Vragen/Klachten Tele2

Riva
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 dec 2005, 21:23

Ik ben sinds de maandag voor kerstmis klant bij tele2 en heb nu al spijt van de switch....

even opsomming van alle problemen so far

technische dienst nooit beschikbaar
ik ben niet meer telefonisch te bereiken, kan wel uitgaande gesprekken doen (yay 4 this one)
al 2e tele2box in de garage, eerste was kapot uit de doos
draadloos werkt niet met 3 toestellen tegelijk
technieker kon de box niet ergens anders installeren zonder dat ie meer zou aanrekenen (gratis installatie anyone ?)

download snelheid nooit boven de 2.05 Mbit gegaan
upload is niet getest

ik wacht nog steeds op officiele reactie van tele2 op mijn aanvraag om terug naar mn versatel always more terug te gaan, deze aanvraag is binnen de 7 dagen na installatie gebeurd (wettelijke periode tot cancellation volgens de "echte" ISPs van dit land)
wacht ook nog steeds op written confirmation dat er niets extra moet betaald worden na 5+ gig gedownload te hebben.


kortweg, tis schandalig en ik raad iedereen af om bij hun huidige ISP te vertrekken...
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Riva schreef:
ik wacht nog steeds op officiele reactie van tele2 op mijn aanvraag om terug naar mn versatel always more terug te gaan, deze aanvraag is binnen de 7 dagen na installatie gebeurd (wettelijke periode tot cancellation volgens de "echte" ISPs van dit land)
wacht ook nog steeds op written confirmation dat er niets extra moet betaald worden na 5+ gig gedownload te hebben.


Neen, het is 7d nà uw AANVRAAG, dus je kan daar sowiezo geen aanspraak meer op maken...
Riva
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 dec 2005, 21:23

7 dagen na aanvraag.... das nie wa den technieker gezegd heeft


trouwens theeft meer dan 4 weken geduurd eer het installed was
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

http://www.tele2.be/nl/tele2-all-in/fra ... 0In_NL.pdf

Helemaal bovenaan, boven artikel 1 !
Riva
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 dec 2005, 21:23

either way, tis dikke rommel

kga hun in elk geval in gebreke stellen bj den ombudsman en test aankoop

the world needs to know what crap they sell
WhiteDog
Member
Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2003, 13:13

Riva schreef:Ik ben sinds de maandag voor kerstmis klant bij tele2 en heb nu al spijt van de switch....

even opsomming van alle problemen so far

technische dienst nooit beschikbaar

Altijd al iemand aan de lijn gehad binnen het kwartier. Wel nooit een deftig antwoord gekregen.
ik ben niet meer telefonisch te bereiken, kan wel uitgaande gesprekken doen (yay 4 this one)

yay
al 2e tele2box in de garage, eerste was kapot uit de doos

Kan altijd gebeuren natuurlijk. Maar dien technieker installeert da toch? Die heeft er wel een paar in zen camionet liggen zeker...
draadloos werkt niet met 3 toestellen tegelijk

Gewoon 3 toestellen aangesloten, of probeer je echt met 3 tegelijk te bellen?
technieker kon de box niet ergens anders installeren zonder dat ie meer zou aanrekenen (gratis installatie anyone ?)

Das vrij belachelijk natuurlijk. toen ze hier lang geleden Telenet kwamen placeren heeft die mens hier zelfs de kabel tussen de voeg gestoken en weer helpen opvullen. Hebben die mens dan ook een pintje gegeven achteraf :)
download snelheid nooit boven de 2.05 Mbit gegaan
upload is niet getest

Mijn snelheid daalt nog dagelijks :)
ik wacht nog steeds op officiele reactie van tele2 op mijn aanvraag om terug naar mn versatel always more terug te gaan, deze aanvraag is binnen de 7 dagen na installatie gebeurd (wettelijke periode tot cancellation volgens de "echte" ISPs van dit land)
wacht ook nog steeds op written confirmation dat er niets extra moet betaald worden na 5+ gig gedownload te hebben.

kortweg, tis schandalig en ik raad iedereen af om bij hun huidige ISP te vertrekken...


Die 7 dagen kan je vergeten natuurlijk, maar dat neemt ni weg da je ze niet in gebreke kan stellen en je geld terug eisen. Als ge ne grijzen auto besteld en ge krijgt ne roze dan is het ook maar normaal da ge u geld terugkrijgt.

