Mijn kleine frustratie van de dag ...
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Ja, de nieuwe licentie "policy" van Broadcom...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 78 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Idd mensen die niet (meer) kunnen rijden als er een vlokje sneeuw valt (het hoeft niet eens te blijven liggen). En waarom zoveel van die foemps dan hun mistlamp opzetten? Is dat een onderlinge afspraak om andere mensen te laten zien dat ze niet kunnen rijden?
En mensen zonder winterbanden. Dat ze thuisblijven als er sneeuw valt/ligt. Gisteren hier een ganse file voorbijgereden van mensen die allemaal de berg niet meer opgeraakten. En dat zijn dan allicht die mensen die zeggen dat winterbanden nutteloos zijn en geen verschil maken ...
En mensen zonder winterbanden. Dat ze thuisblijven als er sneeuw valt/ligt. Gisteren hier een ganse file voorbijgereden van mensen die allemaal de berg niet meer opgeraakten. En dat zijn dan allicht die mensen die zeggen dat winterbanden nutteloos zijn en geen verschil maken ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
- Bedankt: 67 keer
"voor die 10 dagen dat het hier sneeuwt" maar ge moet dan maar juist er door moetenpfuhu schreef: 18 jan 2024, 06:19 En dat zijn dan allicht die mensen die zeggen dat winterbanden nutteloos zijn en geen verschil maken ...

eergisteren tevoet paar keer onderuit op ijs en leeftijd begint dan toch rol te spelen

- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Bwa, ik ben gisteren vanuit Wallonie naar huis gereden zonder winterbanden en dat ging toch een pak vlotter dan vele anderen op de baan...
De echte miserie met taffelaars begon eigenlijk pas toen ik de taalgrens over was...
J.
De echte miserie met taffelaars begon eigenlijk pas toen ik de taalgrens over was...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Het nut van winterbanden wordt inderdaad gecontesteerd, zeker naar ongevallenstatistieken toe.
Het fenomeen "ik heb winterbanden, dus ik kan alles" zal daar niet vreemd aan zijn
.
Het fenomeen "ik heb winterbanden, dus ik kan alles" zal daar niet vreemd aan zijn

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 182 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Oplichting via advertenties internet en de onwil van Facebook en X om die advertenties te stoppen.
Nu net weer antwoord van Facebook nav. een advertentie voor een app die iedereen rijk gaat maken zoals Musk en Verhulst:
Nu net weer antwoord van Facebook nav. een advertentie voor een app die iedereen rijk gaat maken zoals Musk en Verhulst:
Nieuwe beoordeling aangevraagd maar dat maakt wellicht geen verschil.We hebben de advertentie niet verwijderd
Om ons beoordelingsproces zo eerlijk mogelijk te houden, gebruik we voor de beoordeling van rapporten dezelfde advertentierichtlijnen.
We hebben de advertentie bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat deze advertentie niet in strijd is met onze advertentierichtlijnen.
Omdat je deze advertentie hebt gerapporteerd, wordt deze niet meer aan je weergegeven. Je kunt de advertenties die je ziet ook beïnvloeden door advertenties te verbergen of je advertentievoorkeuren te wijzigen.
Als je het niet eens bent met het besluit om de advertentie niet te verwijderen, kun je een beoordeling aanvragen.
- depeje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 44 keer
Ik vraag me af of dat komt doordat facebook (en misschien Twitter, die gebruik ik al helemaal niet) te veel inkomsten zou mislopen als ze die advertenties effectief zouden blokkeren? Soms zie ik niets anders dan advertenties voor musk-scams op mijn wall. Al kan dat ook komen omdat ik van alle andere adverteerders al heb aangegeven dat ik niet geïnteresseerd ben
.

