EDPnet Max6 Dyn & Fix - Deel 2

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

blondie2001 schreef:Voor mezelf is het niet meer relevant wegens bestelling bij EDPnet reeds geplaatst ... maar ik wil jullie dit niet onthouden.
Geachte,

Momenteel behoort "nachtsurfen" nog niet tot de mogelijkheden, maar dit wordt zeker in acht genomen naar de (nabije) toekomst.

Verder kunnen we u wel meedelen dat zonet werd beslist om de "medium band" op te trekken naar 1 Mbps.

Met vriendelijke groeten,


Leuk ... Maar ik blijf toch bij EDPnet ;)

Mechien kunnen we EDPnet overtuigen nachtsurfen aan 1/3 te laten tellen, sinds Dommel nu naar 1 Mbps gegaan is. Daim ... i love concurrentie onder elkaar :)

Infeiten zou nachtsurfen idd veel minder moeten meetellen. Als je beziet, dat overdag terrabytes aan data verzet word, vs s'nachts waar mechien 1/10 verzet word. Als men een groot deel van de gigadownloaders kan overtuigen all hun broll nachts binnen te halen, dan word gans het netwerk overdag ontlast infeiten.
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

blondie2001 schreef:Voor mezelf is het niet meer relevant wegens bestelling bij EDPnet reeds geplaatst ... maar ik wil jullie dit niet onthouden.

Geachte,



Momenteel behoort "nachtsurfen" nog niet tot de mogelijkheden, maar dit wordt zeker in acht genomen naar de (nabije) toekomst.

Verder kunnen we u wel meedelen dat zonet werd beslist om de "medium band" op te trekken naar 1 Mbps.

Met vriendelijke groeten,

Meilleures salutations,

Best regards,



dommel.com services

a schedom vof service




------------------------------------------

Current ticket is now considered closed,

it can be reopened by responding to this

email. Please note that all responses in

regards to this query should include the

full ticket number in the subject of the

email.


Jap dommel.com wordt het :). Aangezien je daar ook digitale telefonie kan verkijgen.
Laatst gewijzigd door Zuttasoxx 24 jan 2006, 20:45, in totaal 1 gewijzigd.
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

blondie2001 schreef:Voor mezelf is het niet meer relevant wegens bestelling bij EDPnet reeds geplaatst ... maar ik wil jullie dit niet onthouden.

Geachte,



Momenteel behoort "nachtsurfen" nog niet tot de mogelijkheden, maar dit wordt zeker in acht genomen naar de (nabije) toekomst.

Verder kunnen we u wel meedelen dat zonet werd beslist om de "medium band" op te trekken naar 1 Mbps.

Met vriendelijke groeten,

Meilleures salutations,

Best regards,



dommel.com services

a schedom vof service




------------------------------------------

Current ticket is now considered closed,

it can be reopened by responding to this

email. Please note that all responses in

regards to this query should include the

full ticket number in the subject of the

email.


Goed zo als dat er door komt dan vertrek ik naar Dommel :D

Tot binnen kleine 3 maandjes zou ik zeggen dan !
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Deej_1977 schreef:
Anonymous schreef:Ik neem wel den ADSL MAX6 DYN ondertussen. Want ADSL2+ kan nog een tijdje duren.
Je gaat er dan vanuit dat je kan upgraden naar ADSL2+ vermoed ik?
(Gast was ik dus atm) Ja maar die MAX6 DYN is een tijdelijke oplossing voor mij ik upgrade toch naar ADSL2+. Veel uitleg moet ge mij niet geven :)

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

hot damn, die dommel reactie ziet er ook kewl uit ^^
dit is pas concurreren
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Natuurlijk aan de andere kant, gaan ze het ook waar maken die 1mbps ???

Dat zal natuurlijk blijken wanneer je aangesloten bent en wanneer het misschien te laat is, maar erger dan Adsl2fit kan het niet zijn zker :D
Gast

Waarschijnlijk wel maar hoe lang zal het duren voordat het A2F of RealDSL toestanden zijn ???
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Tae schreef:Natuurlijk aan de andere kant, gaan ze het ook waar maken die 1mbps ???


