171
En dit heb ik net hetzelfde.
Gewoon wat geduld nodig of wat kan ik doen?
Toegevoegd na 2 uren 3 minuten 30 seconden:
Het doet me trouwens denken aan wat satsurfer hier verklaart(dat flikkeren)
viewtopic.php?p=582022#p582022
Toegevoegd na 1 uur 55 minuten 36 seconden:
Is ondertussen in orde. Klantendienst heeft het opgelost. Weet niet wat ze hebben moeten aanpassen.
orange geen stabiel mobiel internet
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 14 keer
Bij mi op bepaalde tijdstippen vb vanaf 11U smorgens tot 21U heb ik waar ik woon op 4G maar max 10Mbit down en 25Mbit up!
Ik vermoed de woonwijk waar ik woon hebben veel orange klanten en die mast wat verzadigd is?
Mss moeten ze daar een extra antenne of een ander manier wat meer capaciteit voor verzien?
Heb volle signaal en steeds die snelheden op die tijdstippen is niet normaal

Ik vermoed de woonwijk waar ik woon hebben veel orange klanten en die mast wat verzadigd is?
Mss moeten ze daar een extra antenne of een ander manier wat meer capaciteit voor verzien?
Heb volle signaal en steeds die snelheden op die tijdstippen is niet normaal

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 169 keer
Het is een totaal ander probleem ghost wat jij beschrijft.
Mijn probleem zit echt door de esim en je hebt dit enkel bij Orange want als ik overdchakel naar andere provider is dit probleem er niet.
Heeft niemand die overgestapt is van andere provider met esim hier last van?
Ik heb nu sinds gisteren hier al last van en zolang de klantendienst hier niets aanpast blijf ik met dit probleem zitten.
Mijn probleem zit echt door de esim en je hebt dit enkel bij Orange want als ik overdchakel naar andere provider is dit probleem er niet.
Heeft niemand die overgestapt is van andere provider met esim hier last van?
Ik heb nu sinds gisteren hier al last van en zolang de klantendienst hier niets aanpast blijf ik met dit probleem zitten.