EDPnet Max6 Dyn & Fix - Deel 2

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Gast

De nieuwe abonnementen staan blijkbaar online ondertussen bij EDPnet
ruben
Pro Member
Pro Member
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 sep 2005, 22:38

kwou me net inschrijven voor het nieuwe abonnement , maar bij stap 1 van de max configurator gaat het hier al mis :

Code: Selecteer alles

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".


<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="Off"/>
    </system.web>
</configuration>
 

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.


<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
    </system.web>
</configuration>
 


achja , dan zal het voor morge zijn :)
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Het aanbod van Dommel lijkt mij wel interessant, dommel is bij een verbruik tussen 32GB en 80GB goedkoper en anders slechts 3€ duurder. Ook de snelheid van smallband is ook interessant aangezien je nog aangenaam kan surfen en zelf nog iets downloaden binnen een beperkte tijd indien nodig.
Daartegen staat natuurlijk de hogere snelheid (150% van de snelheid van Dommel) en iets betere prijs van EDPnet (bij een verbruik lager dan 32GB of hoger dan 80GB).
Gebruikersavatar
Jos77
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 11 jan 2006, 01:39
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Arqentus schreef:
Jos77 schreef:Wil dat dan zeggen dat ik met 15dB Noise Margin (= SNR toch?) toch hoger zou kunnen dan 3.3Mbit?


Idd.

Het hangt een beetje af van je Modem. Sommige modems ( meestal minder qualiteit modems ) hebben een hogere connectie dB nodig. Maar een beetje deftig modem heeft genoeg met 8 a 9dB. Met je 15dB kan je 5Mbits normaal aan. Ik kan met zekerheid zeggen, dat 4Mbits perfect doenbaar is met deze dB waarde, sinds ik deze al getest heb op een Topcom 881PSTN. Normaal bij 4Mbits zakt je dB waarde naar 12 a 13dB ( als je dB waarde 15dB is bij 3.3Mbits ). Wat je nog een marge overlaat.

Bedankt voor de info :-D
Hopelijk probeert EDPNet dan een sync op 4.6 Mbit (of dergelijk), en niet op 3.3 zoals ze mailden.

Enfin, net zoals Ruben hierboven ook geprobeerd om mijn order te plaatsen, maar ook "Server Error in '/' Application." :| Ach, we proberen later nog wel eens.
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Het probleem met de online configurator werd zojuist opgelost.

:!: Het is wel belangrijk dat in het veld voor het huisnummer enkel een getal staat. Bus informatie (bv. 'B') dient in het 3de veld ingevuld te worden.
internet, fiber & telephony
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

the italian connection schreef:
Arqentus schreef:
Opsie (b) maakt Dommel duidelijk duurder. 0.40€ / GB * 50GB = 20€ extra voor 100GB te doen aan full speed.

Bij Edpnet is dat 0.25€ * 40GB = 10€ extra voor 100GB te doen aan full speed.


0.25 * 80GB zal je bedoelen. Das dus ook 20.00 euro extra.

Mijn berekening klopt

Dommel: 50GB account - Opsie (b) = 50GB extra aan 0.40€ / GB
EDPnet: 60GB account - Opsie Mail = 40GB extra aan 0.25 / GB

Ik deed de berekening op de officieel standaard wat beide accounts hebben.

Als je het perfect wilt berekenen:

Dommel netconnect - 4Mbits 256Kbits 50GB: 32.95 + 50GB * 0.40€
Totaal: 52.95€ voor 100GB

EDPnet Max - 6Mbits 640Kbits 20GB: 29.95 + 80GB * 0.25€
Totaal: 49.95€ voor 100GB

EDPnet is hier 3€ goedkoper. Je hebt theoretise 2Mbits meer, en 390Kbits upstream meer ( wat meer dan dubbel is wat je hebt bij Dommel Netconnect ).

