Oekraïne

Niet-technische onderwerpen of technisch-gerelateerde onderwerpen waar maatschappelijk debat over bestaat. Lees de extra regels in de sticky, aub!
Forumregels
1. De gedragsregels zijn ook hier van toepassing. We verwachten van iedereen in de eerste plaats respect voor de andere users
2. Er zal hier veel minder moderatie gebeuren op inhoud, maar wel meer moderatie op users. Dit betekent concreet dat we discussies in principe niet zullen afsluiten, users die geen zin hebben om de discussie verder te zetten, worden aangemoedigd om zelf de discussie te stoppen / negeren. Dit kan tot iets fellere discussie leiden, maar altijd met respect voor de mede-users!
Daar tegenover staat dat we users kunnen de toegang ontnemen uit dit subforum indien ze het naar ons afwegen te bont maken. Dit kan tijdelijk, dan wel definitief zijn en dit zal zonder enige verantwoording gebeuren
3. Indien u liever de topics uit dit forum niet ziet in de lijst van nieuwe posts, wordt dan lid van de groep "Opt out maatschappelijke uitdagingen in new posts" via deze link: ucp.php?i=167
4. Dit subforum mag op geen enkele manier een platform worden voor militanten / om duidelijk politiek te voeren. Userbase is en blijft een onafhankelijk forum met een duidelijke focus op technische onderwerpen
Plaats reactie
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
Bedankt: 151 keer

Gaan ze niet doen vrees ik, ze zijn al heel druk in de weer met de verkoop van volledig kapotgeschoten appartementen aan Russen.
Omvolking weet je wel.
Het woord genocide komt ook in aanmerking trouwens, vermoord alle mannen en ontvoer hun kinderen.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
Bedankt: 709 keer
Te Koop forum

Weet je hoe het ook niet werkt, de agressor gewoon laten doen, al miljoenen jaren werkt dat niet en nooit zal het werken, net zoals het communistische systeem nog nooit gewerkt heeft en ook nooit zal werken.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 68 keer

We moeten met zen allen gewoon afwachten wat de F-16 gaat doen in Oekraine, eigenlijk zit iedereen daar zo wat op te wachten hoe lang zal het nu nog duren ????
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Naar ik heb gelezen zijn vooral de voorzieningen in Oekraïne nog niet klaar.
Als ik me niet vergis zijn er nu 2 Belgische lesvliegtuigen (duozitters) in gebruik voor opleiding in Denemarken en zou er ook 50 man personeel bij zijn betrokken.

Als de vliegtuigen geleverd worden zouden ze wapens aan boord hebben met een bereik van 300-500km.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
Med
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 9 keer

iceke schreef: 08 feb 2024, 08:54
Alinea 2 notabene
Putin, Russia's paramount leader since 1999, has repeatedly cited the post-Soviet enlargement of the NATO alliance eastwards toward Russia's borders as a reason for the conflict of Ukraine.
Maar de uitbreiding was geen probleem in mei 2022 als het over zweden en finland ging, en daarmee zegt hij zelf dat de lengte van navo grens aan rusland niet het probleem is.

Maar wel bij Oekraïne. Dus is het vooral Oekraïne dat voor hem het probleem is (of het gebied dat hij wil), en niet de navo uitbreiding op zich.

En daarmee ontkracht putin zelf uw bewering.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Zou het Poetin ook niet om de grondstoffen te doen zijn?
Plus dat het voor de Russen een favoriet vakantieland is natuurlijk.

Ondertussen heeft Boris Nadezhdin te horen gekregen dat hij het niet mag opnemen tegen Poetin in maart.
Hij had hiervoor 105.000 handtekeningen binnen geleverd (100.000 zijn er nodig) ,hij heeft nu toch te horen dat er teveel 'invalid' handtekeningen tussen zaten waardoor z'n aantal onder de 100.000 komt.

Hahaha... die hadden we niet zien aankomen.

Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
Bedankt: 709 keer
Te Koop forum

Er zijn blijkbaar ook een deel handtekeningen door een raam naar buiten gewaaid :)
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 43 keer

Petrikske schreef: 08 feb 2024, 14:10Hij had hiervoor 105.000 handtekeningen binnen geleverd (100.000 zijn er nodig) ,hij heeft nu toch te horen dat er teveel 'invalid' handtekeningen tussen zaten waardoor z'n aantal onder de 100.000 komt.
Precies in Gent met referendum over circulatieplan :-D Ook al effe geleden ondertussen
fluppie
Elite Poster
Elite Poster

Hij mag dus niet meedoen, met wat geluk geraakt hij nog uit Rusland anders vrees ik ervoor.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

fluppie schreef: 08 feb 2024, 18:58 Hij mag dus niet meedoen, met wat geluk geraakt hij nog uit Rusland anders vrees ik ervoor.
Afwachten, kan best zijn dat het opgezet spel is vanuit het Kremlin omdat hij toch ook 1
van de reguliere gasten is op de propaganda shows op Russia Today.
Dizzy schreef: 08 feb 2024, 17:10Er zijn blijkbaar ook een deel handtekeningen door een raam naar buiten gewaaid :)
Was te verwachten dat jij door het raam zou komen fladderen met wat 'onderbroekenlol' haha...
bvhaute
Member
Member
Bedankt: 6 keer

iceke schreef: 08 feb 2024, 06:14
bvhaute schreef: 07 feb 2024, 23:37 mss toch maar effe de figuur Bobby Kennedy kaderen: https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_F._Kennedy_Jr.
Yup, perfect gekaderd imho...maar ik dacht dat het covid onderwerp ondertussen afgesloten was hier ;-)
Als je die beerput ook nog ff wil open trekken gaan we in in die thread wel ff verder discussiëren over' dat onderwerp. (Dat gaat lachen worden, de grootste wappies uit de eerste pagina's hebben ondertussen gelijk gekregen)
Laat u vooral nog eens goed gaan in de covid thread (zelf ga ik daar mijn tijd wel niet aan verprutsen). Je kan dan meteen ook nog een paar andere threads aanmaken om nog enkele andere interessante standpunten van wappie-Bobby te omkaderen (maar helaas, ook daar ga ik mijn tijd niet aan verdoen):

Voor de rest past hij wel perfect in het rijtje Putin/Russell Brand/Tucker Carlson
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Zaluzhnyi, out Generaal Sirsky in! 🫤
fluppie
Elite Poster
Elite Poster

Men kan die Boris dan zomaar schrappen, maar hoeveel believers had die persoon dan wel?? dat zijn elementen die intresant zijn om te weten te komen hoe de bevolking de dag van tegenwoordig staat tegenover die Speciale Militaire Operatie in Oekraine heb al cijfers gezien van minder dan 20% als dat zo al mocht zijn is de situatie voor Putin nu echt wel onhoudbaar.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 128 keer
Bedankt: 172 keer

fluppie schreef: 09 feb 2024, 12:01 Men kan die Boris dan zomaar schrappen, maar hoeveel believers had die persoon dan wel??
105.000 handtekeningen die mogelijk niet allemaal geldig waren. Nu ik vraag me af hoeveel mensen hun handtekening onder dergelijke kandidaat/programma durven plaatsen als deze door de overheid gecontroleerd worden welke per definitie "anti oorlogssentiment" streng bestraft.

Nu ja, zolang er meer politie/leger/geheime dienst rondloopt in Rusland dan burgers zal er weinig gebeuren vrees ik.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

DarkV schreef: 09 feb 2024, 12:11105.000 handtekeningen die mogelijk niet allemaal geldig waren. Nu ik vraag me af hoeveel mensen hun handtekening onder dergelijke kandidaat/programma durven plaatsen als deze door de overheid gecontroleerd worden welke per definitie "anti oorlogssentiment" streng bestraft.
Zou me niet verbazen als ze daar al ijverig oproepingsbrieven aan het bijdrukken zijn voor de speciale militaire operatie, 105.000 mensen die mogen kiezen tussen gevangenis of Oekraïne.
fluppie schreef: 09 feb 2024, 12:01heb al cijfers gezien van minder dan 20% als dat zo al mocht zijn is de situatie voor Putin nu echt wel onhoudbaar.
Ja indien de verkiezingen in Rusland eerlijk mochten verlopen, maar dat doen ze niet hé.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 282 keer

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240209_91712949

Lang verhaal, mogelijk parels voor de zwijnen...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer

wied schreef: 09 feb 2024, 14:52 Lang verhaal, mogelijk parels voor de zwijnen...
“Wij proberen de oorlog die in 2014 door neonazi’s werd gestart te beëindigen.”

