Mijn kleine frustratie van de dag ...
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
2 boeken besteld, zelfde shop, zelfde bestelling, zelfde betaling.
De ene komt aan en wordt geleverd in de brievenbus, de andere gaan ze in de postautomaat in het centrum steken... qua efficientie kan dat tellen...
J.
De ene komt aan en wordt geleverd in de brievenbus, de andere gaan ze in de postautomaat in het centrum steken... qua efficientie kan dat tellen...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Joe de Mannen
- Elite Poster
geen idee, ik zal het zien als de tweede binnen is... maar dan kon de eerste ook gewoon de automaat in, toch ?
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Joe de Mannen
- Elite Poster
hier is het gewoon dezelfde facteur denk ik...
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 748 keer
- Bedankt: 250 keer
Weer een dagje offline geweest door de straatwerken.
- Moonboy
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 34 keer
En dat met ons Belastinggeld
https://www.hln.be/het-leukste-van-het- ... ~af1613ee/
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240315_93413497
Moet er nog zand zijn ....
Zeker https://www.gva.be/cnt/dmf20240315_93480118

https://www.hln.be/het-leukste-van-het- ... ~af1613ee/
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240315_93413497
Moet er nog zand zijn ....
Zeker https://www.gva.be/cnt/dmf20240315_93480118
Laatst gewijzigd door Moonboy 15 maa 2024, 12:57, in totaal 1 gewijzigd.
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 598 keer
misschien goed bedoeld idee (want bednet is op zich niet zo gekend denk ik, en dat is op zich een belangrijk iets)..
maar:
1) "in pyjama naar het werk" weyts... je werkt niet in een klas, dus wtf doe je daar
2) een onderbroek? had hij geen geld om (al is het voor een dag) een pyjama te kopen?
3) als iemand dat ons onderwijs in goede banen moet leiden, zou je verwachten dat hij beter zou nadenken.... dus duidelijk niet geschikt voor zijn postje (wat we allemaal toch al wel wisten, right ?)
maar:
1) "in pyjama naar het werk" weyts... je werkt niet in een klas, dus wtf doe je daar
2) een onderbroek? had hij geen geld om (al is het voor een dag) een pyjama te kopen?
3) als iemand dat ons onderwijs in goede banen moet leiden, zou je verwachten dat hij beter zou nadenken.... dus duidelijk niet geschikt voor zijn postje (wat we allemaal toch al wel wisten, right ?)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 745 keer
- Bedankt: 312 keer
Splitter schreef: 15 maa 2024, 11:41 2) een onderbroek? had hij geen geld om (al is het voor een dag) een pyjama te kopen?

Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Naast het feit dat het gewoon creepy is dat een volwassen man in onderbroek in een klas tussen leerlingen gaat zitten, vrees ik dat het idd enkel maar bevestigt dat die man zijn job helemaal niet serieus neemt. Wat zowat het ergste is dat een Minister van Onderwijs kan doen, zeker nu.Splitter schreef: 15 maa 2024, 11:41 3) als iemand dat ons onderwijs in goede banen moet leiden, zou je verwachten dat hij beter zou nadenken.... dus duidelijk niet geschikt voor zijn postje (wat we allemaal toch al wel wisten, right ?)
Ooit, meer dan 20 jaar geleden, zou dit nog tot ontslag geleid hebben. Enfin, misschien niet enkel dit incident op zich, maar eerder de aaneenschakeling van incidenten (herinner u bepaalde uitspraken tijdens COVID, herinner u dronken op het parlement, etc). Vandaag dragen ministers geen verantwoordelijkeid meer. Niemand durft het ook nog te vragen, bang dat hun eigen beerputje dan zou uitlekken...
