Ik kan momenteel niet aanmelden op de banksite.
Op de homepage staat niets vermeld van uitval.
Zijn er nog personen die niet kunnen aanmelden ?
update : nu opgelost
keytrade storing ?
- Matt555
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 49 keer
Op de mobile app werkt aanmelden normaal , te 08'53 uur.
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 57 keer
Bij mij is een betaling in een supermarkt gisteren 2x afgeboekt, iemand iets gelijkaardigs gemerkt?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 20 keer
Hier ook dochter die in Dresden was donderdag en alles er dubbel ziet af gaan. Zal wel in orde komen zeker. Ben wel blij dat ik weet dat het niet het enige geval is.
Indien geen reactie van KTB zullen we vanaf dinsdag eens mailen...
S
Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk
Indien geen reactie van KTB zullen we vanaf dinsdag eens mailen...
S
Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk
-
- Pro Member
Ze hebben het precies nog niet door
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 20 keer
We zijn nu middag van de dag volgend op een feestdag... Nog geen reactie. Eigenlijk is dat toch erg? Men zou dit weekend toch al eens moeten samengezeten hebben om hierop meteen dinsdagmorgen te anticiperen. Ik ben +15 j klant bij hen maar vind dit beleid toch maar verontrustend...
s
ps: blijkbaar hebben ze het al eens voorgehad in 2016: https://www.spaargids.be/sparen/keytrad ... gle.com%2F
s
ps: blijkbaar hebben ze het al eens voorgehad in 2016: https://www.spaargids.be/sparen/keytrad ... gle.com%2F
-
- Pro Member
Je leest dat wel vaker dat het eens gebeurt, ook bij andere banken, of bvb alle betaling van partij X of Y, maar de responstijd is inderdaad wel zorgwekkend. Het omgekeerde heb ik ook eens voorgehad bij Keytrade, dat ze ontdekt hadden dat sommige kaartbetalingen van een maand of langer geleden er niet waren afgegaan.
Toegevoegd na 56 minuten 21 seconden:
Aha, ze zijn wakker:
Dubbele boeking van een aantal kaartbetalingen met Visa Debit
Er werd ons een probleem gemeld bij de boeking van een aantal Visa Debit-kaartbetalingen. Vermoedelijke startdatum van het probleem was 29 maart 2024. U zal merken dat een aantal van uw betalingen twee keer van uw rekening gingen.
We zijn aan het onderzoeken waar het verkeerd liep. Wees gerust dat we deze situatie zo snel mogelijk zullen rechtzetten. Uiteraard met de juiste valutadatum.
Onze oprechte excuses.
Toegevoegd na 56 minuten 21 seconden:
Aha, ze zijn wakker:
Dubbele boeking van een aantal kaartbetalingen met Visa Debit
Er werd ons een probleem gemeld bij de boeking van een aantal Visa Debit-kaartbetalingen. Vermoedelijke startdatum van het probleem was 29 maart 2024. U zal merken dat een aantal van uw betalingen twee keer van uw rekening gingen.
We zijn aan het onderzoeken waar het verkeerd liep. Wees gerust dat we deze situatie zo snel mogelijk zullen rechtzetten. Uiteraard met de juiste valutadatum.
Onze oprechte excuses.
-
- Pro Member
Nee sorry, dat stond in de berichten via de site/app
-
- Pro Member
Ik heb mijn terugbetaling ontvangen
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 459 keer
- Bedankt: 28 keer
Ah is dat de reden waarom dat niet meer werkt!fredo66 schreef: 02 apr 2024, 14:52 Die visa debit van keytrade vind ik niet echt een succes ... werkt ook niet met payqonic tussen particulieren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 157 keer
Ja, voor keytrade voor de zichtrekening nog geen visa debit kaarten gebruikte werkte dat perfect. Sinds omruiling voor de visa debit kaart niet meer.
Keytrade bevestigde dit trouwens.
En het ligt niet zo zeer aan de visa debit kaart zelf want ik heb er ook 1 van bnp-p-fortis en daar kan je payconiq tussen particulieren wel gebruiken.
Is dus iets tss keytrade en visa debit ...
Keytrade bevestigde dit trouwens.
En het ligt niet zo zeer aan de visa debit kaart zelf want ik heb er ook 1 van bnp-p-fortis en daar kan je payconiq tussen particulieren wel gebruiken.
Is dus iets tss keytrade en visa debit ...
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 43 keer
Onbekend systeem in Frankrijk, dus zullen de Franse eigenaars het wellicht niet de moeite vinden ervoor te betalen?
Keytrade is toch echt wel ergens in de vroege jaren 2000 blijven hangen qua functionaliteiten... Een digitale bank onwaardig. Nou ja, wellicht vanuit Frans perspectief nog steeds revolutionair, want je kan zélfs een eigen PIN-code instellen voor bankkaarten.
Keytrade is toch echt wel ergens in de vroege jaren 2000 blijven hangen qua functionaliteiten... Een digitale bank onwaardig. Nou ja, wellicht vanuit Frans perspectief nog steeds revolutionair, want je kan zélfs een eigen PIN-code instellen voor bankkaarten.
-
- Elite Poster
Niet de moeite vinden om ervoor te betalen voor het gedeelte particulier-particulier dan. Want je kan er wel facturen mee betalen met zo'n qr code op.
-
- Elite Poster
Ik kan weer niet betalen met mijn keytrade debet bancontactkaart in de Okay winkel. Zijn er nog die dat al opgemerkt hebben ? Een jaar of 2 geleden was dat ook al het geval. Toen kon je wel met visakredietkaart betalen dat hebben ze dan afgeschaft. Daarna kon je dan wel met je keytrade debetkaart betalen.