Bij overschrijding van de 100GB punt, als men niet op smallbreete/mediumbreete wilt:

Dommel netconnect: 1€ / GB
EDPnet: 1 tot 0.78€ / GB ( afhankelijk van de groote van de blocks dat je bijaankoopt. 1GB tot 30GB opsies. Meerder maal bestelbaar als men wilt )

De verschillen:

Dommel laat toe medium band speed voorbij de 100GB: 512Kbits/128Kbits up aan FUP.
EDPnet laat toe Nachtsurfen aan 50% van de verbruikte volumne wat een theoretise 200GB op een maand toelaat.

In mijn mening, is EDPnet hun aanbod beter. Dommel hun medium band is intressant, maar als je komt van een 4Mbits lijn, naar 1/8ste van de speed. Je zal het wel merken. Als je dan iets download, is gans je bandbreete verzadigt, waardoor gaming etc, alles wat ping gevoelig is, enorm onmogelijk word. En ineens moet je keuzes maken.

Stel dat je nadat je op medium band geraakt bent, enkel op de dode uren download. Je gebruikt overdag de capasiteit voor games, surfen, etc, en s'nachts voor het downloaden. Dan heb je een theoretise 16h op een dag dat je kan gebruiken ( er vanuit gaan dat overdag niemand thuis is ). Dan kan je iedere dag zonder hinder maximaal 3GB downloaden. M.a.w. Je moet dan 33 dagen downloaden, om hetzelfde theoretise 200GB punt te bereiken als EDPnet. Wat niet kan sinds de maand periode 29 tot 31 dagen zijn. En dan komt natuurlijk het punt wanneer op de maand je door je 100GB bent. Ik ga er toch vanuit dat het een week of 2 zeker duurt eer iemand 100GB doorjaagt bij "normaal" gebruik.

I know, veel theorie nodig omdat de beide formules verschillen.
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Laat ons dan maar hopen dat Dommel zijn snelheid op mediumband opdrijft naar 1mps dan weet ik wel wat te kiezen :)

Nu is het zowat wikken en wegen tussen beide ISP.

Wat zijn de activatiekosten bij Dommel en eventuele andere addertjes onder het gras bij overschakeling ???

Op dit moment denk ik toch te blijven bij Edpnet maar indien er nog veranderingen komen bij Dommel, denk ik wel over te stappen :)

Bij mij is het niet te doen voor de snelheid maar wel voor het downloaden en abbo's kosten.
Laatst gewijzigd door Tae 23 jan 2006, 23:36, in totaal 2 gewijzigd.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Wel stom dat een adres dat niet kan geverifieerd worden online geen aanvraag kan doen via de website.

In "mijn EDPnet" zijn de nieuwe abbonementen nog niet beschikbaar (wat op zich niet zo een ramp is aangezien het ook anders kan). EDIT: Nu wel dus :)
Laatst gewijzigd door MRC101 24 jan 2006, 01:26, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

ZMD schreef:Wel stom dat een adres dat niet kan geverifieerd worden online geen aanvraag kan doen via de website.
In mijn EDPnet zijn de nieuwe abbonementen nog niet beschikbaar (wat op zich niet zo een ramp is aangezien het ook anders kan).


Heb het zelfde probleem ook opgemerkt. Maar de server is precies enorm overbelast.
johnnyh202020

geen probleem hier upgrade besteld :-D
blondie2001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Ander groot voordeel bij EDPNET is dat je over enkele maanden mogelijk kan upgraden naar ADSL2+ (allicht wel mits betaling activatiekost enzo ...). Ik verwacht niet dat Dommel zo snel ADSL2+ gaat aanbieden. Om te upgraden naar adsl2+ ga je dus moeten wachten tot je contract met Dommel is afgelopen ...

Ik moet echter niet meer afwegen ... vrijdag surfadsl opgezegd ... 10 minuten geleden edpnet besteld.
zebow
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 dec 2004, 12:00

heb ook net upgrade aangevraagd.

Ben ook nog oldskool Adsl2fit gebruiker. Ben tevreden over edpnet, enkel hun verbinding met Giganews is jammergenoeg gecapped maar ik heb er met leren leven.

edpnet voorlopig 4 life, ben heel content

zebow
Gebruikersavatar
Jos77
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 11 jan 2006, 01:39
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

EDPnet schreef:Het probleem met de online configurator werd zojuist opgelost.