- Joe de Mannen
- Elite Poster
deze helling was het toppunt, op een strook van pakweg 500m 4 auto's in problemen, terwijl ik er gewoon rustig kon oprijden.heist_175 schreef: 18 jan 2024, 08:49 Het nut van winterbanden wordt inderdaad gecontesteerd, zeker naar ongevallenstatistieken toe.
Het fenomeen "ik heb winterbanden, dus ik kan alles" zal daar niet vreemd aan zijn.
https://catenacycling.com/nl/ride-the-w ... noramaberg
op de N25 in Haasrode was het ook chaos, maar dan vooral met vrachtwagens.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
- Bedankt: 67 keer
Zeker bij de continu stroom oplichters ivm leningen heb ik toch twijfels dat die gewoon betalen voor advertenties...depeje schreef: 18 jan 2024, 11:33 Ik vraag me af of dat komt doordat facebook (en misschien Twitter, die gebruik ik al helemaal niet) te veel inkomsten zou mislopen als ze die advertenties effectief zouden blokkeren?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 598 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Jij kost Facebook geld (niet veel natuurlijk). Om dat geld te recupereren, en bovendien winst te maken op jouw aanwezigheid, verkoopt men advertentieruimte. Jij vraagt Facebook om die winst ongedaan te maken. Het antwoord is nee, mohR2D2 schreef: 18 jan 2024, 10:54 Nu net weer antwoord van Facebook nav. een advertentie voor een app die iedereen rijk gaat maken zoals Musk en Verhulst:We hebben de advertentie niet verwijderd

