NLZiet in België?

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
Bedankt: 709 keer
Recent bedankt: 8 keer
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Kan je in België een account maken op NLziet en in België kijken/streamen?
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Rocky2014
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 3 keer
  • Citeer
  • Citeer

14 dagen gratis dus je kan het testen. En lukt het niet , probeer het met een vpn en op Nederlandse ip klikken en hopen dat het werkt dan.

Maar het zal denk ik niet nodig zijn;

Kan ik NLZIET ook in het buitenland gebruiken?

Ja, met een NLZIET-abonnement kun je tv-kijken in het buitenland, in heel de EU.

Landen waar je NLZIET kunt kijken:

België
Bulgarije
Cyprus
Denemarken
Duitsland
Estland
Finland
Frankrijk
Griekenland
Hongarije
Ierland
IJsland
Italië
Kroatië
Letland
Liechtenstein
Litouwen
Luxemburg
Malta
Nederland
Noorwegen
Oostenrijk
Polen
Portugal
Roemenië
Slovenië
Slowakije
Spanje
Tsjechië
Zweden

Let op: vanwege de Brexit zijn de (meeste) programma’s niet langer beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk (Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland).

Bovenstaande geldt ook voor Zwitserland. Zwitserland heeft een unieke relatie met de Europese Unie. Het land wordt vrijwel geheel omsloten door EU-lidstaten, maar maakt zelf geen deel uit van de EU. Dit betekent dat NLZIET mogelijk niet volledig werkt in Zwitserland, vanwege uitzendrechten die niet afgegeven zijn voor dit land.

De Benedenwindse Eilanden (Aruba, Bonaire, Curaçao) en Bovenwindse Eilanden (Saba, Sint Eustatius, Sint Maarten) behoren niet tot de EU en (een deel van) het aanbod is daar, wegens (ontbrekende) uitzendrechten, mogelijk niet beschikbaar.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Heb het gewoon eens getest en het werkt al op de telefoon en ipad. Je moet wel een klein bedrag (1 of 2 cent) via bvb Paypal betalen en je bent vertrokken.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Amazor
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 67 keer
Recent bedankt: 1 keer
  • Citeer
  • Citeer

Als je met PayPal betaalt kan je inderdaad probleemloos een abonnement afsluiten.

Je kan in heel Europa kijken, maar in theorie dien je wel primair in Nederland te wonen om een abonnement af te sluiten. De meeste zenders hebben nu eenmaal enkel rechten voor de Nederlandse markt. In de praktijk denk ik wel dat NLziet stiekem blij is met extra inkomsten door buitenlanders, maar ze kunnen/mogen daarmee uiteraard niet adverteren.
Internet: Telenet Internet Fiber 200 incl. Giga Speedboost
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Orange Connected Mobile Plus (Samsung Galaxy S24) /// BASE 0 /// JIM Mobile
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Ik las ergens dat het een deal was met VRT, die zenders zijn daar ook te zien maar was al een ouder artikel, vandaar mijn vraag. Het werkt in ieder geval en gisteren heb ik kunnen genieten van CL-duel Real Madrid-Manchester City op RTL7 voor 1 cent.

Ik vind de app en mogelijkheden ook wel goed. Je kan bvb springen naar onderdelen in een uitzending.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer
  • Citeer
  • Citeer

Telenet abonnees konden die live wedstrijd ook gratis volgen via Club RTL, weliswaar met Franstalige commentaar.

Geen probleem voor mij :-D

BTW heb je een Belgisch adres gegeven bij je NL Ziet account ??
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Je kan dat ook doen via de app van RTL maar dan heb je inderdaad Franse commentaar. Soit, dat stoort me soms minder dan sommige Belgische commentatoren en ik ben ook al erger gewoon, Turks enz... :)

Geen adres ingegeven tenzij je emailadres bedoelt, dat is inderdaad een Belgisch .be
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 29 keer
  • Citeer
  • Citeer

8,95 of 7,95 per maand ja als je dat optelt met de andere streamingdiensten kom je al aan een aardig maandbedrag.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 174 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer

Persoonlijk vind ik enkel het NLZiet Extra abonnement interessant, en dan nog enkel omwille van de BBC zenders. Das het enige dat ik, als Cordcutter, mis.
En zeggen dat je vroeger gewoon legaal een abonnement kon nemen op BBC iPlayer in België, zelfs voordat Netflix beschikbaar was. :bang:
Maar ik ga daar nu ook geen € 10,95/maand voor betalen.
Ik betaalde vroeger iets van € 65/jaar aan BBC Worldwide. Is helaas stopgezet voor niet-Britten, omdat het waarschijnlijk meer opbrengt om hun series te verkopen aan Netflix, Disney+ & consorten.
Amazor
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 67 keer
Recent bedankt: 1 keer
  • Citeer
  • Citeer

Stroper schreef: 10 apr 2024, 23:11 Persoonlijk vind ik enkel het NLZiet Extra abonnement interessant, en dan nog enkel omwille van de BBC zenders.
Voor sommigen kan dat Extra-pakket sinds kort nóg interessanter geworden zijn. Bij het stopzetten van BBC Entertainment is er bij de meeste tv-providers geen vervanging voorzien, maar NLZIET heeft hun klanten meteen van BBC Three en BBC Four voorzien ter vervanging.
Vooral BBC Four is/was zeer geliefd voor o.a. zijn cultuur en muziekprogramma's. Telenet heeft deze zenders 10 jaar geleden al uit hun pluspakket gehaald, wat vooral bij die zender tot geklaag zorgde. Zo'n aanvullend zenderpakket was toen al vaak duurder dan wat NLZIET in z'n totaal kost. Voor de ene is het weggegooid geld, voor de ander kan het een meerwaarde zijn.
Internet: Telenet Internet Fiber 200 incl. Giga Speedboost
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Orange Connected Mobile Plus (Samsung Galaxy S24) /// BASE 0 /// JIM Mobile
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Ik heb nu een gratis proefabo dat ik opzeg net voor de afloop. Het is een optie voor de eindfase van de CL, de rest interesseert me minder, ook de topper "Kuthoer" kon me niet overtuigen.
marzman
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 20 keer
Recent bedankt: 2 keer
  • Citeer
  • Citeer

Ik heb het vroeger ooit gebruikt, toen kon dat gewoon. Alleen de app kon je toen niet installeren in Belgie en dat moest ik met een apk doen. Maar tegenwoordig zie ik de app gewoon in de playstore in Belgie dus dat zal een stuk simpeler zijn nu.
master-magic
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 33 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

ik heb een jaar abbo er op en tegen een goedkopere prijs zonder problemen,
is wel handig als je Hollandse series kijkt of Engelstalige wat er ook op staat, en geen vpn nodig of een Nederlands adres,
ze knijpen hun ogen toe voor Belgische klanten ;)
greets
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”