ditCh schreef:r2504 schreef:
We maken gewoon een afspraak... we zwijgen beide behalve wanneer we echte FEITEN hebben... ik vrees dat je veel meer je mond zal moeten houden dan ik. (ben die good news shows ook wel beu zonder dat er iets veranderd is).
Als jij jou feiten nu eens kon staven met harde bewijzen: ref. RealDSL betaald dat of dat aan Telenet Solutions (over de aansluitkost), enzoverder ... voor zover ik weet heb jij nooit daar gewerkt en heb jij totaal geen id van hoe de procedure loopt bij RealDSL en welke bedrijven er tussen zitten buiten Telenet Solutions !
Dat is het probleem niet. Wat er gebeurt is dat Realroot/RealDSL hun klanten en de buitenwereld in het algemeen allerlei zaken probeert wijs te maken. En dat kan je een tijdje volhouden, maar uiteindelijk val je toch door de mand. En het is schrijnend om te zien hoe tal van klanten nog steeds voor de gek gehouden worden. En hoe Realroot en zijn (ex-) medewerkers (sic) hier bewust aan blijven meedoen.
Of dacht je echt dat Telenet Solutions niet in staat is om genoeg bandbreedte te leveren, zoals er nog steeds beweerd wordt op de site? Telenet Solutions heeft bandbreedte genoeg om heel Belgie te voorzien. Maar daar moet natuurlijk voor betaald worden hè ...
Om nog niet te spreken over de onbestaande newsserver ("er is momenteel een probleem met ...", het onbestaande personeel, het onbestaande eigen datacenter (een paar racks bij Interxion & LCL), het onbestaande eigen netwerk, de onbestaande garanties, enz. enz.
Stockholm syndrome, anyone?