Die "iedereen rijk" ads zijn niet echt gepersonaliseerd en brengen FB dus niet zoveel op, het toont wel aan hoezeer men moeite heeft om ads ofwel goed te kunnen personaliseren, ofwel om gewoon in ons land genoeg adverteerders te vinden voor slots van gepersonaliseerde ads. Meteen wellicht de reden waarom men die "geen ads"-formule voorlopig enkel in de EU verkoopt, de enige markt die zoiets nog zou willen betalen EN waar men met ads niet meer kan verdienen dan met die formule (in de VS maakt men fortuinen met gepersonaliseerde ads).
Uiteraard.depeje schreef: 18 jan 2024, 11:33 Ik vraag me af of dat komt doordat facebook (en misschien Twitter, die gebruik ik al helemaal niet) te veel inkomsten zou mislopen als ze die advertenties effectief zouden blokkeren?
Vind het wel straf dat X haar eigen advertenties nu debunked soms met een tekst eronder toegevoegd. Geen wonder dat het daar volledig misloopt met de advertentieinkomsten.
Laatst gewijzigd door CCatalyst 18 jan 2024, 13:40, in totaal 1 gewijzigd.
- depeje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 44 keer
Ik denk niet dat facebook gratis advertenties gaat laten plaatsen hoor, en de oplichters hebben genoeg geld om te betalen ervoor. In deze vind ik facebook dus gewoon medeplichtig aan de oplichting.
-
- Elite Poster
Het gaat hier hoogstens over medeplichting aan poging tot oplichting. Maar dit gaat geseponeerd worden, 100%. Je kan je daarna altijd nog burgerlijke partij stellen, misschien dat FB je dan wel wat geld biedt om het te laten vallen, kwestie dat ze geen advocaat moeten sturen.depeje schreef: 18 jan 2024, 13:39 Ik denk niet dat facebook gratis advertenties gaat laten plaatsen hoor, en de oplichters hebben genoeg geld om te betalen ervoor. In deze vind ik facebook dus gewoon medeplichtig aan de oplichting.
En zoals ik zei: voor dit soort ads wordt in de regel niet veel geboden, en gaan dus pas verschijnen als er niemand is die meer wil bieden voor een ad aan R2D2. Natuurlijk, op de hele campagne gezien is het nog altijd een flinke som winst voor FB.
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Lastenboeken...
Voordat je dat stuurt naar producenten, LEES DAT NA!!!
De ene tegenstrijdigheid na de andere, hoe kan je dan conform indienen?
Voordat je dat stuurt naar producenten, LEES DAT NA!!!
De ene tegenstrijdigheid na de andere, hoe kan je dan conform indienen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1374 keer
- Bedankt: 508 keer
Ik denk van niet. Ook gewone profielen die mij proberen te scammen rapporteer ik steevast, en desondanks blijven die ook allemaal bestaan. Het probleem is wellicht ook gewoon dat de scam zelf dan niet via Facebook gebeurt maar per sms of whatsapp en dus buiten het zicht van Facebook.depeje schreef: 18 jan 2024, 11:33 Ik vraag me af of dat komt doordat facebook (en misschien Twitter, die gebruik ik al helemaal niet) te veel inkomsten zou mislopen als ze die advertenties effectief zouden blokkeren?
- Joe de Mannen
- Elite Poster
Komen ze onderhoud van de cv ketel doen en 2 dagen later start 'm niet meer...
J.
J.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 155 keer
In artikel over lek bij limburg.net:
Wie verzint dat om rijksregisternummer openbaar of (zeer) verouderd te noemen? Idioot.Limburg.net is echter niet van plan om te betalen, schrijft VRT. De data stamt uit 2014 en 2015 en is volgens de organisatie 'al openbaar of zeer verouderd'. "De gelekte gegevens zijn de naam, het adres en het rijksregisternummer van het gezinshoofd.
MV 1000/500 | http://hierzo.net | https://arnoraps.be
-
- Elite Poster
Opnieuw een voorbeeld van de overheid die regels uitvaardigt, maar er zich vervolgens zelf niet aan houdt, terwijl ze dat met een glad gestreken gezicht wel blijft verwachten van particulieren en private bedrijven?
(Ja ik weet het, GDPR komt van de EU, dit is daarentegen een intercommunale, beiden horen niet tot dezelfde overheid maar wel tot de overheid).
Hopelijk dient een getroffen persoon klacht in bij de NEB. Maar ja, dat is natuurlijk ook weer een overheid. Als zij Limburg.net volgt is dat - opnieuw - een serieuze uitholling van de GDPR en gaat men uiteindelijk niet meer anders kunnen dan ook bedrijven er mee weg te laten raken, en dan staan we daar met onze zogezegde baanbrekende privacywetgeving.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 182 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Opnieuw antwoord gekregen van Facebook en zoals te verwachten was:
En het ligt dus ook een beetje aan mezelf want ik moet maar mijn "ad preferences" aanpassen. Of ik kan naar een rechtbank stappen...
Bestaat hier geen EU-wetgeving over? GDPRregels komen met zware straffen maar oplichting blijft straffeloos?
Dus openlijke oplichting is niet tegen hun "Advertising Standards". Geen enkel moreel besef dus. Je mag dus je oplichting organiseren via Facebook. Die hebben daar niets tegen zolang je maar betaalt.We reviewed the ad again
Thanks for requesting a review.
We reviewed the ad again and confirmed that it doesn’t go against any of our Advertising Standards.
We understand that this might be frustrating, so we recommend influencing the ads you see by hiding ads and changing your ad preferences.
You may have the right to challenge our decision in court. You may also be able to refer our decision to a certified dispute settlement body.
En het ligt dus ook een beetje aan mezelf want ik moet maar mijn "ad preferences" aanpassen. Of ik kan naar een rechtbank stappen...
Bestaat hier geen EU-wetgeving over? GDPRregels komen met zware straffen maar oplichting blijft straffeloos?
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
- Bedankt: 544 keer
Ik heb dat aangekaart, op Facebook, bij onze gemeentelijke diensten (is al van een tijdje geleden dat lek) en tot 2x toe werd mijn bericht gewoonweg verwijderd … de 3de keer hebben ze dan maar geantwoord dat het aan Limburg.net was om dit verder te communiceren. Dus ja … het is een (halve) overheidsdienst dus het wordt duidelijk in de kiem gesmoord.qless schreef: 19 jan 2024, 15:37 In artikel over lek bij limburg.net:Wie verzint dat om rijksregisternummer openbaar of (zeer) verouderd te noemen? Idioot.Limburg.net is echter niet van plan om te betalen, schrijft VRT. De data stamt uit 2014 en 2015 en is volgens de organisatie 'al openbaar of zeer verouderd'. "De gelekte gegevens zijn de naam, het adres en het rijksregisternummer van het gezinshoofd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 98 keer
