Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 182 keer
Recent bedankt: 5 keer

Telenet: geen internet, telefoon, TV meer.
Ik raadpleeg mijn.telenet en dat werkt ook niet: "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw."

Toegevoegd na 52 minuten 57 seconden:
Update over mijn Bpostzending: die heeft eindelijk de bestemmeling bereikt.
De tracking is een ellenlange lijst van scannings, sorteringen, "kon niet afgeleverd worden", tot er vrijdag ochtend verscheen:
Zending onderweg naar de juiste regio
vrijdag 17-05-2024 | 09:51
Maar er stond niet bij welke regio dat was. Bovendien heeft men blijkbaar een ingreep gedaan en werd op een bepaald moment zender en ontvanger omgekeerd.
Dus was het voor mij niet meer duidelijk waar het uiteindelijk terecht zou komen.
Nu staat er dus in de tracking dat het pakje afgeleverd is bij mij (terwijl het bij de bestemmeling geleverd is). Maar er staat ook bij dat het niet afgeleverd kon worden en teruggestuurd wordt.
"Bezorgd bij

1030 SCHAARBEEK

Je pakje kon niet worden afgeleverd. Je pakje werd teruggestuurd en is beschikbaar voor de afzender."
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 111 keer
Recent bedankt: 4 keer

Te weinig aanbod en teveel vraag op de woningmarkt.
Binnen een betaalbaar budget kan je gewoon niets meer vinden op de huurmarkt tegenwoordig.
Of toch wel, maar er zijn zoveel mensen die op zoek zijn, dat je gewoon geen kans maakt.
Vanaf een huurhuis nog maar een minuut online staat, zijn de bezoekmomenten al volzet; en nog voor een bezoekmoment is kunnen doorgaan, heeft de verhuurder wellicht al 20 kandidaturen ontvangen.

En dan denk je van: ik verhoog mijn potentiële huurgeld, tot een limiet die een risico inhoudt voor mijzelf, en hoger ligt dan m'n hypotheekaflossingen, waardoor ik sowieso niets aan de kant kan zetten om terug iets te kopen over een aantal jaar.
Zelfs op dat niveau is het niet beter...

En dat zeg ik als iemand die eigenaar was, maar omwille van zaken die ik niet in de hand had, noodgedwongen naar de huurmarkt moet gaan kijken om toch een woonst te hebben.

Verhuren... de nieuwe goudmijn tegenwoordig.

Sorry voor de rant...
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
Bedankt: 179 keer

Dat is omdat je voor een vierkante meter grond al 2 organen moet afstaan tegenwoordig. En uw ziel voor al de rest :D
frodo
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 21 keer
Recent bedankt: 2 keer

DPD die blijven volhouden dat ik pakket heb ontvangen en tonen een afleverbewijs dat ik zou getekend hebben. En de verzender zegt dat ik het pakket ontvangen heb want ze hebben een getekend afleverbewijs.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
Bedankt: 673 keer
Provider

dat is toch niet zo moeilijk: is het uw handtekening ?

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
R2D2
Elite Poster
Elite Poster

De vraag is wat de juridische waarde is van zo’n elektronische krabbel op een tablet. Maar wellicht te duur om dat via het gerecht te testen.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 598 keer

R2D2 schreef: 23 mei 2024, 11:40 Maar er stond niet bij welke regio dat was. Bovendien heeft men blijkbaar een ingreep gedaan en werd op een bepaald moment zender en ontvanger omgekeerd.
Dus men kon de RTS-flag er niet afkrijgen, en daarom heeft men gewoon de afzender en bestemmeling omgewisseld (wat blijkbaar wel zomaar kan), zodat de computer het bij de volgende passage in Vilvoorde het dan richting de oorspronkelijke bestemmeling (want dat was dan zogezegd de "afzender") gestuurd heeft :-D

Een oplossing à la bpost wellicht, maar het werkt.
R2D2 schreef: 28 mei 2024, 19:48 De vraag is wat de juridische waarde is van zo’n elektronische krabbel op een tablet. Maar wellicht te duur om dat via het gerecht te testen.
Voor de bestemmeling heeft dat geen waarde, omdat hij volledig los staat van het vervoerscontract dat de afzender met de transportmaatschappij gesloten heeft. Het is puur een "bewijs" tussen de verzender en de transportmaatschappij, dat de maatschappij het ergens "afgeleverd" heeft (evenwel zonder te specificeren waar of bij wie).

