Hey Telecom

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
levi1700
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 02 okt 2013, 09:20
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

dean3009 schreef:Ik heb donderdag 24 april besteld en heb ze vandaag ontvangen.

Wanneer gaan ze eindelijk eens e-sim ondersteunen. Volgens Rizlaine op hun forum op 15-01-2024 was het voor de komende weken. Hun weken duren lang lijkt me :lol:
https://community.heytelecom.be/t5/Foru ... 445/page/2

Ik ga echt niet eerst Orange aanvragen met een e-sim en dan overstappen. Plus dat lukt niet op tijd voor de promo die vandaag afloopt :roll:
Was het niet mogelijk via de My Orange app? Werd hier een paar maanden geleden eens verteld.
Daar heb je een optie om over te zetten naar esim.
ubremoved_34089
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 maa 2024, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

Visual voicemail is nog zoiets dat ze al lang beloven, maar waar we nog steeds op wachten.
Gebruikersavatar
Ratface
Premium Member
Premium Member
Berichten: 608
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 64 keer
Recent bedankt: 2 keer

beuntje schreef: 02 mei 2024, 08:50 Visual voicemail is nog zoiets dat ze al lang beloven, maar waar we nog steeds op wachten.
Of voicemail integraal uitschakelen.
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 867
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 48 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

levi1700 schreef: 01 mei 2024, 11:56 Was het niet mogelijk via de My Orange app? Werd hier een paar maanden geleden eens verteld.
Daar heb je een optie om over te zetten naar esim.
Als ik dat probeer dan krijg ik de melding 'Oeps, even een technisch probleem. Probeer het later opnieuw'. Ook met een nummer dat al langer dan een jaar bij hey zit. Bij een willekeurig nummer krijg ik 'Het ingevoerde nummer is geen geldig Orange-nummer' dus de nummers lijken wel bekend bij hen.

Jammer, zou wel een goede oplossing geweest zijn.

---

Weet er trouwens iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn andere nummers ook beschikbaar komen in mijn profiel? Nu zie ik enkel het nummer in 'my hey' waarmee ik het account aangemaakt heb. Het rare is dat ik wél de facturen van het afgelopen jaar zie van een ander nummer dat ik al zolang heb. Ik zal contact moeten opnemen met hun chat zeker, dus een halve dag dat venster laten open staan :lol: :twisted:
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 352
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

beuntje schreef: 02 mei 2024, 08:50 Visual voicemail is nog zoiets dat ze al lang beloven, maar waar we nog steeds op wachten.
Al sinds 2022. Ging er uiteindelijk komen eind 2023… hetzelfde verhaal zoals esim (begin 2024). Altijd die loze beloftes…
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
Bedankt: 385 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

t/m 31/5
https://www.heytelecom.be/nl
terug promo for life -5€
NielsDB
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 feb 2017, 16:27

Klopt het dat ze niet langer met boosts werken maar gewoon de maximale data per abonnement hebben toegewezen?
Gebruikersavatar
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 923
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 584 keer
Bedankt: 140 keer

NielsDB schreef: 14 jun 2024, 13:59 Klopt het dat ze niet langer met boosts werken maar gewoon de maximale data per abonnement hebben toegewezen?
Inderdaad:

- wie voor 1 juni klant is geworden en nog een oud abonnement had heeft zijn volledige boost gekregen (20 = 40 GB)

- wie na 1 juni klant is geworden, of wijzigde, heeft de keuze uit de nieuwe formules zoals ze op de website staan.
Deze zullen dan met de tijd wel evolueren qua datavolume.

Op deze manier komen de formules wat transparanter uit de vergelijking. Hey beweert in veel gevallen de goedkoopste te zijn.

