Kan geen statistieken meer raadplegen via ISP.
Facturatieonderdeel op de site is niet meer te gebruiken.
Hulp op de site eveneens niet meer.
Telefoonnummer neemt niemand op.
Wat een f*ck*ng provider sinds de overname door Scarlet.
Geen statistieken meer en facturen meer
- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Moet je bij scarlet zien éh...
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Inderdaad f*ck*ng nest
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
FUBAR schreef:En aan het einde van de maand wel komen zagen over de overschrijding van het quotum. En nog dreigen met boetes!
Of zijn ze daar van afgestapt?
Ik krijg al drie maanden waarschuwingen ... verbruik telkens minstens 70 gig .. waarschuwingen geven echter tot op heden geen aanleiding tot facturering (weldra zullen ze de surfadsl'ers wel tracthen een contract van scarlet aan te smeren en dan zal er allicht wel aangerekend worden).
FUBAR schreef:En aan het einde van de maand wel komen zagen over de overschrijding van het quotum. En nog dreigen met boetes!
Of zijn ze daar van afgestapt?
Officieel worden de accounts overgezet op 31 january 2006 naar Scarlet.
Niets van aantrekken van die mails. Ik heb zowat ieder maand dat ik bij SurfAdsl zat ze gekregen. Dankzij de helpdesk wist ik dat ze hun er niet veel van aantrekte, zolang ge niet overdreef ( aka, er was een non officieel FUP in actie ). Had je een 50GB limiet, en je gaat er 25GB of zo over, trekken ze hun niks van aan. 80GB limiet, 25GB over, niets dat ze hun van aantrekte. Trust me, de gast aan de helpdesk vond mijn 105GB ( 80GB limiet ) dat ik die maand deed niets speciaals. Maw, er zaten nog een paar ander mannen die veel deftiger te werk gingen
Daarbij, de meting kwam niet overeen met de werkelijkheid. De upstream was soms 2 a 2.5* meer dan mijn gemeten verbruik op deze PC.
Maar in zou in January er niet overgaan als ik u was, want als Scarlet officieel dan overneemt, je weet maar nooit dat ze die maand aantellen.
ik zal overschakelen op EDPnet of realdsl.
hangt van het aanbod van EDPnet af.
deze zeik begint tegen te steken.
hangt van het aanbod van EDPnet af.
deze zeik begint tegen te steken.
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
"Bij mij wordt 19 januari vdsl geinstalleerd, en de dag erop vertrekt mijn opzegbrief.
Ik zou nog niet bij Scarlet willen zitten als het de laatste breedband isp was in Belgie..."
VDSL is in mijn ogen ok, heb het nu een maand of 2. Je ziet geen statistieken vanwege de uploadsnelheid; ALTIJD tegen de 1500 op deze site, download ALTIJD boven de 7500. Dus die worden eruit gefiltezrd. Heb echter op alle sites een hoge upload bovendien vertrekt een mail met fotos als een speer.
Ik hoop dat die upload zo blijft; de eerste 2 weken was die iets over 400.
Ik zou nog niet bij Scarlet willen zitten als het de laatste breedband isp was in Belgie..."
VDSL is in mijn ogen ok, heb het nu een maand of 2. Je ziet geen statistieken vanwege de uploadsnelheid; ALTIJD tegen de 1500 op deze site, download ALTIJD boven de 7500. Dus die worden eruit gefiltezrd. Heb echter op alle sites een hoge upload bovendien vertrekt een mail met fotos als een speer.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 127 keer
- Contacteer:
Carlos schreef:"Bij mij wordt 19 januari vdsl geinstalleerd, en de dag erop vertrekt mijn opzegbrief.
Dacht dat VDSL van Belgacom 9 Mbps down was (+/- 900 KiBps) en 400 Kbps up (+/- 40 KiBps) ?
-
- Premium Member
- Bedankt: 1 keer
qless schreef:Carlos schreef:"Bij mij wordt 19 januari vdsl geinstalleerd, en de dag erop vertrekt mijn opzegbrief.
Dacht dat VDSL van Belgacom 9 Mbps down was (+/- 900 KiBps) en 400 Kbps up (+/- 40 KiBps) ?
Ze zijn op sommige plaatsen (Gent?) hogere upload snelheden aan het testen. En waarschijnlijk ook binnenkort hogere downstream (om antwoord klaar te hebben op die TN stunt).
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Dit lijkt me niet echt meer SURFADSL-gerelateerd ...
Siglo schreef:Bij mij wordt 19 januari vdsl geinstalleerd, en de dag erop vertrekt mijn opzegbrief.
Ik zou nog niet bij Scarlet willen zitten als het de laatste breedband isp was in Belgie...
INDERDAAD!
Ik ben opgestapt bij scarlet na heel veel miserie (geloof me). En ik dacht eindelijk een goede provider gevonden te hebben bij SurdADSL. NIET DUS! Alweer bezeikt met Scarlet door de overname van SurfADSL. :'(