Als de bestemmeling beweert dat hij het pakket niet ontvangen heeft, kan de verzender die krabbel niet inroepen als bewijs tov de bestemmeling dat hij het wel gehad heeft. Ook voor de rechtbank zal het hoogstens een "begin van vermoeden" zijn maar geen bewijs. De verzender kan het bv wel gebruiken om geld terug te krijgen van een verzekering.
frodo
Plus Member
Plus Member

Joe de Mannen schreef: 28 mei 2024, 15:50 dat is toch niet zo moeilijk: is het uw handtekening ?

J.
Nee,natuurlijk niet. Dit zou mijn "handtekening" moeten voorstellen. En wat is er niet zo moeilijk dan?
Bijlagen
dpd.jpg
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

dan heb jij niet getekend, toch ?
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
frodo
Plus Member
Plus Member

Bedank voor de oplossing. :roll: :roll: :lol: :lol: :lol: :lol:
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 48 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Was je ter plaatse op het tijdstip van levering? Als dat niet het geval was, kan je (als je dat hebt) je Google Maps tijdlijn oid gebruiken om dat te staven. Niet dat dat bewijskrachtig is, maar het kan maar helpen. Ik heb dat zelf eens nodig gehad om DHL te overtuigen dat ik het pakket niet ontvangen had.
frodo
Plus Member
Plus Member

Ja ik was aanwezig. Er is niemand geweest. Ik heb 2 weken geleden een klacht ingediend bij de consumenten ombudsman maar nog geen enkele reactie ontvangen. Ik heb de verzender via mail in gebreke gesteld maar dat maakt blijkbaar weinig indruk.En voor 40 € een gerechtelijke procedure starten.... Misschien nog een klacht indienen bij de ombudsdienst voor posterijen.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
Bedankt: 709 keer
Recent bedankt: 9 keer
Te Koop forum

Vraag eens aan Zorro of hij niets ontvangen heeft ;)
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

frodo schreef: 29 mei 2024, 09:19 Ik heb 2 weken geleden een klacht ingediend bij de consumenten ombudsman maar nog geen enkele reactie ontvangen.
Ik snap uw aanpak niet.

1 - Het is geen bewijs dat het bij u geleverd werd, zelfs al was het wel uw handtekening, dus maak u daar geen zorgen over.
2 - Je moet niet bij DPD gaan klagen, en al zeker niet bij de ombudsdiensten of whatever. DPD heeft geen enkele verbintenis tov jou. Je moet klagen bij de instantie die wel een verbintenis heeft tov jou. Dat is de instantie aan wie je je geld gegeven hebt. De verkoper dus (wat in de regel ook de verzender zal zijn, maar indien niet maakt dat niet uit). Het is zijn verbintenis tov jou om te maken dat het bij jou geleverd wordt, en nee hij kan niet afkomen met die handtekening.

Je moet ook niet beginnen met een "ingebrekestelling," we leven niet meer in de jaren 1900. Indien die verkoper blijft beweren dat je het gehad hebt obv alleen maar die handtekening, en dat hij dus geen vervangbestelling wil sturen of je wil terugbetalen, zeg dan dat je de terugbetaling gaat vragen via je kredietkaart. Meestal komen verkopers je wel nog tegemoet nadat je het c-woord laat vallen, want chargebacks zijn hoe dan ook een pest voor hen. Indien hij nog steeds weigert, dien dan effectief een chargeback in via je kredietkaart en informeer uw bank al dat hij met een handtekening gaat afkomen die niet de uwe is (hou uw beschrijving voor de rest zo summier essentieel mogelijk, bank moet bv niet weten dat je DPD/ombudsdiensten etc gecontacteerd hebt). We zullen eens zien wie er dan wint (hint: jij).

Natuurlijk als je jammer genoeg voor gevaarlijke betaalmethodes zoals overschrijving, domiciliering, SEPA dinges, wisselbrief, check, postzegels, Sofort, cash, storting op rekening, Proton, Payconiq, Bancontact of Mister Cash gekozen hebt ben je zoals steeds gejost (Visa/MC Debit is wel ok). Je kan dan idd nog een "ingebrekestelling" proberen maar als de verkoper daar eens goed mee lacht gaat de rest je meer kosten dan het zal opbrengen. Schrijf dan wat negatieve reviews, eat the loss, en betaal voortaan enkel nog met kredietkaart.

