Sinds vandaag heb ik mijn ADSL-login gegevens van mijn nieuw abo bij Dommel in handen (via mail gekregen).
Is het nu al mogelijk om deze te gebruiken, of moet ik wachten tot men huidige provider (Versatel) afgesloten wordt?
Dommel Inloggen
Heb mij vandaag ook ingeschreven, benieuwd naar de kwaliteit/service.
Svekke schreef:Sinds vandaag heb ik mijn ADSL-login gegevens van mijn nieuw abo bij Dommel in handen (via mail gekregen).
Is het nu al mogelijk om deze te gebruiken, of moet ik wachten tot men huidige provider (Versatel) afgesloten wordt?
Ook ik kon onmiddellijk inloggen met de dommel acount. Zo lang je oude provider niet is afgesloten kan je ook nog aanloggen met die gegevens. Je kan aan je line sync zien dat je bij dommel zit.
MG
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1903
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Ik heb gebeld met Dommel, en daar zei men dat je meteen kan surfen met de Dommel gegevens als je vorige provider op het Turboline netwerk zit (dus Skynet, FullADSL en sommige Scarlet klanten).
Ik zit nog op het Versatel netwerk, en mijn lijn staat gesynct op 512/256.
Ik moet waarschijnlijk wachten tot Versatel mij afsluit, en dan kan Dommel pas mij aansluiten op Turboline.
Ik zit nog op het Versatel netwerk, en mijn lijn staat gesynct op 512/256.
Ik moet waarschijnlijk wachten tot Versatel mij afsluit, en dan kan Dommel pas mij aansluiten op Turboline.
Inmiddels zijn we één week na mijn inschrijving en heb nog geen inloggegevens. Hopelijk vandaag nog voor het weekend!
-
- Plus Member
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 19:53
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 2 keer
d-fens schreef:Inmiddels zijn we één week na mijn inschrijving en heb nog geen inloggegevens. Hopelijk vandaag nog voor het weekend!
Kan je al inloggen op hun site? met je opgegeven mail en paswoord? zoja kan je van daaruit een ticket aanmaken...
1.Heb je het contract al ontvangen? Ja (ga naar 3) / nee (ga naar 2)
2.toevallig gemaild met een skynet adres? ja (ga naar 3) / nee (ga ook naar 3 )
3.stuur een mail naar [email protected] met je gegevens of bel naar hun helpdesk. Geef een ander email adres op (gmail/hotmail/...).
Toen ik mailde met mijn skynet adres liep er ook iets mis... Ik kon wel inloggen op hun site en na vermelden in een ticket dat ik mijn contract nog niet ontvangen had kreeg ik telefoon van hen.
Heb net even gebeld naar de helpdesk, er werd onmiddellijk opgenomen. Zéér vriendelijke service! Inderdaad, had de status van mijn aanvraag via mijn CRM panel zelf kunnen nakijken. Activatie voorzien voor 1 februari. Tot nu toe héél tevreden van Dommel.com!
Eindelijk! Sinds gisteren actief op Dommel.com (Schedom) via Netconnect. Oorzaak lag bij Belgacom die de lijn diende te activeren. Nog steeds zeer tevreden van de service bij Dommel/Schedom!