Idd... Er is één klein probleem waar we allen infeiten overkeken toen we berekende hoeveel je op een maand kon doen met "medium band" breete verbinding. De letters FUP. Wat houd dat in voor Dommel. Je zit al op medium bandbreete ( gestraft infeiten ) omdat je over je limiet ging. Ik zie die mannen infeiten niet toelaten dat je 100GB kan downloaden ( gratis infeiten ) onder FUP.

Ik heb al lang een hekel gehad aan die 3 letters, omdat ze kunnen betekenen eenderd wat de andere kant wilt. Wat omvat Dommel als Fair Use?? Mechien dat eens mailen naar hun. Want je kan mensen zo lokken, en dan zeggen dat de FUP maar 20GB is ... Plop ... En je hebt niets te protesteren, want je hebt al een jaar contract aan je been.
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

100GB zal geen probleem zijn denk ik
vanaf 300 begin je toch al serieus te overdrijven imo
Gebruikersavatar
Jos77
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 11 jan 2006, 01:39
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

blondie2001 schreef:Dommel:
Momenteel behoort "nachtsurfen" nog niet tot de mogelijkheden, maar dit wordt zeker in acht genomen naar de (nabije) toekomst.

Verder kunnen we u wel meedelen dat zonet werd beslist om de "medium band" op te trekken naar 1 Mbps.

Nog maar eens een bewijs dat de kleinere spelers veel handiger en sneller op de marktevolutie kunnen inspelen dan de groten, en dit ten voordele van de consumenten.

Op zo'n concurrentiestrijd tussen de grotere spelers (BGC, TN, zelfs Scarlet) zaten we al lang te wachten.... tevergeefs....
(en toen waren hun klanten aan het weglopen - the end :twisted: )
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Max6 Dyn besteld, hopelijk dat ze me met de recente lijn-disconnects ook kunnen helpen.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Phuncz schreef:Max6 Dyn besteld, hopelijk dat ze me met de recente lijn-disconnects ook kunnen helpen.
Ik ook. Hopelijk deze week nog van profiel veranderd...

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Arqentus schreef:
Tae schreef:Natuurlijk aan de andere kant, gaan ze het ook waar maken die 1mbps ???


Idd... Er is één klein probleem waar we allen infeiten overkeken toen we berekende hoeveel je op een maand kon doen met "medium band" breete verbinding. De letters FUP. Wat houd dat in voor Dommel. Je zit al op medium bandbreete ( gestraft infeiten ) omdat je over je limiet ging. Ik zie die mannen infeiten niet toelaten dat je 100GB kan downloaden ( gratis infeiten ) onder FUP.

Ik heb al lang een hekel gehad aan die 3 letters, omdat ze kunnen betekenen eenderd wat de andere kant wilt. Wat omvat Dommel als Fair Use?? Mechien dat eens mailen naar hun. Want je kan mensen zo lokken, en dan zeggen dat de FUP maar 20GB is ... Plop ... En je hebt niets te protesteren, want je hebt al een jaar contract aan je been.


Met FUP bedoeld men gewoon dat je zoveel kan downloaden als je wil, zoland het netwerk niet overbelast wordt en andere gebruikers daardoor niet meer deftig kunnen surfen. Dus FUP hangt af van de "medium band" snelheid, en hoeveel groot verbruikers er in de buurt zitten aangezien het netwerk dan sneller overbelast raakt.
RealDSL zou dus beter tijdelijk zijn letterkes FUP toepassen om de stabiliteit te garanderen.
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

ZMD schreef:Met FUP bedoeld men gewoon dat je zoveel kan downloaden als je wil, zoland het netwerk niet overbelast wordt en andere gebruikers daardoor niet meer deftig kunnen surfen. Dus FUP hangt af van de "medium band" snelheid, en hoeveel groot verbruikers er in de buurt zitten aangezien het netwerk dan sneller overbelast raakt.
RealDSL zou dus beter tijdelijk zijn letterkes FUP toepassen om de stabiliteit te garanderen.


