Beste,
Zijn hier mensen die me tips kunnen geven bij mijn zoektocht naar een passend kot in Leuven?
Mijn zoon heeft me die verantwoordelijkheid gegeven. Ik weet wat hij niet/wel wilt.
Wie heeft hier ervaringen mee en kan me wat raad geven?
mvg
Eve
zoektocht naar een studentenkamer Leuven
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 78 keer
- Recent bedankt: 3 keer
En toch centraal genoeg rond de Oude Markt. In bezopen toestand tellen de km's dubbel omdat je je niet langer rechtlijnig verplaatst (been there, done that
)
Serieus: alle afstanden binnen de ring zijn doenbaar. Ik zat zelf op kot aan de andere kant van Leuven en ben er ook altijd geraakt. Ik vond het eerder ambetant ook aan de andere kant van Leuven te zitten waar mijn vrienden allemaal op kot zaten. Dan spring je niet snel even binnen (en zij ook niet bij jou). Al had ik rap genoeg een (bijkomende) nieuwe vriendenkring op mijn kot zelf ...

Serieus: alle afstanden binnen de ring zijn doenbaar. Ik zat zelf op kot aan de andere kant van Leuven en ben er ook altijd geraakt. Ik vond het eerder ambetant ook aan de andere kant van Leuven te zitten waar mijn vrienden allemaal op kot zaten. Dan spring je niet snel even binnen (en zij ook niet bij jou). Al had ik rap genoeg een (bijkomende) nieuwe vriendenkring op mijn kot zelf ...
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Een stadje van een zakdoek groot, als je uw wifi wat straffer instelt kan je in Leuven heel de tijd op uw eigen wifi (bij wijze van spreken).DarkV schreef: 15 feb 2024, 15:46 Ook belangrijk is waar hij precies les volgt... want het is niet handig als je iedere keer naar de andere kant van de stad moet fietsen.
Als in de buurt van de Diestse op kot zit als ingenieur, had je toch beter moeten kiezen, dus locatie is wel relevant, me dunkt