Ja man, dat is toch geen nieuws?
Poetin heeft schrik van zijn schaduw, ga naar een psycholoog ipv uw buren kapot te schieten.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Als Poetin verteld dat hij bereid is om te praten kan je er zeker van zijn dat het niet zo goed gaat.
Wat er ook van weze.. best zo snel mogelijk die oorlog stoppen.
De Russen gaan nu een generaal tegenover zich krijgen die geschoold is naar de Russische oorlogsdoctrine.
Zaluzhnyi is geliefd bij de bevolking en z'n soldaten omdat hij poogde om iedereen in leven te houden.
Sirsky daarentegen durft veel hardere standpunten in te nemen.
Benieuwd of die instelling niet zal botsen met Zelensky die hem zelf aanstelde.
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 227 keer
Bedankt: 624 keer

wied schreef: 09 feb 2024, 14:52 https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240209_91712949

Lang verhaal, mogelijk parels voor de zwijnen...
Verhelderend, niet ?
't verslag kon gerust nog wat langer...er zijn nog wel wat meer pijnpuntjes blootgelegd in dat interview.
Soit, 'k ben al blij dat het deze keer eens over de inhoud ging ipv van te schieten op Tucker of Poetin
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 282 keer

Verhelderend, hoezo? 2 jaar geleden werd in deze draad al verwezen naar Verhofstadt&Co die stonden te roepen op het Maidan plein!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
DarkV
Elite Poster
Elite Poster

iceke schreef: 09 feb 2024, 20:19 Verhelderend, niet ?
Een grote klucht zal je bedoelen... een pure vrijgeleide om Putin z'n leugens te laten verkondigen zonder enige kritische vraag.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Een Pro Russische propagandist en sexist die op elk mediakanaal terecht werd buiten gebonjourd.
Zelfs op Trump's Fox kanaal werd hij buiten gesmeten. 🤣
En wat Poetin z'n zever betreft, als we terug mogen gaan naar de 'jaren stillekes' dan heeft waarschijnlijk elk land in de wereld het recht om een ander land te gaan bezetten, de bevolking uit te moorden, kinderen te ontvoeren etc etc..
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Yup, blijkbaar.... Ik heb nog niks anders gezien in mijn korte leven... Vietnam,Iraq,Afganistan,Oekraine,Palestina.....
Gelukkig zijn er nog werkloze sexsisten die wel het verhaal van beide kanten willen of kunnen laten zien.
"Dat" maakt het verhelderend....op hln moet je dat niet gaan zoeken
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 745 keer
Bedankt: 312 keer

Petrikske schreef: 09 feb 2024, 15:09 Zaluzhnyi is geliefd bij de bevolking en z'n soldaten omdat hij poogde om iedereen in leven te houden.
Sirsky daarentegen durft veel hardere standpunten in te nemen.
Laat dat nu net het probleem van Z. zijn, dat hij populairder dreigde te worden dan de politicus Z. die zijn eigen postje dus ook belangrijker vond dan het belang van het verdedigen van zijn eigen grondgebied.

S. zal met zijn hardere standpunten er dan wel voor moeten zorgen dat hij nog genoeg vrijwilligers naar het front krijgt om een gezonde rotatie te krijgen in de uitgeputte fronttroepen. Of gaan ze daar ook iedere dienstweigeraar van de straat plukken en manu militari naar het front sturen?

Aan de kant van P. gaat het niet zoals verwacht maar dat doet het aan de kant van Z. ook al een tijdje niet meer.
En dan moeten ze nog blijven hopen dat B. zijn geheugen niet volledig verliest (Z.? Wie is Z.? Oekraïne is dat geen provincie van de Sojoez Sovjetskich Sotsialistitsjeskich Respoeblik, of erger, dat T. herverkozen wordt als Potus.
Dat de laatse in de functie van Potus binnen 24 uur de oorlog ginder kan beëindigen geloof ik best. Maar dat zal niet op een wijze zijn zoals de EU en de meesten hier het zich hadden voorgesteld.
Laatst gewijzigd door ivob 09 feb 2024, 22:10, in totaal 1 gewijzigd.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

ivob schreef: 09 feb 2024, 21:59Laat dat nu net het probleem van Z. zijn, dat hij populairder dreigde te worden dan de politicus Z. die zijn eigen postje dus ook belangrijker vond
Natuurlijk, maar net om die reden vind ik de wissel dan ook moeilijk te vatten.
Als het Zaluzhnyi immers echt te doen zou zijn om de macht over te nemen bij de eerstvolgende verkiezingen (wanneer die ook mogen zijn) dan heeft hij nu naar alle waarschijnlijkheid tijd om zich in te lezen, voor te bereiden en om zich te laten bijstaan door capabele mensen die er in voldoende mate zullen zijn.
ivob
Elite Poster
Elite Poster