Die 7 dagen is gewoon omdat zij al nen hoop kosten doen voor ge aangesloten zijt en nen dag voor ze kome dus ni zomaar kunt afzeggen.
Riva
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 dec 2005, 21:23

draadloos als in 2 laptops en ne desktop


laptops hebben beiden intern wireless, desktop werkt met nen netgear

der vliegt altijd ene af zodra de 3e derop komt, alle pcs hebben static IP dus geen IP conflicten....


werkte allemaal perfect 2 weken geleden met eigen D-link router
KL
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 mar 2004, 13:40

ok hier ben ik weer met mijn klaagzang,

ik vroeg vanmorgen aan iemand van de helpdesk om een port te forwarden in mijn router, de man (die overigens zeer slecht nederlands sprak en daarbij niet eens vriendelijk was) vertelde me dat hij me niet verder kon helpen, dat enkel de techniekers in de modem kunnen. Hij zelf had geen enkele gegevens om in mijn router te kunnen, maar ik had vooral het gevoel dat hij er niks van begreep (Ik had het gevoel dat hij zoiets had van WOW kan dat dan :???: ). Toen ik bij installatie (ongeveer 10 dagen geleden nu) aan de technieker had gevraagd wie de config deed antwoordde dat ze dat bij tele2 zelf doen ... WIE KAN HET NU ???

Ik begrijp er niks meer van :eek: en ik vind dit eigenlijk allemaal gewoonweg schandalig, niet voor de mensen die achter de helpdesk zitten en de techniekers, maar vooral het management die slecht opgeleid personeel achter een helpdesk zetten, mensen dingen verplicht laten kopen waar ze niks mee kunnen, sommigen (belangrijke) dingen uit hun voorwaarden halen, een zogezegde 4 mbit, geen gegevens zoals cdroms, handleidingen bij de modem-router ...

Op dit moment ben ik dus niks met mijn internet want ik game graag online, hetgeen nu dus niet meer gaat ...

Oh ja ... toen ik aan 't bellen was ff snel een speedtest gedaan, ik kwam niet verder dan een beschamende 35 kb/s. Dus bellen en internet samen ... :| :| :|

Ik ga vanaf morgen een aangetekende brief sturen want ben dit allemaal grondig beu, ook zal testaankoop en de ombudsdienst hiervan geweten hebben omdat ik er zelf ook lid van ben ...
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

KL schreef:.. ook zal testaankoop en de ombudsdienst hiervan geweten hebben omdat ik er zelf ook lid van ben ...


Van testaankoop of de ombudsdienst ? :P
Koyan
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer

KL schreef:ik vroeg vanmorgen aan iemand van de helpdesk om een port te forwarden in mijn router,


You can stop right there. Dit willen ze pertinent niet doen. Heb ook al verschillende keren gebeld om de kleinste aanpassingen te laten doen, dingen die ikzelf in twintig seconden zou kunnen als ik toegang had tot mijn modem. Ben al verschillende keren doorverbonden met de technische dienst, die alles in orde zouden brengen. Nada.

Ik betaal geen cent tot ikzelf mijn eigendom kan beheren. Als dat niet gaat, vliegt alles hier buiten.
KL
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 mar 2004, 13:40

ja ze mogen het bij mij ook komen ophalen als het niet verbeterd

vrees alleen dat we wel de volle pot kunnen betalen :oops:
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Artikel 5.1 van de Algemene Verkoopsvoorwaarden (op achterzijde brief):

"... De klant is verantwoordelijk voor het bewaren van zijn uitrusting, en hij dient zich ervan te vergewissen dat geen enkel ander persoon zonder zijn toestemming toegang heeft tot de Dienst..."

Artikel 5.2 :

"...De tele2 box kan in geen geval verplaatst of aangepast worden zonder de interventie van Tele 2. "

:think:

De box wordt door de klant aangekocht en is dus ZIJN eigendom of ZIJN uitrusting, maar de klant mag geen aanpassing doen aan dit toestel om de veiligheid te verbeteren... !
Als de klant aan Tele 2 vraagt om de beveiliging te verbeteren kunnen ze dit niet ?? (hier ergens gelezen)

Dit is toch een vette kluif voor Test aankoop :???:
Rudolfke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 aug 2005, 10:56
Locatie: Heist-op-den-Berg

Tele2-box vanavond geinstalleerd.
Speedtest gedaan en gepost in het topic:TELE2 ALL IN: Snelheid?

Heb wel de box niet moeten betalen aan technieker(m. a. w. : Technieker heeft het niet gevraagd, zal waarschijnlijk wel gefactureerd worden bij eerste domicilie).

