r2504 schreef:Verstandig internet gebruik heeft NIETS te maken met 24u per dag, 7 dagen per week, 4 weken per maand.... continue aan de maximum snelheid te downloaden !
Spreken we tegenwoordig al over 'verstandig' internet gebruik?? Geef uw definitie dan eens want dat zal dan wel de enigste zijn die geld natuurlijk.
vergeet nu eens die illegale content, die is er en zal er nog een heel tijdje blijven met of zonder limiet.
probeer maar eens
- online films te huren (de film op je pc gestreamed krijgen)
- chatten via webcam
- van thuis uit werken via remote office
- radio via internet beluisteren
- online gamen
en dit nog maar voor 1 persoon. laat daar eens een heel gezin op los en je zit op een dag door je limiet. iedereen groeit nu op met pc's en internet via school. heb al genoeg gehoord van gezinnen met verschillende kinderen die voor de zoveelste keer op smalband zitten.
toen ik bij skynet zat had ik schrik om iets van groot volume te downen. na een minuutje ging de internetradio al af want ik speelde unreal tournament in competitie en kon smalband missen als de pest. als ik al eens iets downloade zoals een demo en de verbinding verbrak dan dacht ik "shit, weer zoveel mb van mijn limiet de vuilbak in". en nee het werkt niet altijd om via een downloadmanager je download te regelen. als dat de manier is waarop je breedband moet beleven... een dikke farce.
blij dat ik nu met always more zit. het geeft een gevoel van vrijheid en als iemand bij mij thuis langs komt met pc problemen kan ik die gerust via internet nog een vette update laten downen zonder zorgen. hopelijk gaat tele2allin daar niet al te vervelend in doen.
om effe on-topic te blijven, heb je ooit al iemand horen klagen dat ze niet tevreden waren met telenet omdat ze maar 10Mbps aanbieden? Denk het niet maar toch wordt de snelheid verhoogt ook al interesseert het niemand en kan ik me geen geen internet toepassing inbeelden waarvoor je opeens 20Mbps nodig hebt (rekening houden met de limiet).. en dan nog niet eens gegarandeerd. waarom gebeurt dit niet voor de limiet? unlimited hoeft niet eens, 50GB is al een hele verbetering zoals EDPnet aanbiedt.