- Moonboy
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 34 keer
Het leger is een "APEKOT° ze maken daar elkaar kapot.
https://www.hln.be/binnenland/schandaal ... ~a2b3e287/
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240315_93453583
Onder VIVALDI maken we een ondergang mee die geschiedenis gaat schrijven, een dieptepunt voor België.
https://www.hln.be/binnenland/schandaal ... ~a2b3e287/
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240315_93453583
Onder VIVALDI maken we een ondergang mee die geschiedenis gaat schrijven, een dieptepunt voor België.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 22 keer
Nog een geluk dat hij niet naakt slaapt, hoe zou hij anders in de klas gestaan hebbenSplitter schreef: 15 maa 2024, 11:41 misschien goed bedoeld idee (want bednet is op zich niet zo gekend denk ik, en dat is op zich een belangrijk iets)..
maar:

- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
Telkens als je denkt, dieper kan hij niet meer dan verrast Benneke ons weer. To boldly go where no man has gone before.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 169 keer
En dan kan je het op 1 partij steken maar in feite is het politieke systeem verrot. Niet moeilijk dat anti systeem partijen invloed winnen. Als dit het voorbeeld is of niveau dan kan je daar terecht vragen bij stellen.CCatalyst schreef: 15 maa 2024, 12:59
Ooit, meer dan 20 jaar geleden, zou dit nog tot ontslag geleid hebben. Enfin, misschien niet enkel dit incident op zich, maar eerder de aaneenschakeling van incidenten (herinner u bepaalde uitspraken tijdens COVID, herinner u dronken op het parlement, etc). Vandaag dragen ministers geen verantwoordelijkeid meer. Niemand durft het ook nog te vragen, bang dat hun eigen beerputje dan zou uitlekken...
- Dizzy
- Elite Poster
Klopt, vroeger kenden politici nog enige schaamte en fatsoen. Nu pist men in bloembakken en tegen combi's of gaat men in onderbroek naar de klas. Iemand die kloeg dat politici serieux missen was te zien in een pandapak 

Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 116 keer
Isme die al verschillende dagen me niet meer laat goedkeuren met FaceTime maar steeds met pincode afkomt.
Gebruik dat regelmatig 20 tot 30x op een dag, is dan beetje vervelend.
(edit: schrijffout toch maar even aangepast
)
Gebruik dat regelmatig 20 tot 30x op een dag, is dan beetje vervelend.
(edit: schrijffout toch maar even aangepast
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 52 keer
Daarstraks een mail van pmg (dobbit-magazine ) waar ik verleden jaar een 1 jarig digitaal abbonement genomen hebt..
Wat blijkt, in de kleine lettertjes van de algemene voorwaarden staat dat dit een herhalend abbonement is dat 1 maand voor het beeindigen van het abbonement moet opgezegd worden..
In mijn useraccount kan je nergens niet zien dat dit herhalend is, je kan nergens geen opt out ingeven, dit is alleen vermeld onder de algemene voorwaarden die in een link in de bevestiging van je abbonement staat. Dit staat zelfs niet onder hun algemene voorwaarden vermeld, op hun website vind je niets terug vand e algemene voorwaarden van abbonementen..
Dit zijn gewoon oplichtingsppraktijken, ranzige firma..
Tom
Wat blijkt, in de kleine lettertjes van de algemene voorwaarden staat dat dit een herhalend abbonement is dat 1 maand voor het beeindigen van het abbonement moet opgezegd worden..
In mijn useraccount kan je nergens niet zien dat dit herhalend is, je kan nergens geen opt out ingeven, dit is alleen vermeld onder de algemene voorwaarden die in een link in de bevestiging van je abbonement staat. Dit staat zelfs niet onder hun algemene voorwaarden vermeld, op hun website vind je niets terug vand e algemene voorwaarden van abbonementen..
Dit zijn gewoon oplichtingsppraktijken, ranzige firma..