Daar staat helaas wel een niet al te beste klantenservice tegenover, tegenstrijdige communicatie is hun kwaliteit ;-)

Toch kan ik ze niet afraden, het is goedkoop het werkt net alsof je gewoon bij Orange klant zou zijn.
Ciwox
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 okt 2021, 00:25
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Van telefonie, niets op aan te merken en tiptop in orde. Wij zijn overgeschakeld in februari van Orange naar Hey Telecom en op vlak van kwaliteit bleef alles hetzelfde, het werd enkel goedkoper.

Maar op vlak van internet, oh man, dat is een ander vehaal. Elke dag heb ik meermaal (10-100) keren een aantal seconden netwerkverlies. Je hebt dan helemaal niets, geen inkomende of uitgaande pings, geen tcp/udp pakketjes, letterlijk niets. Zie screenshot de monitoring op mijn netwerkverbinding.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2637
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 127 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Zou opzich zelfde moeten zijn misschien wat issue in de regio daar en toevallig rond die periode begonnen?

Best eens polsen ernaar
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
TheCeet
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 952
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 141 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

Of de modem die kuren heeft…?
iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
Bedankt: 385 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

kunnen jullie inloggen op het account? 2 accounts en niet mogelijk.
PW veranderen, krijg je SMS, je voert code in, en dan zegt hij dat email niet correct is.

meer dan 1 maand terug ticket hiervoor gekregen.

OPGELOST: via Edge kan ik wel inloggen, niet via Chrome.
Gebruikersavatar
TheCeet
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 952
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 141 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

Lukt hier gewoon in Chrome
iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Gebruikersavatar
Flying
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 22 apr 2014, 16:31
Uitgedeelde bedankjes: 80 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 10 keer
Provider

Na overstap van Hey! naar Orange kreeg ik nog een factuur die ik moest betalen. Netjes betaald. Krijg ik vandaag weer een factuur met daarop het bedrag dat ik betaalde als saldo. Dit zal, volgens de factuur, in mindering gebracht worden bij de volgende betaling.

Administratief is dit bedrijf (net als het moederbedrijf) een absolute ramp. Buiten die onnozele chat is het precies ook onmogelijk om ze te contacteren.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3376
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 253 keer
Provider

Bij mij is de eerste factuur na de omzetting naar L abonnement (x 3) prima verlopen. Effectief 9€/maand. Ik ga op deze manier niet snel veranderen van provider :)
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB SG |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3654
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Oudste dochter is voor 3 weken weg naar sicilie in italie, nu pas 2 dagen onderweg en zie al een raar verbruik bij mobiele data.
Iemand die weet hoe ik deze moet begrijpen?

Afbeelding
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
UBI
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jun 2022, 11:07
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

Door Zwitserland gereden en roaming niet afgezet?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1056
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 124 keer
Bedankt: 103 keer
Provider
Te Koop forum

Misschien langs Zwitserland gepasseerd of dataverbruik in het vliegtuig?
Verbruik in Italië zelf kan toch niet tot extra kosten leiden als ze nog 38.1 GB over heeft?
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3654
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

idd langs zwitserland gepasseerd en nu met de auto op de boot noord italie richting sicilie, kheb intussen hey gecontacteerd en die zeggen dat er op de boot mogelijk ook internationaal verbinding is die niet in de bundel zit. :oops:
Kheb haar bericht gestuurd dat ze data moet uit doen tot ze in sicilie is. . . .
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
ubremoved_34089
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 maa 2024, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

Op de boot naar de UK ook voorgehad...!
Gebruikersavatar
Ratface
Premium Member
Premium Member
Berichten: 608
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 64 keer
Recent bedankt: 2 keer

Flying schreef: 12 jul 2024, 19:36 Na overstap van Hey! naar Orange kreeg ik nog een factuur die ik moest betalen. Netjes betaald. Krijg ik vandaag weer een factuur met daarop het bedrag dat ik betaalde als saldo. Dit zal, volgens de factuur, in mindering gebracht worden bij de volgende betaling.