Lol ... FUP = onofficieel limiet. Ik ben al een paar keer in aanvaring geweest met FUP bij een andere isp. Als je over dit onofficieel limiet ging, dan maken ze je het level knap lastig.

FUP heefts niets te maken met overbelasting op hun netwerk te voorkomen. Als dat zo was, dan moet voor ieder persoon een ander limiet gelden. Als je s'nachts download, dan zou toch niemand mogen klagen als je 1000de GB's verzet? Als er bijna niemand in je buurt woont, dan zou men toch geen last mogen hebben van één groot gebruiker etc...

Trust me, FUP heeft niets maar ook niets te maken met "overbelast" te voorkomen. FUP is een verdoken limiet. Pas als je over dat verdoken limiet gaat, ondek je welke deze is. Men gebruikt graag de term FUP, omdat het mensen afremd. Men zegt nooit hoeveel die FUP limiet is ( trust me, ik heb het al vaak geprobeerd ), omdat, als mensen niet weten wat het is, ze hun gaan beperken. Als men weet dat een FUP bevoorbeeld 100GB is, dan zullen mensen meer geneigt zijn deze ook gaan opgebruiken.

Stuur een mail naar Dommel & alle andere ISP's met FUP, en vraag wat zij Fair Use vinden ( in GB termen ). Wedden dat je van geen enkel concreete cijfers gaat krijgen ;)
Gebruikersavatar
|T-J|
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 30 jul 2004, 09:48
Locatie: Gent
Contacteer:

heb de 24'ste men bestellinkje geplaatst zie :)
nu is het spannend wachten op een mail of brief met de gehoopte gegevens in denk ik o-O
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
Gebruikersavatar
GeertAki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 09 jan 2006, 13:28
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Weet er iemand of EDPnet ook met zo een irritante korting werkt als je betaalt via domiciliëring? Ik vind dat dit niet kan. Als ze mij een factuur sturen en ik betaal steeds binnen de vooropgelegde termijn, dan is het toch niet logisch dat ze me méér aanrekenen hé?
Ik betaal dus liever via gewone overschrijving, omdat je dan beter weet wat je wanneer betaalt.
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 maa 2004, 20:02

GeertAki schreef:Weet er iemand of EDPnet ook met zo een irritante korting werkt als je betaalt via domiciliëring? Ik vind dat dit niet kan. Als ze mij een factuur sturen en ik betaal steeds binnen de vooropgelegde termijn, dan is het toch niet logisch dat ze me méér aanrekenen hé?
Ik betaal dus liever via gewone overschrijving, omdat je dan beter weet wat je wanneer betaalt.


Ik heb hen die vraag reeds gesteld en toen wist men mij te vertellen dat betalen via een overschrijving geen probleem is.
JrCv
Plus Member
Plus Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 12 nov 2003, 10:56
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 10 keer

Kerberos schreef:
GeertAki schreef:Weet er iemand of EDPnet ook met zo een irritante korting werkt als je betaalt via domiciliëring? Ik vind dat dit niet kan. Als ze mij een factuur sturen en ik betaal steeds binnen de vooropgelegde termijn, dan is het toch niet logisch dat ze me méér aanrekenen hé?
Ik betaal dus liever via gewone overschrijving, omdat je dan beter weet wat je wanneer betaalt.


Ik heb hen die vraag reeds gesteld en toen wist men mij te vertellen dat betalen via een overschrijving geen probleem is.


Ja dat heb ik ook gevraagd maar ik heb er dus ook niet bij gevraagd of er meer wordt aangerekend en dat is zijn vraag
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

GeertAki schreef:Weet er iemand of EDPnet ook met zo een irritante korting werkt als je betaalt via domiciliëring? Ik vind dat dit niet kan. Als ze mij een factuur sturen en ik betaal steeds binnen de vooropgelegde termijn, dan is het toch niet logisch dat ze me méér aanrekenen hé?
Ik betaal dus liever via gewone overschrijving, omdat je dan beter weet wat je wanneer betaalt.