Tom
-
- Elite Poster
Meeste abo's hernieuwen idd vanzelf als je niets doet.tom35 schreef: 28 maa 2024, 17:54 Wat blijkt, in de kleine lettertjes van de algemene voorwaarden staat dat dit een herhalend abbonement is dat 1 maand voor het beeindigen van het abbonement moet opgezegd worden..
Maar je zal er wel mee akkoord gegaan zijn voor je het abo afsloot.tom35 schreef: 28 maa 2024, 17:54In mijn useraccount kan je nergens niet zien dat dit herhalend is, je kan nergens geen opt out ingeven, dit is alleen vermeld onder de algemene voorwaarden die in een link in de bevestiging van je abbonement staat. Dit staat zelfs niet onder hun algemene voorwaarden vermeld, op hun website vind je niets terug vand e algemene voorwaarden van abbonementen..
Nu, kon het beter aangegeven worden, dat zeker wel. Maar er valt nu eenmaal meer geld te verdienen met dat niet te doen (wat ook niet illegaal is) en erop te rekenen dat mensen hun abo gaan vergeten op te zeggen. De correcte, meest klantvriendelijke manier is een mail sturen kort voor de hernieuwperiode met de melding dat het abo zal hernieuwen als men niet opzegt, maar met zoiets zal je ook veel geld verliezen.
Wat ik zelf altijd doe is een abo opzeggen meteen nadat ik het afgesloten heb. Dan loopt het gewoon uit en is het gedaan, ook al is dat dan nog 364 dagen als dat de termijn is. Als je toch wil verlengen: geen zorgen, dat kan je veel makkelijker regelen dan het opzeggen. Wel opletten als er een herroepingstermijn is, in principe is abo opzeggen (binnen de eerste 14 dagen) nog iets helemaal anders dan het contract herroepen, maar klantendiensten begrijpen dat niet altijd en kunnen herroepen als je niet duidelijk maakt dat het abo opzeggen is.
- Dizzy
- Elite Poster
Altijd goed de voorwaarden lezen bij een abo en zeker ivm opzeggen. Ik neem pas een abo als ik die info heb, hoe geraak ik er vanaf als ik dat wil. Dan plaats je een herinnering iets voor die datum waar je de kort de voorwaarde kunt vermelden. Geen omkijken meer naar dus.
Dit is exact de reden waarom ik niet graag langlopende abo's neem en dingen verkies die je snel en flexibel kunt opzeggen. Dat geeft ook meer vertrouwen want als je met zo'n manieren begint is de firma al niet echt betrouwbaar en meestal is dat op meerdere punten zo, vermijden dus. Ze denken er inkomsten mee te winnen maar in feite jagen ze mensen weg, de persoon die ze bedot hebben heeft ook vrienden, familie en kennissen en die zullen minder snel klant worden. Korte termijn denken dus.
Dit is exact de reden waarom ik niet graag langlopende abo's neem en dingen verkies die je snel en flexibel kunt opzeggen. Dat geeft ook meer vertrouwen want als je met zo'n manieren begint is de firma al niet echt betrouwbaar en meestal is dat op meerdere punten zo, vermijden dus. Ze denken er inkomsten mee te winnen maar in feite jagen ze mensen weg, de persoon die ze bedot hebben heeft ook vrienden, familie en kennissen en die zullen minder snel klant worden. Korte termijn denken dus.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 52 keer
Er zijn genoeg abnonementen die ik van dit principe heb maar waar je die automatische verlenging al ziet tijdens de aankoop niet ergens verstopt diep in de algemene voorwaarden...wat ik nog degoutanter vind is dat in de algemene voorwaarden op hun website hier met geen woord over gerept wordt, sterker op hun website zie ik nergens een verwijzing naar algemene voorwaarden die speciaal voor een abbonement zijn...in de bestelling stond duidelijk dat dit over een periode van 1 jaar ging..ja in hun bevestigingsmail stond een link naar hun algemene voorwaarden maar echt..die leest 90% vd mensen niet en dat weten ze verdomd goed...ze hebben dan ook een vlammende mail gekregen van mij....ok het gaat maar om 36e maar dit is principieel...