En m'n order is geplaatst :-D De opzegbrief naar Scarlet was al gemaakt, die gaat morgen op de aangetekende post.

(en nu maar hopen dat ik toch een beetje kan meeprofiteren van die hogere snelheid met mijn relatief grote afstand - 4.4km - tot de centrale.... :? )
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Ook ik heb een upgrade van mijn A2F-EDPnet abbonement, na even twijfelen over die setupkost die ik dan misschien nog eens zou moeten betalen voor ADSL2+, maar uiteindelijk kan ik met het nachtsurfen evenveel downloaden voor 5€ minder (dus setup is na 5 maand al terug verdiend) en is mijn snelheid toch al hoger.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Iedereen heeft het hier over nachtsurfen, maar ik heb volgens mij nog nergens gelezen dat het ook effectief al gaat gebruikt worden, enkel maar dat het er veelbelovend uitziet.

Ik vraag me wel af, gezien het aantal mensen dat er hier al aan het switchen is naar edpnet, of ze nog steeds de goede kwaliteit kunnen leveren die de mensen nu van hen gewoon zijn.


ps. indien ik wil weten hoever ik van de centrale lig, moet ik dan een mail sturen naar [email protected] ? en gewoon een simpele vraag stellen in de trend van: Hoe ver lig ik van een centrale verwijdert ivm adsl2+ ?
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

Gewoon naar www.edpnet.be gaan en daar u gegevens invoeren in de max configurator. :-D
gabby
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 jan 2006, 13:51

Maar bij Dommel kan je nog steeds meer afhalen bij de newsgroups dan bij EDPnet(10 gig)
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Afstand tot de lokale wijkcentrale: 1230 meter

Da's 20 Mbps met ADSL2+ 8). Nu kan ik hier dus Chello Extreme, Telenet of binnenkort ADSL2+ nemen met 20 Mbps... w00t!
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Arqentus schreef:
ZMD schreef:Bij mijn vader schommelt de SNR waarde tussen de 3,3dB en 6,7dB downstream en een constante 8dB upstream.
Data rate 704kbps down en 512 kbps upstream.
Afstand tot centrale 5,6Km.


Disconnecteerd je modem niet vaak met die waarde? Want dat is extreem laag. Men heeft mij altijd gezegt dat je bij een goede modem 8 a 9dB nodig hebt voor een goede verbinding te houden zonder disconnects.


6dB is voldoende met een standaard alcatel/thomson modem. Onder de 6 wordt het pas onstabiel
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Hm volgens de online tool zit ik op 2900 meter van de centrale en dan zou ik max 4 mbps / 512 kbps kunnen halen.

Nu heb ik op mijn lijn nog geen sync test met de modem zelf gedaan maar op mijn vorige aansluiting zat ik op 2500 meter en kon ik nog 7.8 mbps halen dus het lijkt dat de online tool nogal "conservatief" is met schatting van maximum snelheid.

Is het wel mogelijk om dan toch een 6 Mbps profiel te proberen?
Gast

edpnet is echt wel goed ivm met service, al twee vragen gesteld over mijn abo dat ik net heb besteld en direct binnen 1:30u al antwoord, dit is wel een klein verschil met andere isp waar ik al mee te maken had oa belgacom en adsl2fit.

Blijkbaar kan je manueel een aanvraag doen om de sync eventueel te laten verhogen op eigen risico ter informatie ...

zit zelf op 4.1km waardoor ik normaal 3.3mb krijg had effe gevraagd omdat ik nu skynet heb aan 4mbit of dat niet kon dan en op eigen risico willen ze die linesync wel doen blijkbaar, leuk :-)

hopelijk de start van een decent inet provider na twee jaar miserie
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

mens jullie zitten allemaal ver van die centrales
ik zit er op 152 meter van :beerchug:

edit: ik denk dus dat ik binnen de 2 weken ook es edpnet ga invullen:D



vraagje aan edpnet staff: dat nachtdownloaden: welke uren is dat? zelfde als teletrut of?
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Praetorian schreef:mens jullie zitten allemaal ver van die centrales
ik zit er op 152 meter van :beerchug:

edit: ik denk dus dat ik binnen de 2 weken ook es edpnet ga invullen:D



vraagje aan edpnet staff: dat nachtdownloaden: welke uren is dat? zelfde als teletrut of?


