proximusboyke schreef: 05 feb 2024, 13:22
Wat ik me afvraag mensen zoals ik oktober tot juni genoeg met 20 GB maar in de zomermaanden behoefte aan meer ; en zeker in september eu 20gb veel te weinig. Als je swicht voor paar maand naar 80 GB en dan in oktober terug naar uw 20gb gaat kan je eigenlijk nooit gebruik maken van de boost ? Of is het 1 jaar klant zijn dagge de boost krijgt of 1 jaar dezelfde formule ?
Ik heb een tijdje terug heel dit topic doorgelezen en naar t schijnt kun je maandelijks wisselen en blijft de boost en korting behouden.
Vaganzza schreef: 05 feb 2024, 15:27
Ik ben al eens van formule gewijzigd bij Hey en, ondanks wat de klantendienst zei, ging de boost gewoon mee over naar de nieuwe formule.
Dus net als bij Orange mag je 1x per maand van tarief veranderen en kun je de boost zien als een “loyalty badge” vanaf de dag dat je contract geactiveerd is.
Mooi toch. Inderdaad ideaal voor de maanden dat je wat extra data kunt gebruiken.
Kun je bij het 20 GB de boost ook in de EU gebruiken of krijg je aparte tellers?
Bij het 80 GB abonnement staat er wel expliciet 35 GB in EU roaming. Op zich is dat allemaal prima maar je zou maar eens in een hotel terecht komen zonder fatsoenlijke wifi.. ze bestaan toch nog veel..
Ik ben al eens van formule gewijzigd bij Hey en, ondanks wat de klantendienst zei, ging de boost gewoon mee over naar de nieuwe formule.
Dus net als bij Orange mag je 1x per maand van tarief veranderen en kun je de boost zien als een “loyalty badge” vanaf de dag dat je contract geactiveerd is.
Mooi toch. Inderdaad ideaal voor de maanden dat je wat extra data kunt gebruiken.
Of je 1x per maand kan switchen, dat weet ik niet zeker. Van die boost weet ik wel zeker
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Of je 1x per maand kan switchen, dat weet ik niet zeker. Van die boost weet ik wel zeker
Die boost behouden is inderdaad het voornaamste.
Over het wisselen van tariefplan zeggen ze:
Met hey! ben je vrij om je tarief 1x per maand aan te passen. (30 dagen na je vorige verandering)
Een paar maanden geleden wou ik van de 7 euro naar de 10 euro Hey, en kon die promo niet krijgen (zou 15 moeten betalen), enkel als ik eerst naar een andere provider zou gaan en terugkomen zeiden ze in de chat...
Zo ben ik dan maar een 2-tal weken naar Orange gegaan (zelfde SIM) en dan terug Hey, zo lukte het.
splinterbyte schreef: 06 feb 2024, 11:34
Een paar maanden geleden wou ik van de 7 euro naar de 10 euro Hey, en kon die promo niet krijgen (zou 15 moeten betalen), enkel als ik eerst naar een andere provider zou gaan en terugkomen zeiden ze in de chat...
Zo ben ik dan maar een 2-tal weken naar Orange gegaan (zelfde SIM) en dan terug Hey, zo lukte het.
Dat is wel flauw en inefficiënt zowel voor de klant als voor orange als bedrijf want het verhoogd de workload en eventuele kosten.
Ik snap dat het een work-out around is maar niet erg praktisch dat gedoe.
Het ruikt een beetje naar Hey die zijn targets wil halen, wellicht tellen ze dit als “nieuwe klant” en anders is het een bestaande klant die minder gaat betalen / een promo krijgt.
Net via sms bericht gekregen dat mijn -5 euro promo eerstdaags afloopt, was dus maar voor één jaar
Heeft het zin via chat te vragen om dat naar lifetime om te zetten of kan ik me die moeite (anderhalf uur wachttijd) beter besparen ?? Momenteel loopt weer de actie 10 euro voor lifetime...