Technieker zegt wel dat het wireless gedeelte is beveilig, heeft me een sticker gegeven met twee nummers op die wlan beveiligen nl: WEP-code en WPA PSKcode.
Beide codes staan ook op de onderkant van de modem.

Nu nog het probleem 5€ en daarna gratis, zal in het weekend iets downloaden en dan kijken bij mijn Tele2, wat betreft facturatie van het gebruikte volume.
Koyan
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer

Rudolfke schreef:Technieker zegt wel dat het wireless gedeelte is beveilig, heeft me een sticker gegeven met twee nummers op die wlan beveiligen nl: WEP-code en WPA PSKcode.
Beide codes staan ook op de onderkant van de modem.


Enkel de WEP staat aan, niet de WPA. En WEP is al tijden gecracked, en dus volledig onveilig.

Ook is het natuurlijk idioot dat er een standaard sleutel wordt gebruikt, en dat de eigenaar dit zelf niet kan aanpassen. Overigens heeft Tele2 er ook geen zaken mee welke sleutel ik gebruik.
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

filipi schreef:Artikel 5.2 :

"...De tele2 box kan in geen geval verplaatst of aangepast worden zonder de interventie van Tele 2. "

Daar zullen ze wel fysieke aanpassingen mee bedoelen maar hoe dan ook als ge die box moet aankopen is da van u. Al smijt ge da kapot tegen de grond dan is da uw zaak en heeft tele2 daar niks mee te maken.
KL
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 mar 2004, 13:40

BungaMan schreef:
filipi schreef:Artikel 5.2 :

"...De tele2 box kan in geen geval verplaatst of aangepast worden zonder de interventie van Tele 2. "

Daar zullen ze wel fysieke aanpassingen mee bedoelen maar hoe dan ook als ge die box moet aankopen is da van u. Al smijt ge da kapot tegen de grond dan is da uw zaak en heeft tele2 daar niks mee te maken.



idd zonder de interventie van tele2, dit wil dus zeggen dat als het geen fysieke aanpassingen zijn dat tele2 de config wel kan aanpassen ...
Zal dus wel idd fysiek bedoelt zijn omdat zij ten stelligste beweren dat NIEMAND in modemrouter kan, ook niet van de technische dienst :roll:
Gebruikersavatar
sgt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 30 okt 2003, 00:49
Locatie: heusden-zolder
Contacteer:

heb juist mijn aanvraag telefonisch laten annuleren.
zit al sinds 19 november te wachten op die brief en ook nog steeds geen telefoontje gekegen voor aansluiting.
ik had hier ook al die negatieve info gelezen over verandering van voorwaarden en slechte snelheden enzo en na mijn telefoontjes vorige week aan hun dure helpdesk was er nog steeds niets aangepast aan mijn adres.
het enige dat moest gebeuren was een busnr eraan toevoegen want had nog steeds geen brief ontvangen.
blijkbaar is hun programma nu toch aangepast en kon het nu wel ingevoerd worden maar ik was het toch beu.
had ik vorige week voor niks zitten bellen.
ze ging het normaal kunnen annuleren dus ga ik nu maar een bgc classic lijn nemen en internet via dommel.
aangzien mijn adres nu toch is aangepast zal ik enkel telefonie nemen via tele 2 en geen all in meer.
morgen direct gebruik maken van de promotie van belgacom voor 3maand gratis classic.
nu maar hopen dat die annulatie geen problemen opleverd maar aangezien er nog niks was geïnstalleerd hoop ik dat dat geen probleem opleverd.
gelukkig dat de helpdeskmedewerkster mij begreep en zelfs nog een gelukkig nieuwjaar wenste.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
versafilip
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 dec 2005, 22:37
Locatie: Hove

Heb nog eens m'n oude mail's nagelezen en daarin staat dat je ook technische ondersteuning kan krijgen op het nummer 02 60 80 100 en voor administratie 02 60 80 300, is toch een stuk goedkoper.

