Verhoging van de downloadsnelheid, of plannen met ADSL2+ of VDSL?
Lijkt mij dat ze bij Scarlet een beetje aan het indommelen zijn.
De 1ne verbruikt meer als de anderenjulien schreef:20Gb is toch al serieus wat...Sparky schreef:Snelheid is voor mij al goed (sneller mag ook), maar verhogen van limiet zou ik beter vinden
.
Ik geraak nog niet eens aan 2Gb.
kvraag mij af hoe ze die snelheid de lucht gaan in krijgen, die van mij blijft maar zakken naarmate ze meer kleine providers overnemendafreak schreef:Het zal ADSL2+ worden, met een snelheid van 20Mbit ongeveer in en rond de grootsteden. Over de limieten is nog niets bekend.
Als dat waar is dan is dat very nice. Maar wie is uw bron dan?dafreak schreef:Het zal ADSL2+ worden, met een snelheid van 20Mbit ongeveer in en rond de grootsteden. Over de limieten is nog niets bekend.
Voor zover ik weet is de scarlet limiet nog steeds 15GB/maand, je kan hem wel verhogen maar dan betaal je er ook voor...julien schreef:20Gb is toch al serieus wat...Sparky schreef:Snelheid is voor mij al goed (sneller mag ook), maar verhogen van limiet zou ik beter vinden
.
Bij Scarlet one krijg je standaard 20GB.twan schreef:Voor zover ik weet is de scarlet limiet nog steeds 15GB/maand, je kan hem wel verhogen maar dan betaal je er ook voor...julien schreef:20Gb is toch al serieus wat...Sparky schreef:Snelheid is voor mij al goed (sneller mag ook), maar verhogen van limiet zou ik beter vinden
.
Of heb je mss een andere formule?