Administratief is dit bedrijf (net als het moederbedrijf) een absolute ramp. Buiten die onnozele chat is het precies ook onmogelijk om ze te contacteren.
Ik ben op 12/07/2024 overgestapt van 'Hey! telecom' naar 'yoin'. Niks te klagen m.b.t. snelheid overzet. Ik moet wel nog een saldo terugkrijgen van Hey!. Heb de chat gecontacteerd en ze zeiden dat dit volgende maand in orde komt. Qua gebrek aan communicatie kan dit wel tellen, want sinds de overstap ben ik reeds uit de 'myhey!' gesmeten en is de factuurhistoriek dus ook reeds gewist. Ik heb vervolgens niks meer van hen gekregen tot ik ze zelf contacteerde.
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 801
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 41 keer

Goh alle facturen waren bij mijn overstap van proximus naar orange ook weg bij proximus.
Bij Orange ook eens contact had moeten opnemen toen ik naar Hey ging en niets automatisch terugkreeg van de laatste factuur.
Ofwel heb ik pech ofwel gaat het bij iedere provider zoals het bij Hey! gaat :P

Edit: Toen ik Proximus mijn laatste factuur vroeg stuurde ze mij doodleuk emails met een link in die mij naar de klantenzone zonder facturen stuurde. 3de keer heb ik 1tje per post gekregen :roll:
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Gebruikersavatar
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 923
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 584 keer
Bedankt: 140 keer

Patje schreef: 14 jul 2024, 10:20 Oudste dochter is voor 3 weken weg naar sicilie in italie, nu pas 2 dagen onderweg en zie al een raar verbruik bij mobiele data.
Iemand die weet hoe ik deze moet begrijpen?

Afbeelding
Precies daarom is het dus nodig dat Hey de wet naleeft en klanten de mogelijkheid gaat bieden om die limiet van €60 te verlagen.

Zie laatste post hier: https://community.heytelecom.be/t5/Foru ... 4647#M1335

BIPT en Ombudsdienst zijn ermee bezig!
Gebruikersavatar
cadsite
userbase crew
userbase crew
Berichten: 6839
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
Bedankt: 710 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

Ptoeneigh schreef: 18 jul 2024, 08:27 BIPT en Ombudsdienst zijn ermee bezig!
Ik vrees dat ze het zullen rekken tot minstens na de vakantie. Dit is een veel te gemakkelijke manier om veel geld te verdienen.
En onze 'waakhonden' zijn oude tandenloze kefferkes, dus daar zou ik niet te veel op hopen.
Gebruikersavatar
VossyGamer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 apr 2023, 15:20
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 58 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

160GB + 35GB in EU voor € 15 levenslang, dit is toch te zot voor woorden. Succes Digi. :-o

Afbeelding
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
Gebruikersavatar
Flying
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 22 apr 2014, 16:31
Uitgedeelde bedankjes: 80 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 10 keer
Provider

Die XL zie ik niet staan op hun website.
Gebruikersavatar
Ratface
Premium Member
Premium Member
Berichten: 608
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 64 keer
Recent bedankt: 2 keer

Het is niet '+'. Het is 'waarvan'.
Gebruikersavatar
VossyGamer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 apr 2023, 15:20
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 58 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Ratface schreef: 19 jul 2024, 09:11 Het is niet '+'. Het is 'waarvan'.
Nee het is gewoon slechte taal. Het zijn wel degelijk 2 verschillende data 'potten', zo staat dit in de Klantenzone, en als ik bel naar #5580#.

Toegevoegd na 16 seconden:
Flying schreef: 19 jul 2024, 09:09 Die XL zie ik niet staan op hun website.
Ik zie het ook, ie is een paar minuten geleden weggehaald. Waarschijnlijk moeten ze iets aanpassen, of was het per ongeluk. Hopelijk niet.
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5571
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 169 keer
Provider
Te Koop forum

Maar alleszinds zijn ze iets aan het doen met die XL als die niet op de site staat.
Gebruikersavatar
VossyGamer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 apr 2023, 15:20
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 58 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Wa steken ze daar allemaal uit, plotseling data van 10GB verdubbeld naar 20GB. :-D

Afbeelding
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5571
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 169 keer
Provider
Te Koop forum

Nu staat er idd 9 euro voor 20 GB...

