Mijn router kan blijkbaar niet meer inloggen.
---
log van speedtouch 510:
01:01:42 PPP PAP authentication failed (PPPoA_1)
01:01:41 PPP PAP Authenticate Request sent
01:01:06 PPP PAP Authenticate Nack received
---
www.versatel.be is blijkbaar ook niet meer te bereiken. (via mijn skynet connectie)
Zijn er mensen die hetzelde aan de hand hebben ?
Ik heb zelf niet naar de helpdesk gebeld omdat ik er wel vertrouwen in had dat in een paar uur opgelost zou worden. Zijn er mensen die naar de helpdesk hebben kunnen bellen ?
Enige info ?
Bedankt !
Strife
versatel down sinds 10-01-2006 +- 18u00
-
- Member
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 11 jan 2006, 01:23
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 10 keer
Dit probleem had ik ook... met de "tele2box" (grootste rommel dat ik ooit van een isp gekregen heb ) geraak ik wel online...
en ik heb ook een paar websites gehad die niet werkte... nl:
- games.telenet.be (site zelf + forum)
- userbase.be :s
- forcom.be
(site van versatel werkt ook weer trouwens)
en ik heb ook een paar websites gehad die niet werkte... nl:
- games.telenet.be (site zelf + forum)
- userbase.be :s
- forcom.be
(site van versatel werkt ook weer trouwens)
- GeertAki
- Pro Member
- Berichten: 276
- Lid geworden op: 09 jan 2006, 13:28
- Locatie: Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Contacteer:
Gisterenavond kon ik ook niet connecteren. Ik heb de ADSL-lijn van tele2 all-in, maar ik gebruik mijn gewone modem-router van vroeger, aangezien ik de tele2-installatie geweigerd heb, wegens de veiligheidsproblemen enzo.
Soit, deze morgen geraakte ik wel terug online.
Soit, deze morgen geraakte ik wel terug online.
-
- Starter
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 15 jan 2005, 11:18
ik kan momenteel wel op internet
maar de telefoon gaan steeds nog niet
maar de telefoon gaan steeds nog niet
Aangezien deze boodschappen over de downtime over meerdere topics verspreid zijn moet ik er een kiezen en pak de meest relevante, deze dus.
Bij mij is het nog redelijk meegevallen:
Gisteren rond 19:40 internet weg, op de modem het lampje "PPP"
uit en dat wil zeggen dat de modem niet ingelogd(tele2 username/pass) was, maar zoals het lampje "DSL" aan was was er wel een verbinding met de DSLAM.
Heb dan maar verder op de telenet conn die nog loopt (heb al wel opzegbrief gestuurd) gesurft.
Rond 21uur klikt de tele2 box en is terug ingelogd. Ik switchte terug naar tele2 internet. Wat er ook is gebeurd: telefoon van telenet was uit, als ik oppak hoor ik "tututututut..." Wel was het zo dat ik al reeds kon bellen met tele2 voip. Gebeld worden kwam nog op telenet. Als tele2 terug up was heb ik direct getest en juist wat ik dacht: gebeld worden komt nu via de tele2box ! Volledig overgeschakeld ben ik dus met telefonie. (telenet telefonie is dus nu uitgeschakeld)
Verder geen problemen gehad met websites ofzo zoals anderen hier postten, zelfs de versatel site ging terug (hier was ie down van de middag al zo ongeveer) nadat tele2 online was. Heden kan ik ook terug inloggen op "Mijn Versatel"
Toch iet serieus misgelopen(als dit niet een geplande downtime om werken uit te voeren was) daar bij T2/VTel, maar niet alleen bij hun blijkt, ook bij belgacom/telenet enz ?
grtz
Bij mij is het nog redelijk meegevallen:
Gisteren rond 19:40 internet weg, op de modem het lampje "PPP"
uit en dat wil zeggen dat de modem niet ingelogd(tele2 username/pass) was, maar zoals het lampje "DSL" aan was was er wel een verbinding met de DSLAM.
Heb dan maar verder op de telenet conn die nog loopt (heb al wel opzegbrief gestuurd) gesurft.