Kun je dan nie beter een eigen cat5e kabeltje leggen? ;)
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

MaRtO schreef:Gewoon naar www.edpnet.be gaan en daar u gegevens invoeren in de max configurator. :-D


Kun je dit enkel doen indien je abonnee bent, want anders voel ik me enorm lomp, ik vind dat nl. niet dan :oops:
andvue
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 jan 2006, 21:45
Bedankt: 1 keer

Teebee schreef:
MaRtO schreef:Gewoon naar www.edpnet.be gaan en daar u gegevens invoeren in de max configurator. :-D


Kun je dit enkel doen indien je abonnee bent, want anders voel ik me enorm lomp, ik vind dat nl. niet dan :oops:



Nee dat hoeft niet.
Dit is de volledige link : http://www.edpnet.be/cms.aspx?S=maxorder
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 maa 2004, 20:02

Teebee schreef:
MaRtO schreef:Gewoon naar www.edpnet.be gaan en daar u gegevens invoeren in de max configurator. :-D


Kun je dit enkel doen indien je abonnee bent, want anders voel ik me enorm lomp, ik vind dat nl. niet dan :oops:


Jammer genoeg wel. Dit kan, voor zover ik weet, enkel via "my edpnet"


Vraag mij ook af wat er gebeurt met de huidige meter, wordt deze dan terug op nul gebracht na de upgrade?
Laatst gewijzigd door Kerberos 24 jan 2006, 14:43, in totaal 1 gewijzigd.
blondie2001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Teebee schreef:
MaRtO schreef:Gewoon naar www.edpnet.be gaan en daar u gegevens invoeren in de max configurator. :-D


Kun je dit enkel doen indien je abonnee bent, want anders voel ik me enorm lomp, ik vind dat nl. niet dan :oops:


Gewoon bestelling beginnen ingeven ... is stap 1 of 2 (van de 6) van de bestelling.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

We hebben net het persbericht toegekregen.
Alle info is te vinden op www.supersneladsl.be
Afbeelding
toerist
Pro Member
Pro Member
Berichten: 402
Lid geworden op: 25 mei 2005, 21:12
Locatie: Belgie
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

MaRtO schreef:Gewoon naar www.edpnet.be gaan en daar u gegevens invoeren in de max configurator. :-D

Werkt hier niet, krijg volgende melding :
Momenteel kunnen wij uw maximale download- en uploadsnelheid niet opgeven. Indien u nu bestelt, zullen wij u via e-mail contacteren voor uw maximale snelheid. Uw bestelling wordt pas verwerkt na uw definitieve bevestiging.

Geen idee waarom
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

De Max configurator is aangepast.

Men deed een linecheck via een externe site. Blijkbaar kon deze de drukte niet aan, met als gevolg dat men vaak vast kwam te zitten.

Men heeft de linecheck verwijderd, en men zal een mail versturen met de haalbare snelheid op uw lijn ( afhankelijk van de afstand ). Als men ok is met deze snelheid, word de upgrade gedaan.

Is superdruk op dit moment. Dus ga effie snel replyen.
De configurator die initieel ONLINE stond checkte de afstand en toonde de snelheden die haalbaar zijn.
Deze tool wordt geleverd door derden, de server die deze requests dient te verwerken kan momenteel niet volgen.
Daarop is EDPnet direct aan de slag gegaan om een aanpassing door te voeren in deze configurator.
Afstand wordt niet meer gecheckt, maar de klant krijgt de melding dat hij per mail zal ingelicht worden van de afstand en overeenkomstige lijnsnelheid.
De klant dient de mail te bevestigen voor akkoord om het orderproces te starten.