Jeetje das pas goedkoop.
Gebruikersavatar
VossyGamer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 apr 2023, 15:20
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 58 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Vroeger was het zelfs 10 euro voor 40GB + Onbeperkt bellen & SMS'en. Maar die formule kan je niet meer kopen, deze bestaat wel nog, en de meeste klanten hebben die.
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2239
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider

Nice, had ervoren de 20GB (die 40GB geworden is) deal voor €10, nu geupgrade naar de 50GB deal voor €9 :)
daydreamke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 453
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 32 keer

Die prijzen zijn echt niet normaal, ik als oude klant heb 14EU pakket voor 9EU. Nieuwe klanten betalen nu ook maar 9EU voor 20GB en wees eerlijk, met 20GB kom je toch ruimschoots toe ...
Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5571
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 169 keer
Provider
Te Koop forum

Als ik toch een beetje zou opletten zou ik met 20 GB wel toekomen. Maar het is heel krap voor me.
Gebruikersavatar
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 923
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 584 keer
Bedankt: 140 keer

Ik had ook een melding gedaan bij de ombudsman omdat Hey mijn roaming bedrag niet op €0 wilde zetten, vandaag dit antwoord ontvangen:
Standpunt van Hey !:

(..) contacteerde de Ombudsdienst voor Telecommunicatie omdat hij het bedrag van 60 euro dat standaard geactiveerd wordt al dataverbruik in het buitenland (TDC) verlaagd wordt naar 0 euro.

Eerst en vooral wensen wij onze excuses aan te bieden aan de <klant> omdat hij hierover verkeerde informatie ontving.

De limiet voor Travel Data Control (TDC) wordt standaard op 60.50 euro ingesteld.
Het is helaas momenteel niet mogelijk voor onze klanten om dit bedrag zelf aan te passen. Maar onze medewerkers kunnen dit wel doen voor onze klanten.

We brachten dit dan ook vandaag in orde voor de <klant> en hebben dit bedrag op 0 geplaatst.

We hebben onze medewerkers van de klantendienst hierover ook geïnformeerd zodat dit duidelijk is voor hen en zij de correcte informatie doorgeven aan de klanten.
Ik ontving vandaag via mail een contractbevestiging waar staat dat de optie “Travel Data Control” gewijzigd werd naar €0.

Dus je ziet, dit was al die tijd gewoon mogelijk precies zoals bij Orange maar de medewerkers waren blijkbaar niet op de hoogte. (Zoals wel vaker). Eind goed al goed.
Gebruikersavatar
VossyGamer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 apr 2023, 15:20
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 58 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Ik heb een bericht gestuurd via Messenger, hopelijk moet het niet via een klacht bij de ombudsdienst. En hopelijk kan dit ook voor data in België?!
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
Bedankt: 385 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

ik kan momenteel ook niet van tariefplan veranderen. Bizar.

Er staat niets onder 'mijn producten'

Enkel 'voeg een abonnement voor mobiel of vast internet toe'

Anders zou ik eens gekeken hebben voor M voor 9-5 €= 4EUR/maand.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2239
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider

satsurfer schreef: 20 jul 2024, 23:42 Anders zou ik eens gekeken hebben voor M voor 9-5 €= 4EUR/maand.
Bij mij was de €5 korting enkel van toepassing vanaf L abonnement (€9/maand). Het M abonnement kwam gewoon hetzelfde €9/maand als het L abonnement.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3654
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

:roll: Kan al 2 dagen niet meer inloggen op myhey met edge browser, met chrome lukt het wel.
Edit: opgelost door eens alle hey cookies te verwijderen in de browser.
Laatst gewijzigd door Patje 21 jul 2024, 19:45, in totaal 3 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Gesloten

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”