Wireless community

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
misterjo
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 16 keer

Misschien zijn er wel mensen die het concept kennen van wireless antwerpen. Een groep mensen die een non commerciëel WIFI netwerk hebben opgezet te antwerpen. Ik heb sinds kort een 8dBi omni wifi antenne bemachtigd en dit heeft een aardig bereik indien in combinatie gebruikt met een richtantenne (19dBi). Met los kan je zeker wel 7Km halen... Ik vraag me af of er veel mensen intresse hebben in dit soort concept? Ik moet niet zeggen waarom zo'n netwerk goed zou zijn :roll: . Indien je intresse hebt post het hier.
Gebruik dit 'sjabloon':

geïntresseert in een eenmalige investering (aankoop materiaal om je aan het netwerk te verbinden). :
De hoogte en zichtbaarheid van je locatie (belangrijk in het WIFI gebeuren LOS) :
Indien u al behoort tot zo'n concept:
Extra mededeling :

Dat zou een groot deel van ons limiet probleem oplossen :p
En zou nice zijn aangezien dat userbase veel leden telt en er toch een hoop in elkaars geburen wonen.
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: wdhaeseleer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Mortsel
Tot 600€ aankoop
Hoogte kan tot 14m
Ik zit al in zulke concept of toch ervaring
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 2 keer

ik zou wel wille meedoen maar ik zit hier op nog geen 5m hoogte dus :(

brooklyn
Elite Poster
Elite Poster

Ik zou direct meedoen maar 100 km verder zal het niet lukken denk ik
:P
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Ik zie niet direct een node naar regio Sint-Niklaas. Niet dat ik het geld heb, misschien iets voor als ik alleen woon 8). Misschien domme vraag maar waarom 2 netwerken in regio Antwepen? Detached & wa.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
wem
Premium Member
Premium Member

Als ik zoiets lees, heb ik direct vragen bij de verantwoordelijkheid.

Stel dat ik met dat project meedoe, er logt iemand in op mijn router, en begaat zo enige misdaad (het lamleggen van websites, verzenden van spam, binnenbreken in websites, downloaden/uploaden van beschermde content)...
Wie neemt dan de verantwoordelijkheid? Neemt de vereniging dit op zich, of is er een unieke inlog-methode voorzien voor elke gebruiker te kunnen identificeren, of is het de verantwoordelijkheid van de bezitter van het AP?

In dat laatste geval zou ik echt niet graag mijn netwerk ter beschikking stellen hoor!
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

www.detached.be, ook een antwerpse wifi community !

www.wardrivers.be , wifi community in diest

Heb zelf toen ik nog studeerde geexperimenteert met een wifi community in kortrijk tussen koten :)
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Pff, we zouden die goed kunnen gebruiken op de Vogelmarkt :p (Volksplein, Kortrijk). Hebt ge toen antennes gebruikt of enkel APs?
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”