telenet en tele2

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
[The Cleaner]
Member
Member

volgens een maat van me zou tele2 gerund worden door telenet, aangezien de redelijk sterke anti-belgacom reclames van tele2 én omdat de kleuren van tele2 doen denken aan telenet :lol:

Bon, iedereen hier weet dat dit klinkklare nonsens zijn, maar waar vind ik harde zwart op wit bewijzen dat hij het volledig fout heeft? (btw ik heb gewed voor een pint, degene die een ijzersterk bewijs kan geven mag eens nippen van mijn pintje :P )
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Gewoonweg het feit dat Telenet en Tele2 niets met elkaar te maken hebben.
Tele2 is zelf veel groter en internationaal... dit in tegenstelling met de onderneming Telenet....
Everything that has a beginning has an end.
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

ADSL <> CABLE

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

Ken schreef:ADSL <> CABLE

Telenet heeft ook ADSL lijnen, wel enkel voor bedrijven. ( http://www.telenet.be/nl/op_kantoor/gro ... dex.page#0 )
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

ZMD schreef:Telenet heeft ook ADSL lijnen, wel enkel voor bedrijven. ( http://www.telenet.be/nl/op_kantoor/gro ... dex.page#0 )
Dat is Telenet Solutions, appart van Telenet ;) ask ditCh

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

hmm, ik had ergens gelezen dat Nv Telenet Solutions werd afgeschaft en terug opgenomen in de producten van Telenet zelf?

Mvg, Jelly
Everything that has a beginning has an end.
PHO
Pro Member
Pro Member

[The Cleaner] schreef:volgens een maat van me zou tele2 gerund worden door telenet, aangezien de redelijk sterke anti-belgacom reclames van tele2 én omdat de kleuren van tele2 doen denken aan telenet :lol:

Bon, iedereen hier weet dat dit klinkklare nonsens zijn, maar waar vind ik harde zwart op wit bewijzen dat hij het volledig fout heeft? (btw ik heb gewed voor een pint, degene die een ijzersterk bewijs kan geven mag eens nippen van mijn pintje :P )

De statuten van de beide bedrijven zullen je duidelijk aantonen dat ze niets met elkaar te maken hebben.
Je vindt die terug in het staatsblad.

Je gaat wel een beetje moeten zoeken naar de juiste editie van het staatsblad, en dat is al niet zo'n aangename "gazet".

Veel plezier !
Who the f*** is general failure and why the hell is he reading my disk ?
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”