Nee heeft geen zin, ik heb het vorige week via chat ook gevraagd en ze zeiden dat het enkel voor nieuwe klanten is die lifetime promo...
Wij hebben het al meer dan één jaar, nog tot januari 2025 dan is het 2 jaar en tegen dan zullen we hoogst waarschijnlijk al nieuwe promo's/aanbiedingen hebben zeiden ze.
Als je promo meer dan een half jaar geldig is zou ik daar nog niet mee in zitten. Er kan inderdaad een ander/beter aanbod zijn tegen dan van oa hopelijk Digi deze zomer.
@phil48 Ik heb op een abonnement zonder promo de promo kunnen verkrijgen na een aantal pogingen in de chat (via hun site). Duurde zoals gewoonlijk wel heel lang voor een antwoord. Uiteraard altijd beleefd geweest want is toch van bovenaf dat ze zo'n instructies opgelegd krijgen. Laat me weten als het niet lukt, wie weet kan ik een extra tip geven.
Ja mss wel een leuke promo bij digi .., maar digi zal vermoedelijk op het proximus netwerk zitten en dat is voor ons hier een heel slecht bereik, daarom zitten we op het orange netwerk die hier een betere dekking heeft in onze streek.
Het is mij wel gelukt om de lifetime promo te krijgen als bestaande klant (met 2 nrs trouwens). Ik had wel gezegd dat ik weg ging gaan en terugkomen als nieuwe klant. Toen was het ineens wel mogelijk.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Ik vind het toch opmerkelijk hoe je bij Orange en Hey blijkbaar een mondige klant moet zijn om allerlei voordelen binnen te hengelen. Zijn er nog andere merken waar dit gebeurt? Eigenlijk hou ik meer van een model waarin iedereen voor eenzelfde dienst dezelfde voordelige prijs betaalt. Dit lijkt me ook een enorme nutteloze belasting voor klantendienstmedewerkers als een groep klanten voortdurend aan de lijn hangt om korting te eisen.
EDPnet FIBER XL (500/100) NL Ziet / VTM Go+ / GoPlay Digi Mobile OVH VOIP + EDPnet VOIP
Ik heb vandaag contact gehad met de klantendienst via chat. Na een kleine 6 uur pas antwoord gekregen.
Blijkbaar was mijn bestelling niet doorgekomen.
Dus nieuwe bestellingen moeten plaatsen.
Spijtig van de lange wachttijden bij de klantendienst, want het product op zich is zeer goed.
@peroxide@levi1700 Thanks! Via de chat net contact gehad en de mijne was nog niet verzonden, maar het order was wel goed doorgekomen en stond klaar om verwerkt te worden door bpost. Dus het zal wel van de staking komen dat er vertraging op zit. Want op het hey! forum had iemand dezelfde dag besteld (Di 23/04) en was de simkaart ook nog niet toegekomen.
Welke dag had jij (@levi1700) je order geplaatst?
Toen ik vorig jaar mijn simkaart had besteld bij Hey, waren ze relatief snel. Ik denk inderdaad 2 werkdagen na bestelling maar…
Er was (en ik denk nu nog steeds) iets mis met de huisnummer op hun website. Ik woon in een nieuwbouwwoning van een nieuwe verkaveling en alle huizen hebben dezelfde huisnummer maar met lettertoevoeging A, B, C, … zoals in een appartementsgebouw.
2 dagen na bestelling van de simkaart zag ik op de camera aan de woning de bezorger verward door de voortuinen lopen omdat er de toevoeging niet was meegenomen op de enveloppe, enkel dus de huisnummer. Nochtans op mijn emailbevestiging en bestelling stond het adres volledig correct. Gelukkig heb ik hem toen snel even aangesproken en gezegd dat hij wellicht mijn simkaart bijhad.
Ook een collega van mij die in een appartementsgebouw woont had hiermee problemen. Mijn advies indien je dus een toevoeging hebt bij je huisnummer: ga na 48 tot 72u eens horen bij de buren.
