TELE2 All-in down 13/01 14:00-16:00

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
deepBlue
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 20 dec 2005, 22:59

jongens, jongens toch!! :x :x :x

Hoe langer hoe meer ik denk dat die TELE2 mensen er een zaak van maken om amateristisch te zijn!!
TELE 2 All-in ligt hier in Antwerpen zo plat als een vijg. Bellen kan, verbinding maken met nieuwsserver kan, maar gewoon surfen niet!! Heb een andere DNS proberen te gebruiken (niet zo makkelijk aangezien je niet in de modem kan) om te surfen dan gaat het wel, maar dit is natuurlijk geen oplossing en zeer traag.

Hun DNS-server is dus plat,
-klanten op de hoogte brengen: NOPE! (klanten zijn niet belangrijk voor TELE2)
-onderhoudswerken 's nachts doen als klanten slapen: NOPE (kost anders te veel)
-modem door klanten laten beheren: NOPE! (hier zal binnenkort een staartje aankomen, juridisch is dit volstrekt onwettig, niet alleen kan je niet in je eigen modem, er staat ook een achterpoortje open voor henzelf, ze kunnen gewoon met alles meekijken en je bestanden doorzoeken, PRIVACY!!)

Als dit zo blijft doorgaan dan vliegt die f**king Tele2 doos hier naar buiten en dan kunnen ze het abonnementje gerust opzeggen.

Bende knoeiers!

UPDATE: om 16:00 DNS terug online (maar zeer traag, en voor hoelang?)
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Op dit ogenblik (19u30) kan ik niet naar huis bellen :evil:

(heb dus tele2 all in)

Zowel met een gewone lijn als een gsm is mijn nummer onbereikbaar.

Bij een gewone lijn rinkelt het 2 keer en dan stopt het, via GSM krijg ik bericht dat abonnee niet te bereiken is.

Nu was het gewoon om even met mijn vrouw te praten. Maar mijn moeder is invalide en heeft regelmatig mijn hulp nodig.
Wat als zij me niet kan bereiken ????

Dat ze liever patatten op de markt gaan verkopen als ze van communicatie geen verstand hebben....

Heb hen al mail gestuurd, en klantendienst antwoordt weeral niet op 078-nummer.....
deepBlue
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 20 dec 2005, 22:59

dietervanb schreef:Op dit ogenblik (19u30) kan ik niet naar huis bellen :evil:

(heb dus tele2 all in)

Zowel met een gewone lijn als een gsm is mijn nummer onbereikbaar.

Bij een gewone lijn rinkelt het 2 keer en dan stopt het, via GSM krijg ik bericht dat abonnee niet te bereiken is.

Nu was het gewoon om even met mijn vrouw te praten. Maar mijn moeder is invalide en heeft regelmatig mijn hulp nodig.
Wat als zij me niet kan bereiken ????

Dat ze liever patatten op de markt gaan verkopen als ze van communicatie geen verstand hebben....

Heb hen al mail gestuurd, en klantendienst antwoordt weeral niet op 078-nummer.....
Ja, hoe langer hoe meer ik denk dat TELE2 echt een B-merkje aan het worden is. De service, de klantendienst, .... je kan evengoed tegen de muur zitten te praten.
En dan nog gezwegen over de technische dienst!
Echt zielig aan het worden..... :x
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

"B" ? Da's een belediging voor alle B-merken.

Hier geen last gehad, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.

Ik vraag me gewoon het volgende af : Tele2 is echt geen kleine speler op de Europese markt. Is dit typisch voor Tele2 in het geheel, of is het weer omdat het "toch maar België is" ?
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

In de plaats dat ze eerst een correct netwerk uitbouwen en testfasen uitvoeren, nee. Direct een abo op de markt bregen met veel reclame. Wat wil je dan nog meer?
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1904
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

Ken Losfeld schreef:In de plaats dat ze eerst een correct netwerk uitbouwen en testfasen uitvoeren, nee. Direct een abo op de markt bregen met veel reclame. Wat wil je dan nog meer?
En dan nog wel afwijzende reclame tegenover Belgacom!
Dat ze eerst maar eens naar zichzelf kijken en daarna pas oordelen over een ander... :evil:
deepBlue
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 20 dec 2005, 22:59

Svekke schreef:
Ken Losfeld schreef:In de plaats dat ze eerst een correct netwerk uitbouwen en testfasen uitvoeren, nee. Direct een abo op de markt bregen met veel reclame. Wat wil je dan nog meer?
En dan nog wel afwijzende reclame tegenover Belgacom!
Dat ze eerst maar eens naar zichzelf kijken en daarna pas oordelen over een ander... :evil:
INDERDAAD!
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”