Mvg
kerstman
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 dec 2005, 11:39

vandaag nog eens gebeld met tele2 daar ik nog altijd niks had gehoord - het dametje aan de telefoon was van niks maar dan ook niks op de hoogte maar bleef redelijk vriendelijk en schakelde me uiteindelijk door met de technische dienst - bleek dat mijn gsm nummer niet goed stond en de activatie van mijn lijn niet was gelukt... men ging me opnieuw contacteren ... wordt vervolgd - maar als ik dan nu lees dat bepaalde poorten eventueel niet benaderbaar zullen zijn met de router en de snelheden rampzalig zijn ... god believe mij...
gambit
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 25 aug 2005, 13:32

sgt schreef:heb juist mijn aanvraag telefonisch laten annuleren.
zit al sinds 19 november te wachten op die brief en ook nog steeds geen telefoontje gekegen voor aansluiting.
ik had hier ook al die negatieve info gelezen over verandering van voorwaarden en slechte snelheden enzo en na mijn telefoontjes vorige week aan hun dure helpdesk was er nog steeds niets aangepast aan mijn adres.
het enige dat moest gebeuren was een busnr eraan toevoegen want had nog steeds geen brief ontvangen.
blijkbaar is hun programma nu toch aangepast en kon het nu wel ingevoerd worden maar ik was het toch beu.
had ik vorige week voor niks zitten bellen.
ze ging het normaal kunnen annuleren dus ga ik nu maar een bgc classic lijn nemen en internet via dommel.
aangzien mijn adres nu toch is aangepast zal ik enkel telefonie nemen via tele 2 en geen all in meer.
morgen direct gebruik maken van de promotie van belgacom voor 3maand gratis classic.
nu maar hopen dat die annulatie geen problemen opleverd maar aangezien er nog niks was geïnstalleerd hoop ik dat dat geen probleem opleverd.
gelukkig dat de helpdeskmedewerkster mij begreep en zelfs nog een gelukkig nieuwjaar wenste.


Heb je nog bijkomende facturen, problemen... gekregen??

Aangezien ik nog steeds op de installatie wacht en al die problemen hier lees, ga ik eens "beweren" dat ik nooit die standaardbrief heb ontvangen en dat ik "opeens" een busnummer heb :P
Hopelijk kan ik dit kosteloos laten annuleren *fingers crossed*
Gebruikersavatar
sgt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 30 okt 2003, 00:49
Locatie: heusden-zolder
Contacteer:

ik heb geen enkele faktuur ontvangen omdat ze niet eens mijn adres juist hadden.
heb nooit een brief gekregen of contact gehad met tele2 zonder dat ik er zelf voor moest bellen.
ze mogen mij niks faktureren want de fout ligt volledig bij hun en er is ook nooit iets geïnstalleerd geweest bij mij.ik heb dus geen enkel gebruik gemaakt van tele2 all in.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
sgt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 30 okt 2003, 00:49
Locatie: heusden-zolder
Contacteer:

niks als problemen gehad sinds mijn aanvraag op 19november.
meerdere keren gebeld naar de helpdesk.
nooit een brief gekregen,nooit iets van hun gehoord.
ik heb die rommel geannuleerd op 30december en raad eens wat er gisteren morgen gebeurd is.
jawel om 9u 's morgens ging opeens mijn deurbel,stond er toch wel een technieker van versatel voor de deur voor tele2 all in te installeren zeker!!!
ik dacht trouwens dat die op voorhand moesten bellen om te zien dat er iemand thuis is!!!
niks dus nooit geen brief nooit geen telefoontje,die vallen gewoon binnen.
En dat terwijl ik het al op 30december had geannuleerd omdat hun service op geen kl*ten trekt.
awel ik ben blij dat ik van die AMATEURS verlost ben en als ze mij nu ook nog eens durven faktureren dan krijgen ze dikke problemen.
maarja ze kunnen niet eens mijn adres ingeven dus zal er nooit een faktuur aankomen hahahaha.
de 13de komt belgacom mijn lijn activeren en dan neem ik dommel.com.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Kreeg daarnet mail van ombudsdienst voor telecommunicatie :

De Ombudsdienst voor Telecommunicatie heeft Uw klacht van 10/01/2006, handelend over “Defecten en storingen: algemeen” in goede orde ontvangen. Na onderzoek van de gegevens heb ik Uw klacht ontvankelijk verklaard en in behandeling genomen. Uw dossierbeheerder van de Ombudsdienst voor Telecommunicatie is P.B.



Ik heb Uw klacht op 10/01/2006 verstuurd naar Pauwels Kristiaan van Tele2 Belgium en heb gevraagd mij hun standpunt te bezorgen ten laatste op 10/02/2006. Tele2 Belgium heeft maximum één maand de tijd om ons te antwoorden.


