https://www.amazon.nl/Logitech-Performa ... s_li_ss_tl
Momenteel aan €30.90
Logitech g502 hero
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 32 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Heb hem iets na je post ook aangeschaft maar had nog de kans niet gehad om een bedankje te sturen.
Intss opnieuw naar 39€, maar imo zeker de moeite waard. Ook aan die prijs
Intss opnieuw naar 39€, maar imo zeker de moeite waard. Ook aan die prijs

- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Zijn dit soort muizen beter bestand tegen... "kapotklikken"? 
Ik heb een Logitech MX Anywhere 2, vervangen door een 3 wegens onbetrouwbaar "klik en sleep" of dubbelklik, maar de 3 begint hetzelfde te vertonen binnen het jaar na aankoop
. Ik gebruik de unifying receivers en Bluetooth-connectie met "Logitech Flow"-functie best veel (over computers heen met de muis gaan) en die functies gaan de wireless-versies van bovenstaande muis wellicht niet hebben neem ik aan?

Ik heb een Logitech MX Anywhere 2, vervangen door een 3 wegens onbetrouwbaar "klik en sleep" of dubbelklik, maar de 3 begint hetzelfde te vertonen binnen het jaar na aankoop

- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Ik heb een heel andere ervaring met Logitech MX muizen.
Ik raad net iedereen in mijn omgeving aan om een MX Anywhere 3 te kopen ofeen MX Master 3S.
Ik ben super tevreden van beide. Ik heb - op verschillende plekken - in totaal 3 MX Master 3 muizen, alle klikken ze nog als nieuw en zijn al jaren oud.
Ook de MX Anywhere 2/3: geef ik al jaren als suggestie bij iedere laptop die ik voor iemand moet kopen. Werken allen nog als nieuw (als ik ter plaatse eens iets moet fixen).
2 keer een rotte muis gekocht lijkt anders ook onwaarschijnlijk
En of je de Logitech software nu gebruikt of niet, zou helemaal niets mogen uitmaken voor zo'n basic muis-acties.
Ik raad net iedereen in mijn omgeving aan om een MX Anywhere 3 te kopen ofeen MX Master 3S.
Ik ben super tevreden van beide. Ik heb - op verschillende plekken - in totaal 3 MX Master 3 muizen, alle klikken ze nog als nieuw en zijn al jaren oud.
Ook de MX Anywhere 2/3: geef ik al jaren als suggestie bij iedere laptop die ik voor iemand moet kopen. Werken allen nog als nieuw (als ik ter plaatse eens iets moet fixen).
2 keer een rotte muis gekocht lijkt anders ook onwaarschijnlijk
En of je de Logitech software nu gebruikt of niet, zou helemaal niets mogen uitmaken voor zo'n basic muis-acties.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Ik ben super tevreden van die muizen, maar de euh, "klikker" houdt het bij mij geen jaar uit... Ik ben niet de enige als dit artikel het "infamous" noemt:
https://www.overclockers.com/how-to-fix ... k-problem/
Nu, het maffe is dat het bij m'n MX Anywhere 3 nu weer goed werkt, maar m'n versie 2 has never recovered. Is misschien een goeie kandidaat om die switches te vervangen zoals ze in dat artikel uitleggen... De MX3 is immers nog onder garantie, maar dan moet 'm wel consistent NIET correct werken natuurlijk...
https://www.overclockers.com/how-to-fix ... k-problem/
Nu, het maffe is dat het bij m'n MX Anywhere 3 nu weer goed werkt, maar m'n versie 2 has never recovered. Is misschien een goeie kandidaat om die switches te vervangen zoals ze in dat artikel uitleggen... De MX3 is immers nog onder garantie, maar dan moet 'm wel consistent NIET correct werken natuurlijk...