S23+ 5g

Hier kan je het hebben over vragen rond mobiele en vaste (smart)phones
Plaats reactie
telemans
Plus Member
Plus Member
Berichten: 159
Lid geworden op: 02 nov 2022, 18:21
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 5 keer

onlangs heb ik S23 +aangekocht met 5G en stevig abonnement
Eerste probleem dook op toen ik merkte dat ik haast geen 5G verbinding heb

Met men oudere toestel S205G heb ik op dezelfde plaats 5G 3500 met zelfde abonnement
ook aps werken niet normaal op de S23+ Het ligt niet aan de simkaart dat heb met men ander sim getest

Kan hier een reset naar de fabriek instellingen helpen ?
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2473
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 275 keer
Bedankt: 141 keer

Zou eerst soft reset proberen +door de aan/ knop samen met de volumeknop 10 seconden ingedrukt te houden. Je zou een klein gezoem moeten voelen en je telefoon zou dan opnieuw moeten opstarten. Ik heb zo een een gloednieuwe Galaxy A53 5G die geen niet wou opladen en waarvan de wifi niet in te schakelen was, aan de praat gekregen.

Geen Samsung update beschikbaar in het menu met instellingen?

Finaal heb je met een hard reset toch niets te verliezen? Maar zou dit als allerlaatste optie bewaren.
Rocky2014
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 20 nov 2023, 17:41
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 3 keer

telemans schreef: 21 nov 2023, 20:07 onlangs heb ik S23 +aangekocht met 5G en stevig abonnement
Eerste probleem dook op toen ik merkte dat ik haast geen 5G verbinding heb

Met men oudere toestel S205G heb ik op dezelfde plaats 5G 3500 met zelfde abonnement
ook aps werken niet normaal op de S23+ Het ligt niet aan de simkaart dat heb met men ander sim getest

Kan hier een reset naar de fabriek instellingen helpen ?
Je kan eerst beginnen met een harde reset en als dat niet lukt fabrieksinstellingen doen en als dat ook niets helpt, dan gaade die moeten binnen steken.
telemans
Plus Member
Plus Member
Berichten: 159
Lid geworden op: 02 nov 2022, 18:21
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 5 keer

het geeft niet geholpen
Rocky2014
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 20 nov 2023, 17:41
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 3 keer

telemans schreef: 22 nov 2023, 08:59 het geeft niet geholpen
Volledige reset/fabrieksinstellingen reset ook niet?

Als je garantie hebt, steek die maar binnen dan.
telemans
Plus Member
Plus Member
Berichten: 159
Lid geworden op: 02 nov 2022, 18:21
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 5 keer

Is er iemand die een S23+ heeft en 5G op 350mhz ? (proximus)
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6919
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
Bedankt: 673 keer
Provider

mijn S23 ultra is onderweg van Proximus naar mij.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Rocky2014
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 20 nov 2023, 17:41
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 3 keer

Joe de Mannen schreef: 20 dec 2023, 12:30 mijn S23 ultra is onderweg van Proximus naar mij.
Rare beslissing, niet?
S24 ultra is er half januari/begin februari.

Maar het is een zeer goei toestel, veel plezier ermee.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6919
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
Bedankt: 673 keer
Provider

goeie deal en mijn huidig toestel was aan vervanging toe, het laatste nieuwe moet zeker niet.
En hij doet gewoon 5G, om on topic te blijven.


J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”