Btw: ik zeg ook niet dat de verkoper dit verlies maar moet slikken, hij moet op zijn beurt dan schadeloosstelling vragen van DPD die uiteindelijk de fout gemaakt heeft, wat hij wel kan doen want hij heeft wel een verbintenis met hen. Als hij natuurlijk geen verzekering genomen heeft is dat jammer voor hem want DPD zal dan wellicht maar een fractie moeten uitbetalen, maar dat is niet jouw probleem.
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer
Recent bedankt: 10 keer

Bovenstaande is helemaal correct.
Eens je de verkoper contacteert, gaat het meestal héél snel :). Die weten ook wat er hen boven het hoofd hangt vanuit de chargeback.
frodo
Plus Member
Plus Member

Ik wou enkel mijn frustratie kwijt en nu is het nog erger geworden. :-D Natuurlijk heb ik de verkoper op de hoogte gebracht,verschillende keren contact gehad. Ik heb enkel DPD op de hoogte gebracht dat ik niets heb ontvangen en dat de handtekening niet van mij was. En consumentendienst is er om te bemiddelen wanneer je geen oplossing krijgt van de verkoper. En dat een ingebrekestelling iets is van de jaren 1900 waar haal je dat? Betekenis: "Een ingebrekestelling is een schriftelijke mededeling waarin u aangeeft dat de andere partij tekortschiet in de nakoming van een afspraak (in gebreke stellen). In de ingebrekestelling geeft u een tweede (en vaak laatste kans) om alsnog de afspraken na te komen voordat u andere stappen onderneemt." En wie is zorro :-D En nu ga ik wandelen,hopelijk in de regen dan kan ik wat afkoelen :oops:
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

frodo schreef: 29 mei 2024, 14:25 "Een ingebrekestelling is een schriftelijke mededeling waarin u aangeeft dat de andere partij tekortschiet in de nakoming van een afspraak (in gebreke stellen)"
Maar dat heb je sowieso al vanaf het begin gedaan. Het punt is gewoon dat je in dit soort transacties niet moet beginnen met te doen wat je zou moeten doen als je een verhuurder bent en je krijgt je geld niet of je bent een huurder en er is iets dat niet hersteld wordt oid. Je moet geen formele ingebrekestelling sturen, dat is enkel maar in scenarios waarbij je ooit denkt voor naar de rechtbank te stappen, want ja dan zou die ingebrekestelling (bij voorkeur netjes aangetekend verstuurd) wel nog gevraagd kunnen worden. Ik weet dat er sites zijn die dit effectief wel adviseren voor pietluttigheden, maar het is verlies van tijd en energie.

Je neemt gewoon contact op met de koper, wijst hem erop dat je het niet ontvangen hebt. >95% wordt zo al opgelost. Indien niet, geef het nog wat dagen, zeg dan dat je nu een oplossing wilt of "je zal contact opnemen met je bank". >99% raakt dan opgelost, in de regel staat het geld ook snel terug op uw rekening want daarmee wordt een eventuele chargeback automatisch geannuleerd zonder gevolgen voor de handelaar. Voor de rest is er dan effectief de chargeback. Ook dan ontvangt de handelaar eerst nog de "pre-chargeback alert" met de optie om het te laten terugbetalen zonder gevolgen, pas als hij beslist om de chargeback te betwisten, en hij verliest, dan zijn er gevolgen.

DPD geeft absoluut zero f's dat je iets niets hebt ontvangen met een handtekening niet van u, contractueel moeten ze u ook helemaal niks. Dat de ombudsdiensten niet snel antwoorden is vooral een goede cooldown, want 2 weken later is het gros van al die zaken toch al onderling opgelost zonder nood aan tussenkomst. Nadien kunnen ze dan eens een automatische mail sturen om extra details te vragen om zo de zaken eruit te halen waar er echt een probleem is.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 169 keer
Provider
Te Koop forum

Bpost perikelen

Ik ga een pakje die ik terugstuur naar proximus gaan afleveren bij een automaat. Sinds dinsdag staat er dat afhaling door postbode onmogelijk is...

