zoektocht naar een studentenkamer Leuven

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
eve.sabbe
Pro Member
Pro Member
Twitter: AllAboutEve
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 21 keer

Beste,

Zijn hier mensen die me tips kunnen geven bij mijn zoektocht naar een passend kot in Leuven?
Mijn zoon heeft me die verantwoordelijkheid gegeven. Ik weet wat hij niet/wel wilt.

Wie heeft hier ervaringen mee en kan me wat raad geven?

mvg
Eve
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
Bedankt: 710 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

eve.sabbe schreef: 15 feb 2024, 14:13 Mijn zoon heeft me die verantwoordelijkheid gegeven.
excuse me? :roll:
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
Bedankt: 179 keer

kotwijs.be en 500-600eur/maand :help:
eve.sabbe
Pro Member
Pro Member
Twitter: AllAboutEve
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 21 keer

cadsite schreef: 15 feb 2024, 14:17
eve.sabbe schreef: 15 feb 2024, 14:13 Mijn zoon heeft me die verantwoordelijkheid gegeven.
excuse me? :roll:
Hij studeert en schrijft Papers, doet groepswerken etc Het is een taak die ik opgenomen heb met plezier.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 128 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ook belangrijk is waar hij precies les volgt... want het is niet handig als je iedere keer naar de andere kant van de stad moet fietsen.
pfuhu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 78 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

En toch centraal genoeg rond de Oude Markt. In bezopen toestand tellen de km's dubbel omdat je je niet langer rechtlijnig verplaatst (been there, done that :))

Serieus: alle afstanden binnen de ring zijn doenbaar. Ik zat zelf op kot aan de andere kant van Leuven en ben er ook altijd geraakt. Ik vond het eerder ambetant ook aan de andere kant van Leuven te zitten waar mijn vrienden allemaal op kot zaten. Dan spring je niet snel even binnen (en zij ook niet bij jou). Al had ik rap genoeg een (bijkomende) nieuwe vriendenkring op mijn kot zelf ...
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer
Recent bedankt: 9 keer

DarkV schreef: 15 feb 2024, 15:46 Ook belangrijk is waar hij precies les volgt... want het is niet handig als je iedere keer naar de andere kant van de stad moet fietsen.
Een stadje van een zakdoek groot, als je uw wifi wat straffer instelt kan je in Leuven heel de tijd op uw eigen wifi (bij wijze van spreken).
Als in de buurt van de Diestse op kot zit als ingenieur, had je toch beter moeten kiezen, dus locatie is wel relevant, me dunkt :).
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”