Tele2 down (compleet) sinds 16/1/06 ...

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Huspakee...

Gisterenavond (16e) gemerkt dat Tele2 zijn inmiddels bekende DNS problemen weer had. Niet verder over nagedacht.

Vanmorgen (17e) nog steeds zo. Ga eens bellen, denk je dan. Hey, geen kiestoon !!!

Effe mijn SNA6500 op de lijn gezet : ADSL signaal is daar, inloggen gaat, maar niks-nada surfen tenzij rechtsteeks op IP.

Tele2 gebeld, in totaal 2 uur gewacht op een lijn. Situatie uitgelegd. Domme vragen beantwoord (staat uw modem aan ?). Situatie opnieuw uitgelegd. "Wacht ik verbind U door". Wederom 15 minuten wachten. Situaite opnieuw uitgelegd.

"Ja, wij hebben problemen met onze DNS"
weet ik
"wederom"
tell me about it
"maar dat heeft normaal niks met uw telefoon te maken"
leuk. Minstens 2 problemen dus ?
"Wij sturen een technicus om dit op te lossen".
Ah.
"En wij geven u een seintje als we nog vragen hebben of wanneer we weten wanneer het terug werkt"
Hoe ?
"per telefoon ..."
Die niet werkt
"euh, per email dan ..."
Die ook niet werkt.
"EEUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHH"

Jongens, dit is voor mij helemaal terug naar mijn griezelervaringen met Belgacom destijds ! Dat was ongeveer even erg. Ik vraag me af hoelang het NU gaat duren. In ieder geval is mijn counter gestart: service die niet wordt aangeboden wordt ook niet betaald.

God jongens, die gaat een heel lang jaar worden, dat jaar bij Tele2.
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Raar, meeste onder ons hebben vrij goeie speeds sinds 16/01 ! :?
kaween
Elite Poster
Elite Poster

spacekiek schreef:Raar, meeste onder ons hebben vrij goeie speeds sinds 16/01 ! :?
... was voor mij gisteren nogal moeilijk te checken, nietwaar. :P

EN GEEF ME NU MIJN KOPERPAAR MAAR TERUG, HET HEEFT LANG GENOEG GEDUURD. *snik*

En nu, na een maand of zo, krijg is Versatel TD antwoorden op mijn vorige emails. Type "onze excuses dat het zo lang geduurd heeft, wij zijn nog steeds met uw vragen bezig". Wedden dat ze me bellen als het weten. Of emailen ? :evil:
Ubremoved_2106
Pro Member
Pro Member

Hoe ?
"per telefoon ..."
Die niet werkt
"euh, per email dan ..."
Die ook niet werkt.
DIKKE LOL
KK
Elite Poster
Elite Poster

Bij mij is het daarnet ook down gegaan (Always More abo). Ik ben benieuwd voor hoe lang... :roll:

Edit: rond 22:45 was het terug in orde. Toch weer een uur offline gezeten :evil:
kaween
Elite Poster
Elite Poster

FST schreef:
Hoe ?
"per telefoon ..."
Die niet werkt
"euh, per email dan ..."
Die ook niet werkt.
DIKKE LOL
... het wordt erger. Mijn lijn valt nu dus op willekeurige momenten uit, mijn telefoon stalked mij om de 10 minuten met de vriendelijke boodschap dat ik GEEN (!) boodschappen heb, en mijn laatste kontakt met de helpdesk (telefoongesprek werd trouwens verbroken omdat mijn lijn WEDEROM dood ging) was ongeveer dit :

- Mijn snelheid trekt op geen kl*te, ik zit aan 6 tot 10 K/sec !
"Da's inderdaad erg. Eventjes checken, heeft U XP ?"
-ja
"wil u dan eens naar "configuratiescherm" gaan
-ok
"en dan naar "modems""
-PARDON ?
"wel ja, ik wel weten wat voor een snelheid hij daar aangeeft"
-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGG !

God's honest Truth. Ik ben zelfs niet boos geworden op die jongen : ik heb hem heel rustig proberen uit te leggen dat dit niet zo werkt, en dat
je dat zo niet kan checken bij een netwerk/wirelss verbinding. Ik had MEDELIJDEN met die first-liner die duidelijk ZONDER ENIGE KENNIS VAN ZAKEN moet proberen om mensen te helpen.

Stomende klachtenbrief naar Versatel en Tele2, en OOK naar de brave persoon bij Tele2 die mij tot nu toe van antwoord is geweest. En daarbovenop nog een gelijkaardig aangetekend schrijven.

Dat jaar Tele2 wordt iedere dag LANGER. :evil: :evil: :evil:
KK
Elite Poster
Elite Poster

Die jongen zal gedacht hebben dat je nog met een analoge modem werkt, omdat je snelheden zo laag zijn :twisted:
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”