ofschoon ik een passwoordmanager heb krijg ik op mijn desktop steeds de melding dat of de loginnaam of het passwoord verkeerd zijn. Inloggen op https://account.synology.com/ lukt wel met mijn synology email adres en vervolgens krijg ik een nummer op het scherm en eveneens op mijn mobiel om te bevestigen
ik lees dat ik met een paperclip aan de achterzijde de Nas kan resetten maar delete ik daarbij ook al mijn data???
Toegevoegd na 29 minuten 25 seconden:
het probleem is gekomen (denk ik) omdat er 2 logins in het spel zijn. log ik met de ene login (één van mijn emailadressen) in vraagt hij naar het wachtwoord en dan komt er dat het foutief is maar log ik in met een ander emailaccount dan wordt er niet naar een passwoord gevraagd maar komt er Approve sign-in Open de secure SignIn-app en tik op goedkeuren. Deze app is geinstalleerd maar daar komt geen verzoek tot goedkeuren binnen want deze is dan weer gelinkt aan dat andere emailadres. Inderdaad ik ben het diep in de soep aan 't draaien...
inloggen op synology DS220+ lukt niet meer
-
- Elite Poster
- Berichten: 1137
- Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 108 keer
- devilkin
- Administrator
- Berichten: 6909
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Wat was het probleem uiteindelijk?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)