Je overschat gewoon de capaciteiten van de politicus Z.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

ivob schreef: 09 feb 2024, 21:59S. zal met zijn hardere standpunten er dan wel voor moeten zorgen dat hij nog genoeg vrijwilligers naar het front krijgt om een gezonde rotatie te krijgen in de uitgeputte fronttroepen.
Komen we bij het 2e punt waarom ik de wissel niet begrijp.
Zaluzhnyi vroeg om 500.000 mensen te mobiliseren maar kreeg van Zelensky 0 op z'n request
Ik ben benieuwd als Sirsky mensen door de vleesmolen wil duwen waar hij ze dan gaat halen.
Er zijn Oekraïners die al 2 jaar aan het vechten zijn en ernaar snakken om naar huis te gaan.
Sirsky heeft heel wat succes kunnen behalen, maar gaat hem dat ook lukken met een beperkte troepenmacht die op hun tandvlees zitten.
Ik heb m'n twijfels.
Naar mijn gevoel zou het beter zijn om te wachten hoe de situatie in de US gaat aflopen want er geraken nog bitter weinig wapens en munitie tot in Oekraïne.
Om nu een offensief te starten zou pure zelfmoord zijn.

Toegevoegd na 2 minuten 42 seconden:
ivob schreef: 09 feb 2024, 22:11Je overschat gewoon de capaciteiten van de politicus Z.
Laat ons nooit een goeie acteur onderschatten, sommigen spelen de rol van hun leven. 😉
DarkV
Elite Poster
Elite Poster

Petrikske schreef: 09 feb 2024, 22:21 Naar mijn gevoel zou het beter zijn om te wachten hoe de situatie in de US gaat aflopen want er geraken nog bitter weinig wapens en munitie tot in Oekraïne.
Positief nieuws op komst of is het te voorbarig... https://en.interfax.com.ua/news/general/966173.html
Matt555
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 49 keer
Provider

Betreffende een mobilisatie door Oekraine .....hoe gaat het westen dan reageren op al die voor mobilisatie in aanmerking komen ,en die nu hun toevlucht genomen hebben onder de Westerse " vluchtelingen-paraplu "...

Want we steunen en zenden wapens ,technologie,financien ...maar wat met hun gevraagde Oekrainers als soldaten ? Want inderdaad zij die gedwee soldaat geworden zijn en al 2 jaar strijden zijn nu wel uitgeput

Beetje dubbelle situatie nu ingeval van mobilisatie ,hoe gaat het westen dit oplossen
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

[/b]
DarkV schreef: 09 feb 2024, 22:28Positief nieuws op komst of is het te voorbarig... https://en.interfax.com.ua/news/general/966173.html
Ik ga er alvast voor wakker blijven, 02u dat moet lukken.
Biden heeft trouwens al een plan B moest het mislukken.
Backup: US wapens voor een habbekrats verkopen aan Navo landen die deze op hun beurt dan doorsleuzen naar Oekraïne.

Jaja...die oude demente vergeetachtige man. :angel:
ivob
Elite Poster
Elite Poster

Petrikske schreef: 09 feb 2024, 22:21 Laat ons nooit een goeie acteur onderschatten, sommigen spelen de rol van hun leven. 😉
Ik schreef dan ook niet dat ik Z. een slecht acteur vind.
Sol Invictus!
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Matt555 schreef: 09 feb 2024, 22:32Betreffende een mobilisatie door Oekraine .....hoe gaat het westen dan reageren op al die voor mobilisatie in aanmerking komen ,en die nu hun toevlucht genomen hebben onder de Westerse " vluchtelingen-paraplu ".
Zowel het land van opvang als het land van herkomst hebben een hele lijst van mogelijkheden waaruit ze kunnen putten.
Waarbij mensen met geweld van de straat plukken om hen vervolgens te deporteren vermoedelijk de extreme en waarschijnlijk de minst gebruikte manier zal zijn.
Maar verder goh.. welke maatregel kan het land van opvang nemen.. stel dat die 'vluchteling' een uitkering krijgt.
Dan kan deze beschouwd worden al onrechtmatig en dus worden stop gezet.
Oekraïne zou een weigering van mobilisatie ook op velerlei manieren kunnen bestraffen, zo zouden hardnekkige dienstweigeraars ook hun rechten/bezittingen kunnen verliezen.
De lijst van eventuele maatregelen is eindeloos en de wapenstok hoeft hier niet voor gehanteerd te worden.
Er zijn trouwens al enkele kleine Baltische staten die reeds aan Oekraïne hebben laten verstaan dat ze open staan voor medewerking hieromtrent.
ivob
Elite Poster
Elite Poster

