Als het goe is, mag da ook gezeg worde...

Plaats reactie
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

.... om het zo maar plat te stellen.

Deze week niks anders als snelheidproblemen gehad met Tele2. Serieus van mijn oortje gemaakt, vrijdag krijg ik een "kan je ons een screenshot geven van speedtest.nl".

Vandaag : ipv 80~120 K (in het allerbeste geval) van de laatste 3 weken zit ik aan 280..340 K.

Nooit geziene snelheden (allersinds niet sinds de installatie van de Tele2 box). Ik hoop dat ik volgende week nog over dezelfde snelheid kan beschikken.

Allersinds, ondanks het feit dat ik nog aardig wat open tickets heb heeft men deze toch blijkbaar ernstig genomen.

Een tweede grote klacht (open poorten) heb ik ook een "soort" antwoord op gehad. Het was iets in de trend van : vanaf volgende week of de week erop zal de helpdesk beschikken over de applicatie nodig om de modem poorten te configureren. (da's dus NU NIET het geval !). "We" (tele2 dus) beseft dat de genomen beslissing zeer sterke reakties heeft losgemaakt, en dat het niet beschikbaar maken van de portforwarding voor de eindgebruiker geen goede oplossing is. We bekijken op dit moment op welke wijze we dit probleem het best kunnen oplossen, en houden U op de hoogte....

Geen idee of dit betekend dat Tele2 ons zal laten beschikken over dit soort kontrole van de modem, maar men weet dus effectief dat dit een serieus probleem is, zowel voor de gebruiker als voor de Tele2 infrastruktuur en da's een begin.

Moraal van het verhaal : klagen helpt, zolang je je verhaal maar bij de juiste mensen krijgt. Een pluim voor "An" van Tele2 hiervoor, en ik hoop dat ik hiervoor geen verdere klachten meer moet sturen.
KL
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 maa 2004, 13:40

ik hoop nu echt dat ze dit alles serieus nemen ...

alleen ... hoelang moeten we nog wachten ...
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Heb al vele antwoorden in die aard .... alleen nog altijd geen oplossing.
Welis de snelheid sinds vorige week iets hoger, maar nog altijd niet die van een 4 M lijn.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

dietervanb schreef:Heb al vele antwoorden in die aard .... alleen nog altijd geen oplossing.
Welis de snelheid sinds vorige week iets hoger, maar nog altijd niet die van een 4 M lijn.



... weet ik. Maar je praat tegen iemand die deze week tegen 6 tot 50 K heeft moeten doen, en een telefoonlijk :twisted: (eerlijke typo trouwens)die niet meer werkte. Als ik dan lees dat er hier mensen zitten die na weken nog STEEDS geen respons hebben en die na weken nog steeds geen werkende telefoon hebben, ben ik al (voorlopig) blij met tenminste een positieve tendens.

En omdat ik tot nu toe nog maar heel weinig "ik heb geklaagd en men heeft er dan toch iets aan gedaan" boodschappen staan op dit forum, deze toch maar geplaatst .... onder voorbehoud dat het zo blijft.


Maar er zal nog wel aardig wat water naar de zee vloeien voordat ik echt tevreden zal zijn, als dat zelfs al mogelijk is onder Tele2 management.
sommerville
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 10 jan 2005, 17:29

Kreeg net volgende mail binnen dus toch goed nieuws precies:

Beste klant,

Uw vraag werd doorgegeven aan de technische dienst. We zullen u zo vlug mogelijk iets laten weten.

Bij de Tele 2 Box wordt inderdaad een gebruikersnaam en paswoord bijgeleverd.

Indien je nog verdere vragen hebt, kan je ons steeds contacteren.
Voor meer informatie over onze producten kan je terecht op www.versatel.be of op het nummer 02 60 80 800 (werkdagen van 8u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u).
Voor technische ondersteuning staat onze Klantendienst steeds klaar op 02 60 80 100 (werkdagen van 9u tot 20u).
Heb je administratieve vragen, contacteer ons dan op 02 60 80 300 (werkdagen van 8u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u).

Met vriendelijke groeten,

Kirsten
Versatel Klantendienst

Versatel Belgium NV
Koningin Astridlaan 166
1780 Wemmel
Belgium

www.versatel.be

BTW BE 0463.193.905 - RPR Brussel
Fortis 220-0990730-08
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

... en nu maar hopen dat "Kristen"

A) weet waarover ze het heeft (I believe it when I see it)
B) geen lettertje vergeten is (de "G")
C) geen rest van de zin vergeten is (.... maar die krijg U niet !)

Ah propos, de snelheden liggen hier weer HELEMAAL op hun gat. 12K. Modemsnelheden. De verbetering heeft dus welgeteld 1 weekend geduurd. Had ik al een beetje schrik voor.

Nieuw moto voor Tele2 : "always expect the worst, you will NOT be disappointed"
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”