Dus morgen dan maar eens bpost bellen wat ik moet doen...

Vreemde is ook ik kan die tracking enkel volgen op mobiel en niet via desktop ern de bot van bpost kan ook mijn pakje niet terugvinden.
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3720 keer
Recent bedankt: 19 keer
Provider

Eigenlijk een grote frustratie
Blatte batterij (12V) met mijn EV (Hyundai Kona electric) :oops:

Dus niet de hoogspannings batterij (ik had nog 100Km range), maar de kleine 12V batterij
Nog altijd geen idee hoe het kon gebeuren, stond geparkeerd in Gent.
Eerst wat paniek, niets werkte ...

Dan toch iemand gevonden die zijn startkabel wou uitlenen.
Probleem "opgelost" (hoop ik) ??

Nu mij wat inlezen hoe dat eigenlijk in zijn werk gaat
- wordt de 12V batterij opgeladen tijdens het rijden (zoals een gewone auto) ???
- hoe kan ik op een parkeernamiddag een "platte" batterij hebben ???
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Inderdaad raar, niks laten aanstaan dat je je herinnert ?
Vreemd zicht denk ik, ev met startkabels
J.
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3720 keer
Recent bedankt: 19 keer
Provider

Ik had mij de paniek en stress kunnen besparen ...
RTFM :oops:
  • als de wagen een abnormaal verbruik vaststelt van de 12V batterij, wordt deze automatisch uitgeschakeld (om verdere drain te vermijden).
  • binnen is er links onder het dsahboard een knopje "12 V Battery reset": een druk op de knop en alles gaat weer aan: je hebt dan 15 seconden om te starten.
Weer iets bijgeleerd :wink:
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
Bedankt: 179 keer

:lol: het moest er ooit van komen een speciale reboot knop in de auto.
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
Bedankt: 631 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider

Typisch geval van

Afbeelding
Bye, Maurice
https://on4bam.com
R2D2
Elite Poster
Elite Poster

Na het debacle van enkele weken terug waarbij bpost er niet in slaagde om mijn pakketje af te leveren bij de bestemmeling is het vandaag weer prijs. Nu zijn ze een aangetekende brief kwijtgeraakt. Na sortering stopt de tracking en is die nu al sinds vorige week zoek. Gezien het over een juridische zaak gaat is de verzendingsdatum van groot belang. De voorgestelde oplossing van de klantendienst om de brief opnieuw te verzenden is dus waardeloos.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Pff Proximus overdrijf niet he
Graag had ik je klantennummer, telefoonnummer, je naam en voornaam, geboortedatum, adres, mail adres en de 4 laatste cijfers van je bankrekeningnummer waar de facturen mee betaald worden, dan kijk ik het voor je na.
Toegevoegd na 17 minuten 56 seconden:
Echt proximus

hou op he
Wat is de orderreferentienummer van de opzegging?

:bang: :bang:
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1374 keer
Bedankt: 508 keer

philippe_d schreef: 30 mei 2024, 17:27 RTFM :oops:
Toch niet enkel RTFM, lijkt me. Dat knopje staat daar precies toch redelijk prominent, dus beetje raar dat je niet direct aan dat knopje dacht dan :).
pfuhu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 78 keer
Te Koop forum

Leasing die geen hol goesting heeft om auto in goede staat te houden.

Wagen schokte een paar maanden geleden al gigantisch bij het wegrijden. Toen interventie garage: DSG-bak wat bijgeregeld, meer mochten ze niet doen. Heeft dus niks veranderd aan het probleem. Ondertussen probleem nog verergerd. Schokt nog meer en ondertussen ook stilstaand op ralenti denk ik altijd de kids vanachter bij te hebben die van links naar rechts schokken. Zo onstabiel draait em. Ook regelmatig ratelend geluid. Antwoord garage: zolang em rijdt, geen storing geeft en er geen probleem met de veiligheid is mogen we van de leasing niks doen ...

Leasing hoopt volgens mij het contract te overleven zonder kosten te maken ...
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
Bedankt: 544 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

TIP: Afspraak maken bij de keuring op eigen kosten. Als die zo schokt, dan gaat die niet door de keuring geraken en kan de leasing niet anders dan die laten herstellen. Kosten van de keuring kan je verhalen via je werkgever (in overleg) of leasing.

