Indien je Bip&Go zou nemen, stuur me dan een privé berichtje, dan kan je €6 korting verdienen (en ikzelf ook) door iemand aan te brengen.
Ik ben er trouwens heel tevreden over.
Telepeage - welke keuze?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 7 keer
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
Naartschijnt zou de batterij 5 a 7 jaar mee gaan. Ik weet het je binnen een dikke week te zeggen, want ik vertrek met een bakje van 5 jaar oud...ringlord schreef:Ik vermoed wel dat mijn bakje niet meer zal werken vanwege platte batterij, maar je zou dat gratis moeten kunnen vervangen aan de eerste péage.

ooh. shiny.
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 1 keer
Iemand die me wil aanbrengen voor Bip&Go Frankrijk ad-hoc? Stuur me een PM.
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Ik vertrek deze zomer ook op vakantie naar Frankrijk met de caravan.
De auto is niet van mij, dus ik wil er geen dingen in kleven zoals sommige 'bakjes' moeten doen.
Normaal gezien heb ik dat maar 10 dagen nodig deze zomer en dan misschien niet meer.
Welke is het interessantst om te nemen? Ik zie door het bos de bomen niet meer...
De auto is niet van mij, dus ik wil er geen dingen in kleven zoals sommige 'bakjes' moeten doen.
Normaal gezien heb ik dat maar 10 dagen nodig deze zomer en dan misschien niet meer.
Welke is het interessantst om te nemen? Ik zie door het bos de bomen niet meer...
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 15 keer
Als je iemand kent met een bip & go gewoon uw nummerplaat registreren.cadsite schreef: 29 jun 2024, 19:28
Liefst een paar dagen op voorhand.
En weet tevens dat er heel wat poortjes verdwijnen, maar toch tol dient betaald te worden. (dit binnen de 5 dagen na het traject)
- TheCeet
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 4 keer
@cadsite
Ik gebruikte het 10j geleden voor traject naar Spanje via de bekende Route Du Soleil.
Was handig dat wel.
Maar véél hangt of af van het tijdstip en/of black weekends. Afgelopen jaren gewoon via de traditionele manier gedaan: credit card in en komt meteen uit de automaat en je bent door zonder code in te vullen. Gaat zéér vlot.
Zelf heb ik ook de indruk dat die massale drukte aan tolstations wat verdwenen is. Laatste rit was 2j terug naar zuid FR. Heenrit hier in namiddag vertrokken en nacht doorgereden. Terugrit was wel in ochtend vertrekken, maar geen gekke drukte aan tolhuizen. De tankstations daarintegen...
Door de abo kost is het ook gewoon niet interessant voor 1x te gebruiken. Mensen die regelmatig dat traject doen is het wel handiger uiteraard.
Je moet het trouwens niet aan de venster hangen, gewoon op dashboard laten liggen werkt ook, en indien die bareel niet automatisch omhoog gaat moet je gewoon met dat bakje eens zwaaien
Ik gebruikte het 10j geleden voor traject naar Spanje via de bekende Route Du Soleil.
Was handig dat wel.
Maar véél hangt of af van het tijdstip en/of black weekends. Afgelopen jaren gewoon via de traditionele manier gedaan: credit card in en komt meteen uit de automaat en je bent door zonder code in te vullen. Gaat zéér vlot.
Zelf heb ik ook de indruk dat die massale drukte aan tolstations wat verdwenen is. Laatste rit was 2j terug naar zuid FR. Heenrit hier in namiddag vertrokken en nacht doorgereden. Terugrit was wel in ochtend vertrekken, maar geen gekke drukte aan tolhuizen. De tankstations daarintegen...
Door de abo kost is het ook gewoon niet interessant voor 1x te gebruiken. Mensen die regelmatig dat traject doen is het wel handiger uiteraard.
Je moet het trouwens niet aan de venster hangen, gewoon op dashboard laten liggen werkt ook, en indien die bareel niet automatisch omhoog gaat moet je gewoon met dat bakje eens zwaaien

iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!