Snelheidsfilter

Hebt u vragen of opmerkingen over de speedtest? Deze kan u hier plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PHO
Pro Member
Pro Member
Berichten: 373
Lid geworden op: 09 nov 2003, 12:13

Sinds de upgrade naar 20 mbit/s van Telenet expressnet turbo komt het resultaat niet meer in de "40 last test results". Die hoge snelheden worden waarschijnlijk gefilterd vanwege "mogelijks foutief" , maar dat is dus niet meer zeker.

Een aanpassing zou wenselijk zijn.
Who the f*** is general failure and why the hell is he reading my disk ?
ik000ike
Pro Member
Pro Member
Berichten: 290
Lid geworden op: 17 mei 2005, 15:13
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

hier ook niet
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Kan kloppen. Ze worden wel nog opgeslagen, maar worden inderdaad niet aangeduid als 'OK'.
Het is dus mogelijk dit te herstellen met terugwerkende kracht, maar spijtiggenoeg zit ik nu midden in enkele super belangrijke examens (geen gewone studentexamens) en kan ik hier momenteel onmogelijk tijd voor maken.
Begin februari zal ik dit fixen (tenzij een goede ziel, genaamd Meon, mijn voor is ;) ).

Add: Toch snel even aangepast, maar terugwerkende kracht nog niet (lees: query op Db, zal voor later zijn)

Normaal wordt alles van telenet nu wel weer gelogd.
NuKeM
Gebruikersavatar
PHO
Pro Member
Pro Member
Berichten: 373
Lid geworden op: 09 nov 2003, 12:13

NuKeM schreef:Kan kloppen. Ze worden wel nog opgeslagen, maar worden inderdaad niet aangeduid als 'OK'.
Het is dus mogelijk dit te herstellen met terugwerkende kracht, maar spijtiggenoeg zit ik nu midden in enkele super belangrijke examens (geen gewone studentexamens) en kan ik hier momenteel onmogelijk tijd voor maken.


Veel suc6


NuKeM schreef:Add: Toch snel even aangepast, maar terugwerkende kracht nog niet (lees: query op Db, zal voor later zijn)

Normaal wordt alles van telenet nu wel weer gelogd.


In elk geval een dikke merci.

Het is handig om ook wat testresultaten van andere expressnet turbo klanten te zien.

Die terugwerkende kracht is - althans wat mij betreft - niet echt nodig. Omdat die 20 mbit/s er pas sedert vorig WE actief was. Veel wordt er dus niet "gemist".
Who the f*** is general failure and why the hell is he reading my disk ?
Plaats reactie

Terug naar “Speedtest”