Nu ze zijn helaas door proximus overgenome en proximus werkt wel graag op gemak...

Ik wacht eind januari ook af, maar verwacht inderdaad wel íets. If not, dan stap ik ook over naar Hey, en ik veronderstel dat er velen zo over denken.lithion schreef: 22 jan 2024, 19:58 Ze gaan toch iets moeten doen denk ik. Ik heb nog slechts één abbo bij hun voor de cashbacks, maar de andere zijn al lang over naar Hey/Orange.
Het krijgt inderdaad de proporties van levensbedreigend probleem zo te zien.Dizzy schreef: 23 jan 2024, 10:17 Het is 23/01, het lijkt wel of er doden gaan vallen als die data injectie er niet snel komt![]()
Inderdaad ,zo'n groot injectie ist toch ook niet , had gedacht aan 100Gb minimum !dupondje schreef: 24 jan 2024, 09:12 De nieuwe tarieven zijn er precies:
Screenshot from 2024-01-24 09-11-51.png
Inderdaad... ik hoop dat prepaid nog aangepast moet worden en dat het dus niet alleen de abonnementen zijn die data krijgen.Tomsworld schreef: 24 jan 2024, 12:07 Teleurstellend idd.
Ik gebruik af en toe een data sim 8 Gb -> niets update prepay. Dus moet je bijna die 4 keer dat ik het per jaar gebruik -> omzetten naar abbo 15 euro en dan weer prepay. Pffft sinds het proximus is begrijpen ze hun markt niet meer.
Dit is geen update - dit is niet eens aansluiting zoeken. Ze moeten minstens Hey matchen in mijn ogen.
Ik wil binnenkort overgaan - zit nu op een corporate abonnement maar 8 GB data is te weinig - probleem is wel buitenland qua gratis roaming in wereldwijd.
Maar moet proximus netwerk zijn want zitten in een gebouw waar enkel proximus deftige indoor covering geeft.
Voor jou kei leuk maar mense die hun duurste abo hebben is dit niet bepaald een grote upgrade ....
Oude tarieven vs nu:
De reacties op Tweakers zijn ook niet mals.boonpwnz schreef: 24 jan 2024, 20:34 https://tweakers.net/nieuws/217924/mobi ... hogen.html
magertjes moet ik zeggen.
Operatoren als MV en Hey richten zich op jongeren / studenten die veel data wensen omdat ze meer buitenshuis zijn en/of ook veel pendelen, denk aan social media als TikTok, Instagram etc dat toch wel wat data verbruikt.bartman schreef: 24 jan 2024, 21:01 Waaraan doen jullie zoveel data op gaan jullie zelden op wifi dan?
bartman schreef: 24 jan 2024, 21:01 Waaraan doen jullie zoveel data op gaan jullie zelden op wifi dan?
Ik kreeg een mail:MrBlueSky schreef: 24 jan 2024, 13:59 Oude tarieven vs nu:
- €12. 4 GB mobiele data, 150 belminuten => geschrapt
Idem hier. Als je naar de pagina gaat om te wijzigen van formule staat er ook volgende melding bij:
Even opletten: als je met dit nummer naar een ander abonnement of een herlaadkaart switcht, zal het abonnement van € 12 daarna niet opnieuw beschikbaar zijn. Je kunt het nu natuurlijk ook gewoon actief houden.
Ik zat rond de 7-800mb per dag door gewoon 1a2uur per dag m.hln, m.nieuwsblad, deredactie, instagagram reels etcJoe de Mannen schreef: 25 jan 2024, 10:36 Ik vraag me oprecht af hoe je in godsnaam 50GB mobiele data opkrijgt op een maand en ben oprecht geinteresseerd in het antwoord. Dus ja, ook ik snap niet waar het levensbedreigende hier van komt.
Je kan bij MV toch heel flexibel wissel van abonnement?Splitter schreef: 25 jan 2024, 11:46 ik was eens door mijn data aan het gaan van afgelopen jaar... gemiddeld 3 a 5gb, maar in juli (2de deel) toch bijna 30gb verbruik gehad.
je wilt het systeem van de terugdraaiende teller: alles wat je in de zomer "gespaard" hebt, in de winter gebruikenSplitter schreef: 25 jan 2024, 11:46 voor mij zou een ideaal abbo dus 10gb/maand zijn, maar met overdracht het hele jaar (dus in januari 3gb verbruiken = februari 17 beschikbaar, februari 5 gebruiken = maart 22gb beschikbaar, ...)
Als je mobiele data moet verstoken, omdat jouw vast internet zo regelmatig uitvalt, dan heb je de verkeerde provider voor vast internet & TV gekozen?proximusboyke schreef: 25 jan 2024, 01:41 Wel deze week rampzalig ! orange en telenet valen hier na 12 uur om de haverklap uit en dan moet je tv boxen ook verbinden met mobiele data.
Jah dat is de vooruitgang vroeger kon je kijken wat op de hdd stond nu heb je overal internet nodig.
Dusja moet je mobiele data verstoken.