Tja.. ik zit nogal hoog en heb dus overal een goede inkijk, sigaret in de linkerhand, telefoon in de rechterhand en maar leuteren tegen de andere homies in hun patserbak.R2D2 schreef: 03 jan 2024, 13:48Ik zie dikwijls van die chauffeurs die gelijktijdig verschillende overtredingen doen en dat gedurende de tijd dat ik ze zie nog dikwijls herhalen. En toch lopen die niet tegen de lamp.
Sterkste ooit gezien was toen ik in Schilde in de file stond achter een mooie Porsche, meneer aan het stuur en een langharige blondine naast hem.
Zijn hand ging naar rechts, haar benen werden gespreid en langzaam zag je haar wegzakken in dat kleine autootje, en toen ging de bel en moest ik uit het verkeer om de bushalte te bedienen.
Miljaar..

Ik woon aan een kruispunt hier en het getoeter word alsmaar erger, allemaal mensen die vertikken om voorrang te verlenen.
Zijn hier allemaal kleine straatjes, auto's geparkeerd tot het echt niet meer kan dus je word bijna verplicht om heel langzaam te rijden omdat het zicht zo slecht is.
Komen ze hier volle petrol voorbij gevlogen.