Weet iemand hoe die tolpoort batches bv voor de peages voor Frankrijk?
Ik zie dat dit werkt met abonnement
tolpoortjes badges auto strade
- Belgissschenaap
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 137 keer
Normaal 1,7 euro per maand waarin je minstens 1 maal gebruik maakt.
Vaak zijn er acties van eerste jaar gratis.
Ik gebruik er 1 van aprr, heel tevreden van, omdat het volledig gratis was. Levering en eerste jaar geen abbo kosten. Bij vab en touring moet je zelfs leveringskosten betalen.
Da's een actie die ze elke zomer doen en nu nog steeds geldt:
https://www.fulli.com/fulli-nomade-plus
Vaak zijn er acties van eerste jaar gratis.
Ik gebruik er 1 van aprr, heel tevreden van, omdat het volledig gratis was. Levering en eerste jaar geen abbo kosten. Bij vab en touring moet je zelfs leveringskosten betalen.
Da's een actie die ze elke zomer doen en nu nog steeds geldt:
https://www.fulli.com/fulli-nomade-plus
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Toch even vermelden dat een batch niet hetzelfde is als een badge.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Ja, ik moest het ook 3x lezen eer ik doorhad waar het over ging...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Een badger is nog een ander beestje 

Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 32 keer
Heb me dat een goede week voor mijn reis naar FR aangeschaft via Fulli.com. ook 1 jaar gratis, en net op tijd geleverd om het in de auto te installeren.
Je moet wel een soort haakje waar de badge inclickt installeren naast je spiegel. De badge kan je er afhalen als je hem niet gebruikt. Het haakje blijft dan wel zichtbaar.
Werkt heel goed. Je rijdt tot aan de bareel, hoort een biep in de badge en de bareel gaat open. Of op sommige plaatsen zelf beter, je rijdt er aan 30km/uur gewoon door, en ja hoor de bareel is op tijd omhoog
.
De maand erna gaat het geld van de rekening via domiciliëring.
Je hebt ook een app waarmee je de details kan zien.
Je moet wel een soort haakje waar de badge inclickt installeren naast je spiegel. De badge kan je er afhalen als je hem niet gebruikt. Het haakje blijft dan wel zichtbaar.
Werkt heel goed. Je rijdt tot aan de bareel, hoort een biep in de badge en de bareel gaat open. Of op sommige plaatsen zelf beter, je rijdt er aan 30km/uur gewoon door, en ja hoor de bareel is op tijd omhoog

De maand erna gaat het geld van de rekening via domiciliëring.
Je hebt ook een app waarmee je de details kan zien.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 763 keer
Wij hebben er ook eentje van https://www.fulli.com voor onze jaarlijkse trip naar Portugal - werkt perfect. Altijd een beetje spannend, omdat de slagboom nét op tijd opengaat als je tegen 30km/u aangereden komt.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 108 keer
Hier ook Fulli, vorig jaar wel thuis laten liggen.
Nu plakt hij al aan de voorruit.

Nu plakt hij al aan de voorruit.

Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
- TheCeet
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Misschien een tip:
Ik had dit 10j geleden ook toen ik geregeld in Frankrijk was. Toen kon het zijn dat de bareel niet open ging omdat die geen connectie maakte.
Gewoon even van de voorruit halen en wat rond zwaaien is de truc.
Kan zijn dat die technologie nu beter is dan toen, maar ik kan het maar vermelden
Ik had dit 10j geleden ook toen ik geregeld in Frankrijk was. Toen kon het zijn dat de bareel niet open ging omdat die geen connectie maakte.
Kan zijn dat die technologie nu beter is dan toen, maar ik kan het maar vermelden

iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 32 keer
In theorie zou het moeten lukken in de gestippelde zone naast de centrale spiegel. De rest van een athermissche voorruit zou issues kunnen geven.TheCeet schreef: 29 aug 2023, 09:02 Ik had dit 10j geleden ook toen ik geregeld in Frankrijk was. Toen kon het zijn dat de bareel niet open ging omdat die geen connectie maakte.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 122 keer
- Bedankt: 70 keer
- Contacteer:
Ik heb dus ook zulk een fulli badge aan de voorruit hangen. Het hangt uit mijn zicht, dus hangt daar al een tijdje zonder dat ik het nog wist.
Nu krijg ik dit weekend een rekening aan van fulli van een rit van Parijs naar de Spaanse grens, wat niet van mij kan zijn.
Is er bij jullie weet van dat deze badges te copieren valt? Of hoe dat deze fraude kan gebeuren?
Heb al een mail naar fulli gestuurd, zijn er nog zaken die ik best doe?
Alvast bedankt
Nu krijg ik dit weekend een rekening aan van fulli van een rit van Parijs naar de Spaanse grens, wat niet van mij kan zijn.
Is er bij jullie weet van dat deze badges te copieren valt? Of hoe dat deze fraude kan gebeuren?
Heb al een mail naar fulli gestuurd, zijn er nog zaken die ik best doe?
Alvast bedankt
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."
- Belgissschenaap
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 137 keer
Mogelijks loopt het ict systeem van fulli/aprr wat slecht, ik kan al enkele dagen niet aan mijn facturen en mogelijks is er bij jou een verkeerde aanrekenig gebeurt
Probeer alvast zoveel mogelijk 'bewijs' te verzamelen dat jij het nirt kon zijn.
Andere kastickets van die dag, of vanalles dat je kan gebruiken. Dat als er moeilijk gedaan wordt,dat je al alles bij elkaar hebt.
Zo kan je makkelijk aantonen waarom het zeker jij niet geweest kan zij.
Ik ga er van uit dat er bij peages ook foto's van voertuigen en nummerplaten gemaakt worden, maar ben niet zeker. En in fulli dien je dit aan te geven, dus zou makkelijk gelinkt moeten kunnen worden.
Nog een tip, als je de badge niet gebruikt of je geparkeerd bent. Haal hem van de clip en steek hem in het meegeleverde zakje.
Probeer alvast zoveel mogelijk 'bewijs' te verzamelen dat jij het nirt kon zijn.
Andere kastickets van die dag, of vanalles dat je kan gebruiken. Dat als er moeilijk gedaan wordt,dat je al alles bij elkaar hebt.
Zo kan je makkelijk aantonen waarom het zeker jij niet geweest kan zij.
Ik ga er van uit dat er bij peages ook foto's van voertuigen en nummerplaten gemaakt worden, maar ben niet zeker. En in fulli dien je dit aan te geven, dus zou makkelijk gelinkt moeten kunnen worden.
Nog een tip, als je de badge niet gebruikt of je geparkeerd bent. Haal hem van de clip en steek hem in het meegeleverde zakje.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
- Bedankt: 108 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ik heb er 1 gehad van Bip&Go.
Probleem was dat die gewoon niet herkend werd, ook niet als je hem even buiten de auto hield. Meermaals getest op een vakantie.
Opgezegd online via hun portal.
1 jaar later kreeg ik een factuur omdat ik hem geen enkele maand in dat jaar heb gebruikt en omdat, wat mij niet duidelijk was, je die ook aangetekend moest terugsturen.
Dus voor 1 jaar was ik ruim 30 euro kwijt, zonder enig voordeel.
Ik doe niet meer mee
Probleem was dat die gewoon niet herkend werd, ook niet als je hem even buiten de auto hield. Meermaals getest op een vakantie.
Opgezegd online via hun portal.
1 jaar later kreeg ik een factuur omdat ik hem geen enkele maand in dat jaar heb gebruikt en omdat, wat mij niet duidelijk was, je die ook aangetekend moest terugsturen.
Dus voor 1 jaar was ik ruim 30 euro kwijt, zonder enig voordeel.
Ik doe niet meer mee

I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
Waarschijnlijk nog uitleg aan het vragen aan de tolpoortjes
J.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...