Na dit talloze keren te horen ben ik het wel beu...
Elke keer weer, als er problemen zijn, steken ze het op dat ik te ver van de centrale zit.
Momenteel heb ik een ADSL Go verbinding.
Deze loopt niet eens op 2mbps, speedtests wijzen op 1.9...
Nu vraag ik me af, of BC hier OOIT iets aan gaat doen, aangezien sinds ik hier woon al problemen met m'n verbinding heb gehad.
En is er misschien ergens een site waarmee ik de afstand tussen mijn locatie en de centrale kan meten, zodat ik zo kan vergelijken met andere mensen rond dezelfde afstand?
Mvg,
MrK,
"Te ver van de centrale"
Misschien uw afstand tot de centrale hier eens posten. Wellicht zijn er genoeg mensen die hun afstand kunnen vergelijken met die van jou.
Ik zit bv. op 2.3 km. en haal vlot 4.4 mbps, volgens EDPNET moet ook de Dyn 6 max aan volle snelheid lopen.
Ik zit bv. op 2.3 km. en haal vlot 4.4 mbps, volgens EDPNET moet ook de Dyn 6 max aan volle snelheid lopen.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Je hebt het dus niet over je sync snelheid, maar over je effectieve snelheid (is dat gemeten via Userbase hier ?)MrK- schreef:Deze loopt niet eens op 2mbps, speedtests wijzen op 1.9...
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3654
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
- Recent bedankt: 1 keer
MrK... doe eens hier op userbase een speedtest en post deze hier zodat we zien wat het resultaat is ...
Laatst gewijzigd door Patje 24 jan 2006, 22:17, in totaal 4 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Bel even naar naar 0800 22 312 (de Gratis helpdesk voor ADSL)
Leg daar je probleem uit, ook ZeRoC is als Belgacom medewerker hier op het forum te bereiken, en is op de hoogte van dit soort technische problemen.
Je kunt eens zien in deze thread hier
Leg daar je probleem uit, ook ZeRoC is als Belgacom medewerker hier op het forum te bereiken, en is op de hoogte van dit soort technische problemen.
Je kunt eens zien in deze thread hier