Dit was mijn mail:
Beste,
Bij deze wens ik jullie op de hoogte te brengen van de wanpraktijken die Tele2 momenteel uitvoert.
Ik schreef me in voor de All In formule op 17 november 2005. De week nadien ontving ik al een brief dat de installatie hiervan zou doorgaan ten laatste in de week van 19 december 2005. Na die week bijna dagelijks gebeld naar hun duur (onwettig) 070 nummer van de klantendienst. Telkens krijg ik daar andere personen aan de lijn die mij niet kunnen antwoorden wanneer de installatie nu eindelijk zal doorgaan. Er werd mij vele malen beloofd terug te bellen met een antwoord maar zonder resultaat, dit gebeurde nog nooit. Heden, op 11 januari, heb ik nog steeds geen antwoord.
Verder verplichten ze er ons toe om een "Tele2 Box" aan te kopen bij hen. Deze box is echter niks anders dan een Speedtouch 710g router, behalve dan dat ze deze volledig beveiligd hebben met een paswoord. Is het niet zo, dat wanneer je iets aankoopt, daar het volledige gebruik moet van kunnen hebben?
Er bestaat hier een forum over dat te lezen is via http://www.userbase.be . Daar zijn heel wat mensen ontevreden over de service die Tele2 levert.
Misschien verandert er iets als jullie aan hun belletje trekken.
Vriendelijke groeten,