Je betaald niks extra als je met overschrijving betaald. Ik doe dit ook zo.
En je hebt zeker gelijk dat je dan een beter overzicht hebt. Zo is er bij mijn vader nog 6x geld van zijn rekening gegaan terwijl hij zijn abbonement bij Tiscali/Scarlet al lang opgezegd was, maar EDPnet is Scarlet niet natuurlijk ;).
Gebruikersavatar
MeYeR
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 feb 2005, 19:19
Locatie: anywhere but here

Even die afstandscheck gedaan bij edpnet en ik kreeg het volgende

Afstand tot de lokale wijkcentrale: ? meter :-(
[Intel Core 2 Duo E8400 | Gigabyte GA-P35C-DS3R | ATi Radeon HD 4800 512 MB | Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 4096MB CL4 | 1.8 TB HD intern / 500 GB HD extern | Windows Vista | Tele2]
matx5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 105
Lid geworden op: 22 mei 2005, 23:02
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

MeYeR schreef:Even die afstandscheck gedaan bij edpnet en ik kreeg het volgende

Afstand tot de lokale wijkcentrale: ? meter :-(


de afstandscheck bij het registreren is down, maar je kan de afstand tot de centrale teweten komen door een mailtje naar de helpdesk te sturen.
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

Dat kreeg ik dus ook. Volgens mij klopt dit niet helemaal. Even op het werk geprobeerd en er kwamen er toch wel enkele metertjes bij. Total Dist: 004452.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Iemand die al aan 6Mbps surft? :P
Ik heb alleen nog maar de e-mailadressen en webspace gehad, bij "mijn bestelling" staat "AfbeeldingAfwachten oplevering" en bij "Overzicht xDSL verbinding" staat er ""AfbeeldingOpleveringsfout" :(. Bij "Overzicht details van bestelling" staat dan wel weer "AfbeeldingAfwachten oplevering".

Ik zie wel wat er komt, zal sebiet eens proberen aanmelden met mijn nieuwe username en password die ik daar ook al terug gevonden heb. :)
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

ZMD schreef:Iemand die al aan 6Mbps surft? :P
Ik heb alleen nog maar de e-mailadressen en webspace gehad, bij "mijn bestelling" staat "AfbeeldingAfwachten oplevering" en bij "Overzicht xDSL verbinding" staat er ""AfbeeldingOpleveringsfout" :(. Bij "Overzicht details van bestelling" staat dan wel weer "AfbeeldingAfwachten oplevering".

Ik zie wel wat er komt, zal sebiet eens proberen aanmelden met mijn nieuwe username en password die ik daar ook al terug gevonden heb. :)


Idem hier. Aanloggen met nieuwe account lukt al wel, maar ook "opleveringsfout". Voor mij zit er echter geen snelheidswinst in (3,9 km tot centrale en dus blijf ik helaas op 3,3Mbps), maar ik heb toch maar voor Max6dyn geopteerd voor de 20 GB die nu inbegrepen is (dus 5 euro winst per maand, en dus op 5 maanden is de aktivatiekost er terug uit).
Laatst gewijzigd door Edward Valckx 25 jan 2006, 13:54, in totaal 1 gewijzigd.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Alles werkt dus al, maar de lijnsync zal dus waarschijnlijk nog niet aangepast zijn (ik verwacht ook niet dat dit zo snel gaat), ik kan het helaas niet zien doordat mijn modem in bridged mode staat nu.
Gebruikersavatar
MeYeR
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 feb 2005, 19:19
Locatie: anywhere but here

matx5 schreef:
MeYeR schreef:Even die afstandscheck gedaan bij edpnet en ik kreeg het volgende

Afstand tot de lokale wijkcentrale: ? meter :-(


de afstandscheck bij het registreren is down, maar je kan de afstand tot de centrale teweten komen door een mailtje naar de helpdesk te sturen.

Had ik ook gedaan, ze zeiden dat ik dit nu zelf kon op hun site. Hopelijk fixen ze dat vlug.
[Intel Core 2 Duo E8400 | Gigabyte GA-P35C-DS3R | ATi Radeon HD 4800 512 MB | Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 4096MB CL4 | 1.8 TB HD intern / 500 GB HD extern | Windows Vista | Tele2]
Sandman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 21 jun 2003, 10:29
Locatie: Genk

die linecheck deden ze via ne externe site/server stond er hier, maar hebben ze erafgesmeten omdat die het niet verwerkt kreeg.