Geraakt de auto wél door de keuring ... dan heb je geen poot om op te staan :(
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
pfuhu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 78 keer
Te Koop forum

Moet sowieso naar de keuring voor half juli. Maar betwijfel of de keuring er iets aan kan zeggen ... Het is niet dat hij teveel uitstoot ofzo (denk ik). En de keuring rijdt niet met een auto en beoordeelt comfort ook niet.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Pakje bij bol.com besteld op woensdag. Ging geleverd worden op donderdag. Donderdag bericht dat het vrijdag ging geleverd worden. Vrijdag bericht dat het vandaag ging bezorgd worden. Vandaag bericht dat het maandag zal bezorgd worden..

Postnl fix your shit...
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Te Koop forum

hier eigenlijk nooit problemen met postnl, en met bol ook niet echt.

wel al geregeld gehad bij bol.com met hun "bestel voor 23u59, morgen geleverd" dat dat BS is als je om 23u of later een bestelling plaatst,
want dan krijg je gelijk alleen maar als vroegste leverdatum dag + 2 te zien ipv de dag erna.

1x een pakje gehad via bol dat gewoon niet geleverd was, maar ook geen tracking had, dus toen de tijd van betaling dichterbij kwam (achteraf betalen) toch maar eens een chat gedaan met bol.
ze zagen effectief dat er iets niet goedgegaan was, en hebben dat opnieuw doorgezet... werd paar dagen later dan ineens geleverd door dhl.

geen idee of het probleem bij de verkoper, bol, of dhl zat.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Ik heb ook normaal nooit problemen met postnl maar nu is het wel heel gek.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

wat zegt de postnl tracking (pakketje ontvangen/verwerkt, ...?) mss is het een gelijkaardig probleem als dat ik had met bol/dhl?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Elke dag dit

Maar dan met een andere dag erbij

Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt. Het lukt vandaag niet je pakket te bezorgen.
8 juni 8:10
Nieuwe bezorgtijd: maandag

en staat ook bij:
5 juni 19:08
Pakket is ontvangen door PostNL
tom35
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 52 keer

Hernieuwen prime abo is altijd zo een miserie.. ik kan alles bestellen met 1 klik en wordt direct afgeboekt op mijn cc maar die prime...dat lukt nooit..dan moet ik altijd een andere kaart gebruiken...Met de de prime is het oppassen geblazen aangezien ze er alles aan doen om.u over te zetten...

Tom
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
Bedankt: 709 keer
Recent bedankt: 9 keer
Te Koop forum

Merkte dat RSS stroom van VRT niet werkte. Omdat ik het op hun websites niet kon vinden een vraag gesteld. Blijkbaar zijn ze gewoon gestopt met RSS.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Nieuwe bezorgtijd: vandaagSorry, bezorgmoment is bijgewerkt. Het lukt vandaag niet je pakket te bezorgen.

Ik zie nergens een update...

Jonge waar is dat pakje?
willem2
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 13 keer
Provider
Te Koop forum

Dizzy schreef: 10 jun 2024, 14:20 Merkte dat RSS stroom van VRT niet werkte. Omdat ik het op hun websites niet kon vinden een vraag gesteld. Blijkbaar zijn ze gewoon gestopt met RSS
Via: https://www.vrt.be/vrtnws/nl.rss.articles.xml (reader: FreshRSS)
Laatste VRT post: 'Verdachte opgepakt in moordonderzoek naar lichaam met kogelwonde in Sint-Jans-Molenbeek' om18:55 uur?
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

boonpwnz schreef: 10 jun 2024, 17:26 Jonge waar is dat pakje?
niet helemaal zeker, maar ik denk dat ze het al van na de eerste update (melding eerste leverpoging/herplanning) kwijt zijn in het systeem.
kan zijn dat de afzender het in een ophaalpunt heeft binnengestoken, en dat bij de ophaling wel gescand maar niet meegegaan is bv...
in any case: good luck
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Splitter schreef: 10 jun 2024, 19:58
in any case: good luck
bol gecontacteerd en ze gaan een vervangend artikel opsturen want blijkbaar is inderdaad het pakje verloren gegaan. :oops:
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”