Petrikske schreef: 09 feb 2024, 22:51 Jaja...die oude demente vergeetachtige man. :angel:
Wanneer het er echt om gaat spannen kan je, mijn mening, nog altijd beter vertrouwen op een oude man die zich laat omringen door geschoolde adviseurs EN rekening houdt met dat advies ipv een oude brulboei die met niets of niemand rekening houdt en zelfs voor de pret tegen het advies van zijn adviseurs ingaat (en iedereen buitengooit die niet altijd zegt wat ie wil horen).

Zolang B. nog in staat is om een handtekening te zetten maakt het niet zoveel uit of hij daar zit of dat het M.O. is.
De kleine kring rond B. zijn toch bijna allemaal oudgedienden of vertrouwelingen vvertr
Wie de finale handtekening zet maakt dan niet zoveel uit.

Maar daar geraak je uiteraard in de US niet mee herverkozen maar dat is hun probleem. Je krijgt tenslotte waar je voor kiest.
Sol Invictus!
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Het was dan ook sarcasme van mijn kant ivob, ik heb in een ander topic net nog geschreven dat niet de president van de US maar vooral het team achter de president instaat voor het harde labeur en vaak ook het ruimen van puin.
Ter illustratie had ik de video van Blinken erbij gepost waarop je z'n huiverreactie kon zien toen onlangs Biden tijdens een persconferentie Xi een dictator noemde. 😉

De lach is inderdaad net zo fake als de man zelve, heel verhelderend inderdaad.

Benieuwd of f*** Carlson zal opgepakt worden wanneer hij voet zet op US bodem.
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Petrikske schreef: 09 feb 2024, 23:22
Benieuwd of f*** Carlson zal opgepakt worden wanneer hij voet zet op US bodem.
Benieuwd of hij invloedrijk genoeg is om weer vrijgelaten te worden bedoel je ?
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Invloedrijk? LOL, leg je oor eens te luister naar de reacties op het interview. 😉
Ik dacht er nog aan om ernaar te kijken maar zal het toch maar skippen.
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Natuurlijk Lol, blijf hem maar beschouwen als de Swa van op Cafe waar je elke woensdag mee gaat kaarten en die elke keer zijn uitleg begint met "Ik ben geen Rasist, maar....", die zelfde Swa krijgt gedaan wat elke Journalist op deze planeet niet gedaan kreeg, Lol dus.
Maar idd, het blijft in de eerste plaats entertainment, 't zijn mijn vrouw en kinderen niet die moeten gaan lopen of ik niet die moet gaan vechten omdat een paar zotten beslissen over een stukske land waar al eeuwen over gevochten wordt.
Je kan je natuurlijk ook afvragen waarom het Westen daar kolen op het vuur blijft gooien, meer kolen is meer vuur, en niemand gaat daar "Winnen". Poetin niet, 't Westen niet en al zeker niet de mensen die daar wonen.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 211 keer
Provider

Jaja, maar in al die eeuwen hadden ze geen f16's. DAT gaat het oplossen!
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
Bedankt: 631 keer
Provider

iceke schreef: 10 feb 2024, 09:33 Natuurlijk Lol, blijf hem maar beschouwen als de Swa van op Cafe waar je elke woensdag mee gaat kaarten en die elke keer zijn uitleg begint met "Ik ben geen Rasist, maar....", die zelfde Swa krijgt gedaan wat elke Journalist op deze planeet niet gedaan kreeg, Lol dus.
Er is een reden waarom hij dat gedaan kreeg. Geen kritische vragen en voor de rest ja knikken. Daarom dat andere westerse journalisten geen interview te pakken kregen (en ook omdat die journalisten niet zeker waren dat ze niet opgepakt zouden worden om het woord oorlog te gebruiken).
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Voila, pure propaganda!
En als het Poetin niet zinde dan werd Carlson gelijk op de vingers getikt.
Plaats reactie

Terug naar “Maatschappelijke uitdagingen / discussies (niet technisch)”