Benlo_123 schreef: 15 jul 2024, 14:56
ik ben niet tegendraads, dat is alles.
Nee, er lijkt me idd iets meer aan de hand.
maar als, zoals ik eerder aangaf, de E-ID via pc dus bijna nooit werkt, heeft het geen zin om itsme via de E-ID met een pc te proberen installeren

Dat is gewoon jouw ondervinding en het is altijd een slecht idee om n = 1 te koppelen aan 99% van de bevolking.
Dus zijn we terug bij af!! + daarbij komt nog het feit dat een zeer groot deel van de bevolking, nooit met een pc werkt.
Echt? Wat is "een zeer groot deel" en welke onafhankelijke bron bevestigt deze stelling? Je linker of je rechter duim?
Dus mijn pleidooi klopt volledig.
Het is maar hoe je het zelf wil omschrijven.
Ik noem het bv. geen pleidooi maar gewoon een rant van een gepatenteerde complotdenker.
Je wist toch dat o.a. het UB forum een undercover operatie van de overheid is om complotdenkers op te sporen en te neutraliseren? Ik zou me dus maar vlug uitloggen en alle digitale sporen wissen.
Dit is een plan van de overheden om met een IT-tool een volledige transparantie op elke burger te krijgen: namelijk bank-account aan E-ID koppelen en in de toekomst dus ook onmiddellijk voor elke schuld naar de overheid toe, een onmiddellijke interactie op uw bankrekening te creëren. (die dus via een tool zoals ITsme zal aangereikt worden). Op enkele uitzonderingen na, zoals u ( de 1% vd bevolking)

Gekker moet het al niet worden.
Schulden, naar wie dan ook, maak je zelf en daar ben je zelf verantwoordelijk voor dus ook voor de terugbetaling.
En de overheid heeft heus itsme of een andere IT-tool niet nodig om je eventuele openstaande schulden in te (laten) vorderen.
Op een Belgische bankrekening van wie zijn schulden niet kan/wil betalen is doorgaans ook nog weinig te recupereren.
Had je dit topic wat beter gevolgd ipv in je eigen rant te verzanden had je zelfs hier al gelezen dat in deze jij de uitzondering bent en niet ik.
Ik zou je dus aanraden met onmiddellijke ingang je smartphone, pc, tablet, smartwatch, e.a. grondig te vernietigen en je internetconnectie, 4/5 G verbindingen,..... te verbreken en je in het vervolg niet meer met een gepersonaliseerd te herkennen voertuig over de openbare weg te begeven en alleen nog betalingen te verrichten in goudstaven.
En vergeet vooral bij het slapen gaan je tinnen vergiet niet op je hoofd te zetten en de kooi van Faraday omheen je eigendom te activeren.
Met Itsme, vergemakkelijk je, als burger dus gewoon de controle voor de overheid

En wat zouden ze via itsme dan zo gemakkelijk controleren dat op een andere wijze niet kan?
De zaken die je absoluut niet wil delen met de overheid (of wie dan ook) doe je gewoon op geen enkele digitale wijze en je praat er best ook met niemand anders over. Alle andere "maatregelen" of levensstijlen zijn per definitie niet waterdicht.
ps. de overheid is ook maar een verzameling van een groep burgers met hun talenten en gebreken. Zo waterdicht is hun werking dus al niet. Net zoals het dat nergens is.