Van VDSL XS naar VDSL XL
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
- Bedankt: 108 keer
Hij heeft er toch op geantwoord ? Eigenlijk staat er gewoon: we bekijken geval per geval. Standaard is het neen.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 120 keer
Uiteraard moet je fiber los zien van VDSL.
Dat is toch wat hij gezegd heeft.
En is ook logisch, lijkt me.
Een klant met één lijntje zal uiteraard niet hetzelfde kunnen bekomen dan een klant met tien lijnen.
Ook logisch.
Neem daar nog eventuele mobiele abonnementen bij...
Natuurlijk kan hij dan geen eenduidig antwoord opgeven...
Ook logisch.
Dat is toch wat hij gezegd heeft.
En is ook logisch, lijkt me.
Een klant met één lijntje zal uiteraard niet hetzelfde kunnen bekomen dan een klant met tien lijnen.
Ook logisch.
Neem daar nog eventuele mobiele abonnementen bij...
Natuurlijk kan hij dan geen eenduidig antwoord opgeven...
Ook logisch.

-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 336 keer
- Bedankt: 29 keer
@Joachim Vraagje ivm een sidegrade van VDSL XL naar Fiber XS: valt daar ook iets voor te regelen? Wij zijn onlangs overgestapt omdat in onze wijk binnen afzienbare tijd koper wordt afgesloten. Ik ben klant bij jullie sinds 2018 dus ik vond het wel een beetje vreemd dat ik 50 € extra aangerekend kreeg voor wat uiteindelijk wel diende te gebeuren (het is of omschakelen of een andere provider zoeken...).
(Excuses voor de topic hijack.)
(Excuses voor de topic hijack.)
EDPnet Fiber XS 150/50 .:. Hardware: (OpenWrt 24.10 HEAD): MikroTik RB5009UG+S+IN ◌ ZyXEL GS1900-10HP PoE+ ◌ TP-Link EAP615-Wall (802.11ax) ◌ Netgear WAX202 (802.11ax) ◌ Netgear GS108T v3
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Hey Joachim, wat kost een downgrade van XL naar XS dan, €50?Joachim schreef: 08 jul 2022, 12:31 No problem, mensen maken nu eenmaal fouten, het is intern nogmaals verduidelijkt.
Contractduur gaat opnieuw in voor 6 maanden, en downgrade is niet kosteloos.Logic3S schreef:Hoe zit het met de contractuur? Wordt die dan terug op 6 maanden gezet, of wijzigt daar niets aan (heb nu uiteraard geen contractduur meer). En de downgrade, is die ook gratis?
Ik heb momenteel XL, kan ik bijvoorbeeld niet (kosteloos) downgraden voor een half jaar met onmiddellijk de schriftelijke belofte van opnieuw te upgraden nadien? Ik wil mij gerust direct 12 (of meer) maanden binden ipv zes
Laatst gewijzigd door pieda 24 jan 2024, 14:22, in totaal 1 gewijzigd.
- Joachim
- ISP Staff
- Twitter: jslabbaert
- Uitgedeelde bedankjes: 158 keer
- Bedankt: 555 keer
Alles hangt af van jouw huidige contractduur etc, je kan dit gewoon via chat/mail/ticket navragen bij onze commerciële dienst.pieda schreef: 16 jan 2024, 15:25 Hey Joachim, wat kost een downgrade van XL naar XS dan, €50?
Ik heb momenteel XS, kan ik bijvoorbeeld niet (kosteloos) downgraden voor een half jaar met onmiddelijk de schriftelijke belofte van opnieuw te upgraden nadien? Ik wil mij gerust direct 12 (of meer) maanden binden ipv zes