Ondertussen op Google review gelezen dat er velen in die val trappen...het is blijkbaar hun zakemodel om zo klanten geld af te troggelen...
Tom
Ondertussen op Google review gelezen dat er velen in die val trappen...het is blijkbaar hun zakemodel om zo klanten geld af te troggelen...
Tom
-
- Elite Poster
Dat is het inderdaad. Niet alleen bij hen trouwens.tom35 schreef: 28 maa 2024, 22:39 het is blijkbaar hun zakemodel om zo klanten geld af te troggelen...
Iig zou je wel akkoord moeten gegaan zijn met de voorwaarden voor je het abo afsloot. Dit hoeven niet noodzakelijk de voorwaarden zijn die je nu ziet, het moeten voorwaarden geweest zijn die toen getoond werden.
Zelf eens snel de check-out flow gesimuleerd en ik moest akkoord gaan met deze om het abo te kunnen afsluiten: https://www.dobbit.be/nl/Abonnementsvoorwaarden/ - ze hebben daar een uitgelicht kader waar staat "Een abonnement wordt na afloop van de abonnementsperiode (bv. 2, 6, 12, 18 of 24 maanden) of het aantal geleverde edities, behoudens opzegging van 1 maand voor einde termijn, automatisch verlengd voor eenzelfde periode en dit aan het actuele standaardtarief. "
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij dat ook moest doen, het is een jaar geleden en het kan iets anders geweest zij.
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 748 keer
- Bedankt: 250 keer
Dat waren de "oude praktijken" van elektriciteitsproviders, zo'n opzeg die enkel in de maand voor de jaarlijkse automatische hernieuwing kon gebeuren.
- jutuiz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 212 keer
- Bedankt: 63 keer
Fluvius creëert onnodig werk door falend digitaal platform en gebrekkige communicatie
Februari 2023: Overstap van gasverwarming naar warmtepomp.
Geen optie om "gas afname stopzetten" te selecteren in Fluvius webportaal.
Manuele melding aan Fluvius: "Stop met gas afname, behoud installatie."
Gevolg:
Drie identieke brieven (mei, augustus 2023 & april 2024) met dreiging tot gasafsluiting binnen de 15 dagen ondanks alle eerdere meldingen.
Onnodige administratie voor Fluvius en klant.
Stelt nu dat er duizenden aansluitingen zijn met hetzelfde probleem...
Geen wonder dat Fluvuis verzuipt in het werk...
Februari 2023: Overstap van gasverwarming naar warmtepomp.
Geen optie om "gas afname stopzetten" te selecteren in Fluvius webportaal.
Manuele melding aan Fluvius: "Stop met gas afname, behoud installatie."
Gevolg:
Drie identieke brieven (mei, augustus 2023 & april 2024) met dreiging tot gasafsluiting binnen de 15 dagen ondanks alle eerdere meldingen.
Onnodige administratie voor Fluvius en klant.
Stelt nu dat er duizenden aansluitingen zijn met hetzelfde probleem...
Geen wonder dat Fluvuis verzuipt in het werk...
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 19 keer
Amazon.de laat mij weten dat ze "onderstaand(e) items" hebben ontvangen en dat ze opdracht hebben gegeven voor de terugbetaling [is ondertussen gebeurd, < 50 EUR]. Ik word daarenboven bedankt voor het retourneren van de items.
Alleen, ik heb helemaal niets geretourneerd. Ik heb de items besteld en gebruik ze tot mijn immense tevredenheid. Het is een fout van hen en dus laat ik weten dat ze het teruggestorte geld mogen terugnemen.
Daarop krijg ik een email:
Da sie eine Erstattung erhielten, die Artikel allerdings behalten wollen, hätten wir Ihre Kreditkarte für die oben genannte Bestellung erneut belastet.
