adsl zonder telefoonaansluiting

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
SBPer
Starter Plus
Starter Plus

Binnenkort ga ik verhuizen naar Turnhout en aangezien we alleen de GSM gebruiken om te bellen wil ik geen telefoonlijn nemen.

Is het toch mogelijk om ADSL te nemen zonder telefoonlijn? De fysieke lijn ligt er wel, maal zal als het goed is afgesloten zijn. Zijn er providers die net als bvb mobistar ADSL connect adsl aanbieden zonder dat er een aansluiting nodig is.

Andere optie is via Telenet, maar na wat ik gelezen heb, stemt dat me niet blij.

Wat ik zoek is een hogere limiet (meer dan 15), snelheid maakt niet zoveel uit, minimaal 1 down/ 256 up. Prijs rond de €30.00.

Tja ben op dit gebied wel verwend in Nederland
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Evonet bied rawcoppers aan (dit is het oude xs4all, enkel van naam verandert)!

http://www.evonet.be/index.php?page=011000n

Naar mijn mening de beste adsl provider op de belgische markt ! :)
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

SBPer schreef:Binnenkort ga ik verhuizen naar Turnhout en aangezien we alleen de GSM gebruiken om te bellen wil ik geen telefoonlijn nemen.

Is het toch mogelijk om ADSL te nemen zonder telefoonlijn? De fysieke lijn ligt er wel, maal zal als het goed is afgesloten zijn. Zijn er providers die net als bvb mobistar ADSL connect adsl aanbieden zonder dat er een aansluiting nodig is.

Andere optie is via Telenet, maar na wat ik gelezen heb, stemt dat me niet blij.

Wat ik zoek is een hogere limiet (meer dan 15), snelheid maakt niet zoveel uit, minimaal 1 down/ 256 up. Prijs rond de €30.00.

Tja ben op dit gebied wel verwend in Nederland
Ja dit is mogelijk, maar een 'raw-copper' dus enkel de telefoonlijn zonder het abonnement kost meer geld dan een discovery line aan te vragen, dan heb je een telefoonlijn + nummer maar je betaald veel om te bellen, aangezien je dat toch niet gebruikt is dit het goedkoopste.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
SBPer
Starter Plus
Starter Plus

Hi,

TNX voor de snelle reply (ik ben helaas wat langzamer)

Ga dus een discovery lijn nemen icm een dommel netconnect.

Dit scheelt mij veel ergenis die ik gehad zou hebben met Telenet (datalimiet gewijs)

Momenteel ligt alleen m'n upload al op 30gig/mnd (6 Mb download
768 Kb/s upload á € 54.95) Dus word wel flink minderen...

En voor diegene die dan zullen zeggen: Dat kan nooit legaal.. 95% van m'n upload wordt gebruikt voor legale doeleinden...

[edit] Tenzij edpnet nu snel met eeen betere variant komt verwijdert... viel toch tegen... Dommel it is[/edit]
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”