Kan niets posten op telenet forum

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gooz74
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 dec 2005, 17:11

Ik kan maar niets posten op het telenet forum. Kan wel inloggen en krijg ook de melding dat ik ingelogd ben, maar als ik iets wil posten krijg ik devolgende melding:

$bbuserinfo[username],Je bent niet ingelogd, of je hebt niet de rechten om deze pagina in te zien. Dit kan misschien komen door een van de volgende redenen:

1. Je bent niet ingelogd. Voer je naam en wachtwoord in de velden in en probeer het nogmaals.
2. Mogelijk heb je niet voldoende rechten om deze pagina te bekijken. Probeer je iemand anders zijn post te wijzigen, administratieve functies te gebruiken of een ander beveiligd systeem te gebruiken?
3. Als je probeert te posten, kan het zijn dat de beheerder je account uit heeft gezet, of het wacht nog op activatie.

Wat kan ik hieraan doen?
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

welk forum? telenet games of PUB?

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gooz74
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 dec 2005, 17:11

KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Probeer eens uit te loggen en manueel terug in te loggen. Misschien is er iets mis met je login cookie (die '$bbuserinfo[username]' is alleszins niet normaal).
Gooz74
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 dec 2005, 17:11

heb het probleem al enkele dagen, dus pc heeft al enkele keren uitgestaan.
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Maak je browsercache eens leeg.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gooz74
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 dec 2005, 17:11

neen, juist geprobeert en het werkt nog steeds niet.
Kan het ermee te maken hebben omdat ik Firefox gebruik?
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Wel herinstalleer eens firefox of verwijder nog eens je cookies...

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Spek
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jan 2006, 03:55

Heb ooit hetzelfde probleem gehad, kwam blijkbaar wel meer voor heb ik toen van een mod gehoord maar hij wist ook geen oplossing. Probeer eens een paswoord op te vragen, kortweg alle handelingen die je kunt doen met je account.
Gooz74
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 dec 2005, 17:11

Heb het probleem gevonden.
Blijkbaar had ik in mijn profiel een emailadres dat niet meer in mijn telenet stond. Heb nu het emailadres veranderd en nu werkt alles terug.
Bedankt
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”