Iemand toch enig idee hoe je je afstand tot de centrale online te weten kan komen (zonder mailtje te sturen dan? :) )
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

Zo is er bij mijn vader nog 6x geld van zijn rekening gegaan terwijl hij zijn abbonement bij Tiscali/Scarlet al lang opgezegd was, maar EDPnet is Scarlet niet natuurlijk ;).


Je kan een domiciliering direct stopzetten via homebank, selfbank or bezoek aan de bank. Ik heb dat ook meteen gedaan toen ik opgezegd heb bij Scarlet, want ik vertrouw hun boekhouding voor geen haar. En wat bleek: een paar weken laten een bericht van de bank dat Scarlet nog een faktuur wou innen, en gelukkig was dat dus verhinderd. Die bewuste faktuur bleek achteraf onterecht...

Test aankoop heeft die praktijken van "meer betalen indien per overschrijving" ook al aangeklaagd.
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

De online afstandscontrole komt in principe vandaag nog terug online.
internet, fiber & telephony
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

De online afstandscheck is terug beschikbaar.
Gelieve ons te verontschuldigen voor het ongemak.
internet, fiber & telephony
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

EDPnet schreef:De online afstandscheck is terug beschikbaar.
Gelieve ons te verontschuldigen voor het ongemak.


Hier krijg ik nog steeds
Momenteel kunnen wij uw maximale download- en uploadsnelheid niet opgeven. Indien u nu bestelt, zullen wij u via e-mail contacteren voor uw maximale snelheid. Uw bestelling wordt pas verwerkt na uw definitieve bevestiging.
Dus zal dan denk ik nog steeds niet werken

:?
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Afstand tot de lokale wijkcentrale:
? meter
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

De externe server die we gebruiken is niet altijd beschikbaar daardoor kan het zijn dat het online opvragen van tijd tot tijd niet werkt. Ook speciale situaties met uw aansluiting (bv. aansluiting via een LDC die niet klaar is voor ADSL) kunnen ervoor zorgen dat we online geen informatie kunnen bezorgen en dat een telefonische vraag of een vraag per email noodzakelijk blijft.
internet, fiber & telephony
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Nja wil niet echt jullie helpdesk lastig vallen met zo'n vragen, denk wel dat jullie betere dingen te doen hebben :).
(momenteel heb ik dus ADSL)
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

We helpen jullie graag verder dus een vraagje (teleofnisch of via email) is geen enkel probleem. We hadden ook graag gehad dat de online controle stabieler zou kunnen maar spijtig genoeg hebben we daar zelf geen invloed op :cry:
internet, fiber & telephony
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Hier werkt het alvast terug:

Afstand tot de lokale wijkcentrale:
894 meter

Lekker dichtbij :D
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Jap werkt idd terug => 1818m
Welke snelheden zou ik hiermee kunnen halen? (en bij ADSL2?)
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

flt schreef:Jap werkt idd terug => 1818m
Welke snelheden zou ik hiermee kunnen halen? (en bij ADSL2?)


ADSL2+ 18 Mbit.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Ik heb alweer de goede hoop opgegeven :evil:

Afstand tot de lokale wijkcentrale: 4338 meter :evil: :evil:

Nu heb ik skynet en is wel stabiel alleen de 10gb komt me de keel uit :twisted:

Er gaat niks boven kabel alleen jammer dat ze daar nog nooit gehoord hebben van FUP hier in Belgie. :twisted:
Laatst gewijzigd door ketter 25 jan 2006, 17:41, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

De snelheden die gehaald kunnen worden op basis van ADSL worden in de online configurator getoond. De ADSL2+ snelheid die gehaald zou kunnen worden (als het om een analoge PSTN verbinding gaat) kan opgevraagd worden via http://www.edpnet.be/default.aspx?S=adsl2plus.
internet, fiber & telephony
Gesloten

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”