wat een bende knoeiers...HLN schreef:"Russische hackers slaan opnieuw toe bij Microsoft: mailboxen van directeurs gekraakt".
De aanval begon in november, maar werd pas vorige week ontdekt.
Dezelfde groep was namelijk verantwoordelijk voor een grootschalige aanval in 2020
ken een paar grote bedrijven, wereldspelers in hun domein, die alles in de MS Cloud hebben gezet...
denk dat de Chinezen en Russen niet bijkomen van het lachen...
-
- Elite Poster
Inderdaad. Money talks, morality walks.R2D2 schreef: 19 jan 2024, 18:56 Geen enkel moreel besef dus. Je mag dus je oplichting organiseren via Facebook. Die hebben daar niets tegen zolang je maar betaalt.
Er heeft geen oplichting plaatsgevonden. Gewoon een ad tonen waar je mogelijks opgelicht kan door worden als je erop ingaat, is nog geen oplichting. Je wilt je wellicht eerder beroepen op de wetgeving inzake reclame en oneerlijke praktijken. Maar nee, voor zover ik weet is er geen specifieke EU-wetgeving, gewoon de nationale wet (wel omzetting nav EU-richtlijn). En je weet evengoed als ik welke prioriteit dit op het parket zou krijgen, maar misschien wilt de verbaliserende agent u off-record wel het beste advies geven: "waarom sluit u uw Facebook-account niet gewoon af?".R2D2 schreef: 19 jan 2024, 18:56Bestaat hier geen EU-wetgeving over? GDPRregels komen met zware straffen maar oplichting blijft straffeloos?
Nu, zoals ik zei, nadat het geseponeerd is kan je steeds naar de burgerlijke rechtbank stappen, je zal wel de schade die je geleden hebt dan moeten kunnen bewijzen.
De overheid vaardigt steeds meer en steeds strengere regels uit, maar moet het juiste voorbeeld niet langer geven, ze wordt meer en meer exempt van het volgen van de regels die ze zelf uitvaardigt. Maar oh wee als jij of een privaat bedrijf dit zou doen.Sasuke schreef: 19 jan 2024, 20:12 Dus ja … het is een (halve) overheidsdienst dus het wordt duidelijk in de kiem gesmoord.
Het verwijderen van kritische reacties, dat is wat de Pravda ook doet.
- on4bam
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
- Bedankt: 631 keer
Bij het voorbereiden van onze vakantie: Website van de nationale parken die goed werkt maar bij taalkeuze Engels deels in de originele taal blijft. Niet zo erg maar toegang tot veel parken is met reservaties per datum en tijdslot. Eerste hindernis bij de reservatie: inloggen en dus eerst een account aanmaken. Natuurlijk moet alweer de taal gekozen worden.
Eens ingelogd de lijst van parken opvragen, so far so good. In de lijst park kiezen en wachten...... wachten..... pagina geraakt ingeladen... echter niet in het Engels. Datum kiezen, tijdslot kiezen, aantal personen invullen... Foutmelding (niet in het Engels)... herbeginnen... datum, tijdslot.... eens klikken op een knopje... lijst met tijdslots komt tevoorschijn met het gekozen tijdslot highlighted maar geen OK of wat dan ook.. met kruisje sluiten... aantal personen kiezen... totaalbedrag blijft op nul, aantal tickets blijft op nul....
2-3 minuten later... plots veranderd het aantal tickets... weer 2-3 minuten wachten tot er plots een nieuw stuk inlaadt om aantal volwassenen/kinderen in te geven en local of "international".
Weer wachten want onderaan OK klikken voor alles op de pagina staat zorgt voor foutmeldingen en dat wil zeggen, herbeginnen (inclusief het wachten).
Eindelijk veranderd de prijs van nul naar het juiste bedrag en kan er doorgeklikt worden, maar eerst akkoord gaan met de algemene voorwaarden (eentalig geen Engels)
Tijd om te betalen maar eerst, volledige naam, land en ID nr invullen. Weer wachten maar niet zo lang en dan afrekenen. Dat ging dan weer wat vlotter, ik had zelfs nog 1,5 minuut over van de 20 minuten tijd die voorzien zijn om te betalen.
Na het registreren kreeg ik ogenblikkelijk de registratiemails maar na reservering geen bevestiging. Geen probleem, mijn aankopen staan in mijn account dus mail nog eens laten sturen, ten minste dat konden we uit de niet Engelse knop uitmaken... weer geen mail, nog eens geprobeerd, noppes, nog eens... Screenshot genomen om toch enig bewijs te hebben...
Vele uren later, bijna middernacht 4 mails... ze waren dan toch verstuurd. All well that ends well maar het heeft in totaal meer dan een uur geduurd om de reservatie te doorlopen door de traagheid van de website.
Ik heb de indruk dat het de bedoeling is om bezoekers via zelfstandige gidsen de parken te laten bezoeken want die sites werken perfect en snel.
En zeggen dat we nog reservaties moeten doen op die site
Eens ingelogd de lijst van parken opvragen, so far so good. In de lijst park kiezen en wachten...... wachten..... pagina geraakt ingeladen... echter niet in het Engels. Datum kiezen, tijdslot kiezen, aantal personen invullen... Foutmelding (niet in het Engels)... herbeginnen... datum, tijdslot.... eens klikken op een knopje... lijst met tijdslots komt tevoorschijn met het gekozen tijdslot highlighted maar geen OK of wat dan ook.. met kruisje sluiten... aantal personen kiezen... totaalbedrag blijft op nul, aantal tickets blijft op nul....
2-3 minuten later... plots veranderd het aantal tickets... weer 2-3 minuten wachten tot er plots een nieuw stuk inlaadt om aantal volwassenen/kinderen in te geven en local of "international".
Weer wachten want onderaan OK klikken voor alles op de pagina staat zorgt voor foutmeldingen en dat wil zeggen, herbeginnen (inclusief het wachten).
Eindelijk veranderd de prijs van nul naar het juiste bedrag en kan er doorgeklikt worden, maar eerst akkoord gaan met de algemene voorwaarden (eentalig geen Engels)
Tijd om te betalen maar eerst, volledige naam, land en ID nr invullen. Weer wachten maar niet zo lang en dan afrekenen. Dat ging dan weer wat vlotter, ik had zelfs nog 1,5 minuut over van de 20 minuten tijd die voorzien zijn om te betalen.
Na het registreren kreeg ik ogenblikkelijk de registratiemails maar na reservering geen bevestiging. Geen probleem, mijn aankopen staan in mijn account dus mail nog eens laten sturen, ten minste dat konden we uit de niet Engelse knop uitmaken... weer geen mail, nog eens geprobeerd, noppes, nog eens... Screenshot genomen om toch enig bewijs te hebben...
Vele uren later, bijna middernacht 4 mails... ze waren dan toch verstuurd. All well that ends well maar het heeft in totaal meer dan een uur geduurd om de reservatie te doorlopen door de traagheid van de website.
Ik heb de indruk dat het de bedoeling is om bezoekers via zelfstandige gidsen de parken te laten bezoeken want die sites werken perfect en snel.
En zeggen dat we nog reservaties moeten doen op die site