Dies ist durch die von Ihrem Kreditinstitut eingeführte MFA (Multi Faktor Authentifizierung) nicht mehr möglich.
Dürfen wir Sie daher bitten, uns eine Bankverbindung für die Belastung zur Verfügung zu stellen? Falls in Ihrem Kundenkonto derzeit keine gültige Bankverbindung hinterlegt ist, bitten wir Sie, diese online in Ihrem Kundenkonto einzugeben.
+ een stappenplan. Ik moet geld storten op hun rekening via mijn conto (en mijn bankgegevens invoeren etc.)
Dit is geen scam, dit komt van Amazon, maar ik voel er mij niet comfortabel bij. Waarom moet ik mijn bankgegevens online invoeren etc.? Ik zie mezelf al in de krant staan: "het zal mij geen tweede keer overkomen, maar toen leek alles normaal en ik hoop dat ik anderen hiermee voldoende heb gewaarschuwd".
Alleen, ik heb helemaal niets geretourneerd. Ik heb de items besteld en gebruik ze tot mijn immense tevredenheid. Het is een fout van hen en dus laat ik weten dat ze het teruggestorte geld mogen terugnemen.
Daarop krijg ik een email:
Da sie eine Erstattung erhielten, die Artikel allerdings behalten wollen, hätten wir Ihre Kreditkarte für die oben genannte Bestellung erneut belastet.
Dies ist durch die von Ihrem Kreditinstitut eingeführte MFA (Multi Faktor Authentifizierung) nicht mehr möglich.
Dürfen wir Sie daher bitten, uns eine Bankverbindung für die Belastung zur Verfügung zu stellen? Falls in Ihrem Kundenkonto derzeit keine gültige Bankverbindung hinterlegt ist, bitten wir Sie, diese online in Ihrem Kundenkonto einzugeben.
+ een stappenplan. Ik moet geld storten op hun rekening via mijn conto (en mijn bankgegevens invoeren etc.)
Dit is geen scam, dit komt van Amazon, maar ik voel er mij niet comfortabel bij. Waarom moet ik mijn bankgegevens online invoeren etc.? Ik zie mezelf al in de krant staan: "het zal mij geen tweede keer overkomen, maar toen leek alles normaal en ik hoop dat ik anderen hiermee voldoende heb gewaarschuwd".

-
- Elite Poster
Dit moet je niet doen. Als zij zo'n fout maken, en jij hebt daar helemaal niets actiefs aan bijgedragen, moeten ze het zelf maar ontdekken en melden. Als ze dat niet doen kan je niets verweten worden (let wel: als je actief meewerkt aan die vergissing is het iets helemaal anders). Bekijk het zo: als de fout in jouw nadeel was, zouden zij ook niet spontaan laten weten dat je het verkeerd afgenomen geld terug krijgt, je zou dat zelf moeten vragen. Je bent niet verantwoordelijk voor de fouten van een ander, wie de fout maakt moet zelf het initiatief nemen om het recht te zetten.Albert Peetermans schreef: 01 apr 2024, 11:05 Alleen, ik heb helemaal niets geretourneerd. Ik heb de items besteld en gebruik ze tot mijn immense tevredenheid. Het is een fout van hen en dus laat ik weten dat ze het teruggestorte geld mogen terugnemen.
Klopt.Albert Peetermans schreef: 01 apr 2024, 11:05 Dies ist durch die von Ihrem Kreditinstitut eingeführte MFA (Multi Faktor Authentifizierung) nicht mehr möglich.
Het is amazon de he? Ik zou gewoon een gift card bij hen opladen met het exacte bedrag, en hen zeggen dat ze het van die gift card mogen halen. Misschien best wel eerst eens checken als dat ok is voor hen. Het verschil met wat zij voorstellen is dat je dit immers wel vatbaar is voor chargeback (als je dit met kredietkaart doet), itt hun methode waarbij je dit niet kan (maar dit moet je niet vermelden als je het vraagt).Albert Peetermans schreef: 01 apr 2024, 11:05Dit is geen scam, dit komt van Amazon, maar ik voel er mij niet comfortabel bij. Waarom moet ik mijn bankgegevens online invoeren etc.?