Quote kwam van onze lieve Astrid op de helpdesk.
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Een vraag aan EDPnet: is het best om eventjes af te wachten op ADSL2+ ivm. wachttijd of kan ik beter in de tussentijd van Flexi Extra naar Max6 Dyn gaan ? Als over een week of een maand ADSL2+ beschikbaar is, is het in mijn ogen niet de moeite om Max6 Dyn te nemen voor een "paar" dagen :)
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Phuncz schreef:Een vraag aan EDPnet: is het best om eventjes af te wachten op ADSL2+ ivm. wachttijd of kan ik beter in de tussentijd van Flexi Extra naar Max6 Dyn gaan ? Als over een week of een maand ADSL2+ beschikbaar is, is het in mijn ogen niet de moeite om Max6 Dyn te nemen voor een "paar" dagen :)


Stond ergens in één van de topics dat de introductie verschoven was naar 3de maand. Blijkbaar is het nog niet klaar bij Belgacom/Scarlet zelf.

En het hangt af van hoever je van de centrale zit, hoe nuttig ADSL2 voor je is.
Gast

Ik neem wel den ADSL MAX6 DYN ondertussen. Want ADSL2+ kan nog een tijdje duren.

- Automatische facturatie van extra trafiek:
€0,25GB per begonnen GB tot 60 GB**
Dus als ik tot 100 GB neem dan is dat 80 GB die ik moet bijbetalen als ik die ook verbruikt heb.
Dit word dus 80 * 0.25 = 20 EUR
29.95 + 20 = 49.95 EUR / maand als je de volle 100 GB gebruikt.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Dat was ik dus weer :eek: Ik was ingelogt maar blijkbaar heb ik toch de cookies gewist.

Maar die activatiekost. Is deze ook voor bestaande klanten? :O

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Anonymous schreef:Ik neem wel den ADSL MAX6 DYN ondertussen. Want ADSL2+ kan nog een tijdje duren.


Je gaat er dan vanuit dat je kan upgraden naar ADSL2+ vermoed ik?
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Ken Losfeld schreef:Maar die activatiekost. Is deze ook voor bestaande klanten? :O


Blijkbaar wel :(.
blondie2001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Voor mezelf is het niet meer relevant wegens bestelling bij EDPnet reeds geplaatst ... maar ik wil jullie dit niet onthouden.

Geachte,



Momenteel behoort "nachtsurfen" nog niet tot de mogelijkheden, maar dit wordt zeker in acht genomen naar de (nabije) toekomst.

Verder kunnen we u wel meedelen dat zonet werd beslist om de "medium band" op te trekken naar 1 Mbps.

Met vriendelijke groeten,

Meilleures salutations,

Best regards,



dommel.com services

a schedom vof service




------------------------------------------

Current ticket is now considered closed,

it can be reopened by responding to this

email. Please note that all responses in

regards to this query should include the

full ticket number in the subject of the

email.
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Deej_1977 schreef:
Ken Losfeld schreef:Maar die activatiekost. Is deze ook voor bestaande klanten? :O


Blijkbaar wel :(.


Het is jammer maar ja. Ik begrijp het. Dat is extra werk voor de mensen om alles in goede banen te leiden voor de bestaande klanten.
gabby
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 jan 2006, 13:51

Ik had een mailtje gestuurd naar edpnet, met de vraag over de 10 gig limiet op de newsgroups, daarin waren ze een beetje onduidelijk, maar blijkbaar komt aan die 10gig verandering binnen 2 weken :wink:
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Anonymous schreef:- Automatische facturatie van extra trafiek:
€0,25GB per begonnen GB tot 60 GB**
Dus als ik tot 100 GB neem dan is dat 80 GB die ik moet bijbetalen als ik die ook verbruikt heb.
Dit word dus 80 * 0.25 = 20 EUR
29.95 + 20 = 49.95 EUR / maand als je de volle 100 GB gebruikt.


Idd. Als je de volle 100GB gebruikt op een maand, dan betaal je 49.95€. Maar zoals men weet, is de ene maand de andere niet. Je kosten schommelen infeiten tussen de 29.95 & 49.95€ / maand.
Gesloten

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”