Hopelijk haalt het nu iets uit. Ombudsdienst maakt er wel werk van.
Chapeau voor die manne !! :lol: :thumbs:
Xe0n
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 11 jan 2006, 01:23
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Hopelijk maakt het iets uit, inderdaad... Testaankoop krijgt binnenkort ook een briefje van mij, misschien zal ik dan ineens maar een kopietje sturen naar de ombudsdienst :)
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

dietervanb schreef:Kreeg daarnet mail van ombudsdienst voor telecommunicatie :

De Ombudsdienst voor Telecommunicatie heeft Uw klacht van 10/01/2006, handelend over “Defecten en storingen: algemeen” in goede orde ontvangen. Na onderzoek van de gegevens heb ik Uw klacht ontvankelijk verklaard en in behandeling genomen. Uw dossierbeheerder van de Ombudsdienst voor Telecommunicatie is P.B.



Ik heb Uw klacht op 10/01/2006 verstuurd naar Pauwels Kristiaan van Tele2 Belgium en heb gevraagd mij hun standpunt te bezorgen ten laatste op 10/02/2006. Tele2 Belgium heeft maximum één maand de tijd om ons te antwoorden.


Hopelijk haalt het nu iets uit. Ombudsdienst maakt er wel werk van.
Chapeau voor die manne !! :lol: :thumbs:


Namens alle gefrustreerde Tele2 users, een dikke DANK U.
Gebruikersavatar
GeertAki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 09 jan 2006, 13:28
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Gisterenavond zat ik zonder internet thuis, dus ik hoopte al dat tele2 eindelijk mijn aangetekende opzeggingsbrief had verwerkt en me dus had afgesloten.

't Bleek vals alarm te zijn, want deze morgen waren alle ledjes op mijn router terug groen en idd, ik geraakte terug via tele2 het internet op.

Ik blijf in spanning wachten op de eerste factuur die ik van hen krijg (voor telefonie mogen ze me nog factureren) en als daar dingen opstaan die ik al lang heb opgezegd, dan dien ik ook wel een klacht in bij de ombudsdienst.
In mijn aangetekende brief heb ik vermeld dat ik eis dat de gesprekken naar hun dure helpdesk NIET worden aangerekend. Aangezien ze niet binnen de 7 dagen gereageerd hebben, is het goedgekeurd...

Het is alvast positief nieuws dat de ombudsdienst er werk van maakt.
Parin
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 12 okt 2005, 15:52

Awel, thuis geraak ik nog steeds niet op internet. En dat sinds 16u40 gisteren (10/01). Ik vind het onaanvaardbaar! Er zijn de laatste weken bijna dagelijks pannes bij Verstal (Always more, dus ik heb gene Tele2) en nu al meer dan 15 uur!
Gebruikersavatar
GeertAki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 09 jan 2006, 13:28
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Ik heb vandaag mijn factuur gekregen waar geen rekening werd gehouden met hetgeen ze stilzwijgend hebben goedgekeurd (door mijn aangeteknde zending) bij tele2; nl. dat de gesprekskosten naar hun dure helpdesk (070) en het adsl-abo van de maand december niet zou worden aangerekend.

Op de factuur stond dat ik voor 12,75 euro exlcusief BTW naar hun helpdesk gebeld heb en hebben ze het gedeelte van mijn tele2-adsl van voor de lijn werd omgeschakeld naar all-in aangerekend. Dit laatste was voor een bedrag van 8,77 euro (excl BTW).

Als ik het dus opnieuw uitrekende, dan kwam ik uit op een factuurbedrag dat inclusief btw 25,04 euro lager ligt dan het hunne.

De factuur staat op datum van vandaag (11/01/2006)

Ik dus naar hun testaankoop-klantendienst gebeld (0800/321.30) en daar konden ze in de computer al zien dat er 12,75 euro af zou gaan (excl), dus dat het te betalen bedrag lager ging liggen. (Vraag me dus niet waarom ik een hoger factuurbedrag op mijn factuur heb staan als het al in hun computer zat) Ook gaan ze me een gedetailleerde factuur opsturen (gratis). Toen ik begon te reclameren dat ik verwacht dat niet enkel die gesprekskosten er zouden af gaan, maar ook het bedrag van mijn adsl-abo, vertelde ze dat ze daar zelf niets aan kon doen en dat ze alles ging doorgeven. Ik heb er bij verteld dat als er een factuur komt (of een creditnota) waar enkel die 12,75 euro in rekening gebracht wordt dat ik dan verdere stappen zal ondernemen (en dat werkt altijd als je via het testaankoopnummer belt :-D )

Ik betaal dus voorlopig niets, ik kan nog steeds op internet via hun all-in adsl-lijn en kan hen lekker met de neus op de feiten drukken op een gratis nummer. Als mijn eisen niet ingewilligd worden, heeft de ombudsdienst er nog een klachtje bij...