Bye, Maurice
https://on4bam.com
- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 189 keer
- Bedankt: 133 keer
Zo weinig belangstelling in Vlaamse pers voor de Dakar rally 2024. Je moest veel moeite doen om de rally te kunnen volgen t.o.v. bijv. Nederland.
In ieder geval: Knappe prestatie van Guillaume De Mévius en het vrouwenteam van Anja van Loon !!!

In ieder geval: Knappe prestatie van Guillaume De Mévius en het vrouwenteam van Anja van Loon !!!
SELECT * FROM users WHERE clue >0;
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
is dat niet elk jaar hetzelfde, namelijk koen wauters die met een of ander autootje door het zand crosst terwijl hij bedenkt wat hij vervolgens nog gaat doen aan clouseau?Block schreef: 23 jan 2024, 19:37 Zo weinig belangstelling in Vlaamse pers voor de Dakar rally 2024.

- on4bam
- Moderator
Ondertussen nog een poging om een reservatie te doen. Deze voormiddag was het zelfs niet mogelijk om de eerste actie te doen, de datum kiezen, er blijft maar een progresscircle rondjes draaien. Met de inspector zag ik pogingen tot laten van jqueries met 111520ms staan, dat was er eentje van 4 bytes (!), enkele anderen werden zelfs niet eens geladen.
Nu lijkt het wel te gaan maar even traag dan vorige keer. Er staat zelfs een jquery aan 228000ms tussen.
Ondertussen is het gelukt, een dikke 20 minuten ... Nu afwachten of we vannacht de bevestigingsmail(s) gaan krijgen. Net als de vorige keer heb ik wel screenshots van de tickets.
De pagina om in/uit te loggen gaat snel (19ms om te laden).
Gelukkig hebben we ze niet meer nodig, de tickets voor het 3e park zijn inbegrepen in de tickets voor een boottocht.
Nationale parken met reservaties en timeslots, hoe verzinnen ze het.