@Jozs Dat is een goeie. Nu recent verhuisd, maar wij kregen jaren de 'visie' van onze 'buurman' (woonde in een huis aan de overkant van de straat) op huisnummer 50 terwijl die buurman dus in 50A woonde. Heb daar letterlijk bergen voor verzet om dat in orde te krijgen maar die verdomde 'A' wilde maar niet op de adressticker verschijnen. Die man zijn adres stond wel overal correct geregistreerd. Hoe is dat feitelijk mogelijk?
Ik heb ook een huisnummer met A en dikwijls dat de letter niet weergegeven wordt in allerlei websites/systemen.
Tegenwoordig zet ik A bij de huisnummer + de bus + in veld "toevoegsel" indien aanwezig, in de hoop zodat ze het zeker opnemen.
Heb ook gezien dat de overheid A000 hanteert, dus dat zal ik dan volgende keer eens als workaround ingeven...
Converted schreef:[mention]peroxide[/mention] [mention]levi1700[/mention] Thanks! Via de chat net contact gehad en de mijne was nog niet verzonden, maar het order was wel goed doorgekomen en stond klaar om verwerkt te worden door bpost. Dus het zal wel van de staking komen dat er vertraging op zit. Want op het hey! forum had iemand dezelfde dag besteld (Di 23/04) en was de simkaart ook nog niet toegekomen.
Welke dag had jij ([mention]levi1700[/mention]) je order geplaatst?
Ik heb woensdag laatstleden besteld, en vandaag nog steeds niet in de bus.
levi1700 schreef: 29 apr 2024, 15:16
Dit is echt vanwege de vertragingen bij Bpost. Ik heb afgelopen donderdag een aangetekende verstuurd en deze is vandaag nog niet toegekomen.
Het klopt dat de klantendienst van Hey niet snel reageert maar ik kan je wel uit persoonlijke ervaring zeggen dat alles gewoon vergelijkbaar met Orange prima functioneert, zeker gezien de onklopbare prijs.
Ik heb nu enkele maanden hey mobiel en zie in mijn klantenzone dat, mocht ik ook internet bij nemen, ik ook daar €5 korting zou krijgen.
Ik ben niet van plan over te stappen, maar wilde het even melden voor mensen voor wie dit wel een voordeel zou kunnen betekenen.
Ik hoop dat die 5 euro korting op vast internet klopt, want ik kan het nergens op de site of in de voorwaarden vinden. Dan zou ik namelijk direct veranderen van Orange zelf naar Hey.
Internet:Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable Mobiel:hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up) Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
VossyGamer schreef: 29 apr 2024, 18:28
Ik hoop dat die 5 euro korting op vast internet klopt, want ik kan het nergens op de site of in de voorwaarden vinden. Dan zou ik namelijk direct veranderen van Orange zelf naar Hey.
Ik heb geen vast internet bij hen, enkel mobiel.
Maar zag dit plots op mijn account verschijnen.
Converted schreef:@peroxide @levi1700 Thanks! Via de chat net contact gehad en de mijne was nog niet verzonden, maar het order was wel goed doorgekomen en stond klaar om verwerkt te worden door bpost. Dus het zal wel van de staking komen dat er vertraging op zit. Want op het hey! forum had iemand dezelfde dag besteld (Di 23/04) en was de simkaart ook nog niet toegekomen.
Welke dag had jij (@levi1700) je order geplaatst?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heb sinds deze namiddag een mail gekregen van bPost met trackingcode afkomstig van Hey Ceva Logistics. Ben benieuwd naar morgen.
Sowieso al alle iPhones sinds 2018. En ik denk nu niet dat die zo schaars zijn in België. Ze komen gewoon achter op andere providers en maken loze beloftes. Dat ze dan steevast ‘neen’ zeggen ipv ‘najaar 2023’, ‘komende weken’, dan zou ik daar niet over ‘zagen’.