onlangs heb ik S23 +aangekocht met 5G en stevig abonnement
Eerste probleem dook op toen ik merkte dat ik haast geen 5G verbinding heb
Met men oudere toestel S205G heb ik op dezelfde plaats 5G 3500 met zelfde abonnement
ook aps werken niet normaal op de S23+ Het ligt niet aan de simkaart dat heb met men ander sim getest
Kan hier een reset naar de fabriek instellingen helpen ?
S23+ 5g
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 275 keer
- Bedankt: 141 keer
Zou eerst soft reset proberen +door de aan/ knop samen met de volumeknop 10 seconden ingedrukt te houden. Je zou een klein gezoem moeten voelen en je telefoon zou dan opnieuw moeten opstarten. Ik heb zo een een gloednieuwe Galaxy A53 5G die geen niet wou opladen en waarvan de wifi niet in te schakelen was, aan de praat gekregen.
Geen Samsung update beschikbaar in het menu met instellingen?
Finaal heb je met een hard reset toch niets te verliezen? Maar zou dit als allerlaatste optie bewaren.
Geen Samsung update beschikbaar in het menu met instellingen?
Finaal heb je met een hard reset toch niets te verliezen? Maar zou dit als allerlaatste optie bewaren.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 3 keer
Je kan eerst beginnen met een harde reset en als dat niet lukt fabrieksinstellingen doen en als dat ook niets helpt, dan gaade die moeten binnen steken.telemans schreef: 21 nov 2023, 20:07 onlangs heb ik S23 +aangekocht met 5G en stevig abonnement
Eerste probleem dook op toen ik merkte dat ik haast geen 5G verbinding heb
Met men oudere toestel S205G heb ik op dezelfde plaats 5G 3500 met zelfde abonnement
ook aps werken niet normaal op de S23+ Het ligt niet aan de simkaart dat heb met men ander sim getest
Kan hier een reset naar de fabriek instellingen helpen ?
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
mijn S23 ultra is onderweg van Proximus naar mij.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
goeie deal en mijn huidig toestel was aan vervanging toe, het laatste nieuwe moet zeker niet.
En hij doet gewoon 5G, om on topic te blijven.
J.
En hij doet gewoon 5G, om on topic te blijven.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...