Bye, Maurice
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Voetbal, het heilige voetbal, aanbeden moet het worden.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
- Joe de Mannen
- Elite Poster
De onoverzichtelijkheid van de KBC-touch-website... BNP is al niet veel beter.
Krijg je mail: er is een nieuw document, je moet inloggen, maar eer je dat dan gevonden hebt in die wirwar van pagina's, links, opsplitsingen, onduidelijkheden, ... manman !
J.
Krijg je mail: er is een nieuw document, je moet inloggen, maar eer je dat dan gevonden hebt in die wirwar van pagina's, links, opsplitsingen, onduidelijkheden, ... manman !
J.
- on4bam
- Moderator
De manier waarop de boeren protesteren. Het lijkt mij niet de manier om sympathie van de bevolking te krijgen als je met uren vertraging op je werk komt, je operatie ziet verschoven worden en je hulpdiensten hindert. Een vuurtje stoken op de ring waardoor het wegdek moet hersteld worden, de brandweer verhinderen te blussen...
Het probleem kan enkel opgelost worden door politici, misschien dat het simultaan blokkeren van de straten waar die wonen wel op steun van "Jan (m/v/x) met de pet" kan rekenen.
Het probleem kan enkel opgelost worden door politici, misschien dat het simultaan blokkeren van de straten waar die wonen wel op steun van "Jan (m/v/x) met de pet" kan rekenen.
Bye, Maurice
- on4bam
- Moderator
Tijd om kosten aan te rekenen aan de bank aan een "redelijk" uurloonbrubbel schreef: 30 jan 2024, 12:58Die mannen gaan er inderdaad van uit dat je heel de dag bezig bent met je bankzaken.

Bye, Maurice
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
En niemand die opmerkt dat de situatie waar de boeren nu in verzeild geraakt zijn, te "danken" is aan de belangenverenigingen die de boeren zelf naar voren geschoven hebben. De boeren hebben, via boerenbond en andere lobbymachines, altijd ingezet op technische parameters en schaalvergroting. Nu dat, net als in Nederland, juridisch op de limieten botst, zijn het plots de politici - die slaafs de boerenlobby gevolgd hebben - de kop van jut.on4bam schreef: 30 jan 2024, 13:56 De manier waarop de boeren protesteren. Het lijkt mij niet de manier om sympathie van de bevolking te krijgen als je met uren vertraging op je werk komt, je operatie ziet verschoven worden en je hulpdiensten hindert. Een vuurtje stoken op de ring waardoor het wegdek moet hersteld worden, de brandweer verhinderen te blussen...
Kijk eens in eigen boezem, begot.
Op Europees niveau hetzelfde: het landbouwbeleid is helemaal op maat van de boeren en hun lobby geschreven, maar nu de limieten van wat juridisch kan/mag en wat de natuur nog vermag in zicht komen, is het plots het door hen mee geïnstalleerde en toen bejubelde beleid dat het probleem is.
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Argenta app geeft al maanden aan dat er 4 documenten ongelezen zijn maar als je kijkt zijn alle documenten gelezen maar dat rode cijfer 4 blijft maar staan. Een knop zet alles op gelezen is er niet of een knop toon ongelezen berichten. Ze kunnen nog veel leren van UB 

Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
je vraagt je toch af wie daar de 'user testing' doet he... diegene die het slechtst scoorde op de GBV-test waarschijnlijk 
J.

J.
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Er is ook een optie om QR-codes te scannen van facturen, dat werkt dus niet bij mij ofwel is het niet de bedoeling dat je dat met een ipad doet?
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
is die QR optie niet beperkt tot *bepaalde* QR codes van 1 bedrijf (pom geloof ik?) ?
dacht van wel... dus het is niet zo dat al de QR codes (want payconiq heeft er ook, en er zullen nog wel zijn)
kwestie van overal de fragmentatie in stand te houden he
dacht van wel... dus het is niet zo dat al de QR codes (want payconiq heeft er ook, en er zullen nog wel zijn)
kwestie van overal de fragmentatie in stand te houden he