Wordt ongetwijfeld vervolgd!
Gebruikersavatar
GeertAki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 09 jan 2006, 13:28
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Ik heb intussen deze mail naar hen gestuurd ([email protected]):

Zoals telefonisch afgesproken met jullie klantendiensmedewerkster herinner ik jullie eraan dat ik mijn factuur met nummer 00046xxxxx niet volledig moet betalen. Er zal een creditnota worden verstuurd waarin zowel het bedrag van mijn ADSL-abonnement van december 2005 als de gesprekken naar jullie helpdesk (070)-nr in vermindering worden gebracht. In afwachting van deze creditnota dien ik de factuur niet te betalen.

Indien u al vergeten bent waarom deze bedragen in mindering moeten worden gebracht, dan kan u steeds mijn aangetekende zending van 21 december 2005 (bij jullie afgeleverd op 22/12) erop nalezen.

Indien ik deze creditnota niet ontvangen heb binnen 7 dagen ( m.a.w. ten laatste op woensdag 18/01/2006), dan onderneem ik verdere stappen via openbare kanalen zoals testaankoop, de ombudsdienst of een televisieprogramma als recht van anwoord.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Geert,

En hebben ze hun box gefactureerd ?
Ben je van plan die te betalen ?
Gebruikersavatar
GeertAki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 09 jan 2006, 13:28
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Ik heb het nooit zover laten komen om de box te installeren. Toen bleek dat de installateur geen wachtwoord bij had, heb ik hem direct de deur gewezen en heb ik onmiddellijk mijn aangetekende brief verstuurd en ze daarin in gebreke gesteld.

Op mijn factuur die ik kreeg stond helemaal niets van tele2 all-in. Het gedeelte ADSL dat werd aangerekend dateert nog van mijn gewoon tele2 adsl dat ik bij hen had voor ze met all-in op de proppen kwamen.

dat is dan wel het positieve van de factuur die ik gekregen heb.
Gebruikersavatar
sgt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 30 okt 2003, 00:49
Locatie: heusden-zolder
Contacteer:

ik heb mijn aanvraag ook al geannuleerd,3x zelfs.
juist gebeld naar het 078 nr(waar ze trouwens veel beter helpen dan op het 070 nr) en nu zou het eindelijk opgelost moeten zijn.
Hij heeft me zelfs geen kosten aangerekend.
Moest ik nu toch een faktuur gaan ontvangen dan moest ik gewoon terug bellen en dan ging hij dat in orde maken.
ik wou ook klacht indienen bij de ombudsdienst maar voorlopig ga ik dat nog niet doen.
moest ik nu toch iets betalen aan tele2 dan doe ik dat wel.

in het kort nog even mijn verhaal :
*op 19november tele2all in aangevraagd.
*op 2december gebeld 070 nr omdat ik nog steeds geen brief had gekregen,mijn bus nr was nog steeds niet toegevoegd aan mijn adres.
*op 12 december gebeld nog steeds geen brief,nog steeds geen correct adres
*op 17 december gebeld ivm verandering voorwaarden,nog steeds geen correct adres.
*op 30 december aanvraag geannuleerd,adres zou weer aangepast worden.
*op 9januari om 9u een technieker voor men deur(zonder afspraak) voor installatie tele2 all in,opnieuw geannuleerd.
*op 11 januari de 1ste brief van tele 2 met de vermelding dat de nieuwe activeringsdatum 7februari is,nog steeds geen bus nr maar gelukkig wel aangekomen.
gebeld naar tele2 hoe het nu zat,geen antwoord gekregen,ze gingen mij zelf opbellen hetgeen niet is gebeurt!!
*op 13 december gebeld naar 078 nr(nu zou het eindelijk opgelost moeten zijn) mijn status staat geannuleerd en er zouden geen kosten worden aangerekend.
eveneens zou ik geen aangetekende brief moeten versturen omdat telefonisch opzeggen voldoende is.
ps : eindelijk was mijn busnr toegevoegd,helaas op de plaats van het huisnr dat kompleet was verdwenen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
gambit
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 25 aug 2005, 13:32

Aargghh...

Vandaag een bevestigingsbrief gekregen dat ze mijn aansluiting pas kunnen installeren vanaf 16 januari, terwijl ik bestelling al 2 weken geleden heb geannuleerd!!!

Ondertussen weeral gebeld en nog eens geannuleerd. Ik vraag me af hoe lang ze nog gaan klungelen....
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”