Rond 21uur klikt de tele2 box en is terug ingelogd. Ik switchte terug naar tele2 internet. Wat er ook is gebeurd: telefoon van telenet was uit, als ik oppak hoor ik "tututututut..." Wel was het zo dat ik al reeds kon bellen met tele2 voip. Gebeld worden kwam nog op telenet. Als tele2 terug up was heb ik direct getest en juist wat ik dacht: gebeld worden komt nu via de tele2box ! Volledig overgeschakeld ben ik dus met telefonie. (telenet telefonie is dus nu uitgeschakeld)
Verder geen problemen gehad met websites ofzo zoals anderen hier postten, zelfs de versatel site ging terug (hier was ie down van de middag al zo ongeveer) nadat tele2 online was. Heden kan ik ook terug inloggen op "Mijn Versatel"
Toch iet serieus misgelopen(als dit niet een geplande downtime om werken uit te voeren was) daar bij T2/VTel, maar niet alleen bij hun blijkt, ook bij belgacom/telenet enz ?
grtz
Laatst gewijzigd door FST 11 jan 2006, 13:04, in totaal 3 gewijzigd.
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1903
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Het is een soepje aan het worden daar bij Tele2-Versatel...
In die 2 jaar dat ik klant was heb ik NOOIT problemen gehad.
Nu Tele2 er zich mee komt moeien is er wekelijks wel iets.
(tragere snelheid, niet meer kunnen inloggen, klantendienst onbereikbaar)
"Wat zeggen we dan? Danku Tele2!"
In die 2 jaar dat ik klant was heb ik NOOIT problemen gehad.
Nu Tele2 er zich mee komt moeien is er wekelijks wel iets.
(tragere snelheid, niet meer kunnen inloggen, klantendienst onbereikbaar)
"Wat zeggen we dan? Danku Tele2!"
Op 10 en 11 januari geen internet noch telefoon sedert 16-17 uur tot
8 uur 's morgens !!!
Ongelooflijk.
Aangezien ik lid ben van Testaankoop zet ik mij met hen in verbinding
voor de volgende klachten :
- 2 dagen onderbreking van internet en telefoon;
- zeer trage verbinding;
- helpdesk met een 070 nummer met onbekwaam personeel;
8 uur 's morgens !!!
Ongelooflijk.
Aangezien ik lid ben van Testaankoop zet ik mij met hen in verbinding
voor de volgende klachten :
- 2 dagen onderbreking van internet en telefoon;
- zeer trage verbinding;
- helpdesk met een 070 nummer met onbekwaam personeel;
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
mousty schreef:Op 10 en 11 januari geen internet noch telefoon sedert 16-17 uur tot
8 uur 's morgens !!!
Ongelooflijk.
Aangezien ik lid ben van Testaankoop zet ik mij met hen in verbinding
voor de volgende klachten :
- 2 dagen onderbreking van internet en telefoon;
- zeer trage verbinding;
- helpdesk met een 070 nummer met onbekwaam personeel;
Kwak er dan ook maar direct het "locked modem" en "onbereikbare ports" bij.
Mijn vader heeft nog steeds geen connectie, dat is nu al 2 dagen.
Bellen naar hen om te vragen wat er aan de hand is, heeft niet veel zin, het is altijd bezet.
Dit is niet echt wat men noemt een goede provider, ik werk in de IT branche en outages van meer dan een uur zijn al een ramp, maar 2 dagen, wel dat is niet normaal.
Bellen naar hen om te vragen wat er aan de hand is, heeft niet veel zin, het is altijd bezet.
Dit is niet echt wat men noemt een goede provider, ik werk in de IT branche en outages van meer dan een uur zijn al een ramp, maar 2 dagen, wel dat is niet normaal.
Nadesj, gewoon laten rinkelen bij Versatel, deze morgen kreeg ik na 15 minuten toch iemand aan de lijn. Die man heeft mijn paswoord gereset naar het originele (ik had het wel nooit veranderd, maar toch maar laten doen) en even later kon ik verbinden. Laat je vader eens nakijken of de username / paswoord nog correct zijn ingevuld in de router. Bij mij was paswoord leeggemaakt.
Parin schreef:Nadesj, gewoon laten rinkelen bij Versatel, deze morgen kreeg ik na 15 minuten toch iemand aan de lijn. Die man heeft mijn paswoord gereset naar het originele (ik had het wel nooit veranderd, maar toch maar laten doen) en even later kon ik verbinden. Laat je vader eens nakijken of de username / paswoord nog correct zijn ingevuld in de router. Bij mij was paswoord leeggemaakt.
Ok bedankt voor de info, ik laat hem nog eens bellen.
- mikezwet
- Starter Plus
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 29 jan 2006, 19:03
- Locatie: Poppel (Ravels)
- Contacteer:
Ehm ik las dit bericht, klopt precies met wanneer mijn verbinding uitviel, alleen ik heb nog steeds geen verbinding
Zie: http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=9753
Zie: http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=9753