=> https://www.amazon.de/dp/B08G99D7F1
-
- Elite Poster
De eerste keer in lange tijd dat ik een melding kreeg op men 2fa
Sessieactiviteit
Aanvraag geweigerd in app.
Ze proberen continu om binnen in mijn account te geraken maar het is nu de eerste keer dat ze daadwerkelijk de app code aanvroegen.
Sessieactiviteit
Aanvraag geweigerd in app.
Ze proberen continu om binnen in mijn account te geraken maar het is nu de eerste keer dat ze daadwerkelijk de app code aanvroegen.
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 193 keer
Welke app op welk besturingssysteem ?
Heb je wat info wie "ze" zijn ?
Heb je wat info wie "ze" zijn ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
-
- Elite Poster
@lacer het is gewoon mijn email van Microsoft
En wie ze zijn. Weet ik niet. Elk uur van de dag wordt er geprobeerd om in te loggen. En dit uit alle hoeken van de wereld of toch volgens de activiteit.
Wachtwoord veranderen hoeft niet want ze geraken nooit binnen. Meestal is wachtwoord incorrect. Maar ik kan aanmelden met enkel mijn 2fa maar meestal gebruik ik men wachtwoord en 2fa.
En wie ze zijn. Weet ik niet. Elk uur van de dag wordt er geprobeerd om in te loggen. En dit uit alle hoeken van de wereld of toch volgens de activiteit.
Wachtwoord veranderen hoeft niet want ze geraken nooit binnen. Meestal is wachtwoord incorrect. Maar ik kan aanmelden met enkel mijn 2fa maar meestal gebruik ik men wachtwoord en 2fa.
- silentkiller
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 97 keer
Dan is het geen 2FA

Je bedoelt dat je enkel kan aanmelden met je TOTP uit je authenticator app? Ik heb eigenljik nog nergens gezien dat dit mogelijk is, het is altijd de combinaitie van wachtwoord en de 2e factor (TOTP). Kan het bij microsoft enkel met de TOTP?
-
- Elite Poster
Ik kan soms dit doen ja. Want anders vraag ik me af als ze mijn wachtwoord nooit raden hoe ze dat kunnen opsturen naar mijn authenticator. Ik heb letterlijk moeten weigeren terwijl mijn wachtwoord niet werd geraden.
- silentkiller
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 97 keer
Aha OK, het is geen TOTP dan.
Geen idee of ze zonder je wachtwoord kunnen inloggen met enkel de verificatie via de app. Ook daar dacht ik dat het altijd de combinatie was (app = 2de factor)
Geen idee of ze zonder je wachtwoord kunnen inloggen met enkel de verificatie via de app. Ook daar dacht ik dat het altijd de combinatie was (app = 2de factor)
-
- Elite Poster
Ik kan aanloggen zonder wachtwoord. Dus met enkel gebruik van de verificatie via de app.
Dus sowieso ik kreeg een melding op mijn authenticator voor het nummer aan te duiden terwijl ik niet eens bezig was met mijn mail op dat moment. Dus geweigerd en dan zag ik 2 aanmeldpogingen via Frankrijk(mogelijks vpn). De eerste keer wachtwoord incorrect de 2de keer dus een melding naar mijn app.
Dus sowieso ik kreeg een melding op mijn authenticator voor het nummer aan te duiden terwijl ik niet eens bezig was met mijn mail op dat moment. Dus geweigerd en dan zag ik 2 aanmeldpogingen via Frankrijk(mogelijks vpn). De eerste keer wachtwoord incorrect de 2de keer dus een melding naar mijn app.