Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ik heb afgelopen zomer verbleven op een Nederlandse ‘zweef-camping’.Dizzy schreef: 17 nov 2023, 09:31 Dat is het leuke aan een RV, je kan gewoon elke dag een ander mooi uitzicht hebben. En neen, die spullen kosten best wat geld dus enkel voor rijke hippies
Make love, not war![]()
Zou ook best kunnen dat je de controller van je drone eraan kan hangen en dan kan je rond vliegen en ook van het landschap genieten en het vast leggen voor het nageslacht.
De camionetten die mijn vader verbouwd heeft kostten pakken minder dan de goedkoopste RV maar had véél meer luxe. (De laatste had slaapplaats voor 2 volw., 4 kinderen, eetplek voor 6, toiletje, keukentje en nog zithoek voor 2 met eigen tafeltje.Dizzy schreef: 20 nov 2023, 13:52 Een camionette noem ik geen RV/mobilhome. Het kan ook werken als je wat flexibeler bent qua comfort maar als het weer niet deugt dan is het toch maar beperkt.
Ik heb het van de zomer nog gezien, ze moeten dan buiten koken, dus ook als het regent of als er een beer op de camping rondloopt en dan bedoel ik geen ongemanierde medecampeerder.
Ik zou in de analoge foto's moeten duiken want ik ben al 25 jaar uit huis en hij heeft de camionette verkocht in 2021.Dizzy schreef: 20 nov 2023, 14:12 Heb je afbeeldingen van zo'n camionette van je vader? En wat ben je met 2 eetplaatsen als je met 6 bent? Wisselen om in de regen te gaan staan of te eten?
Ik heb niets tegen die hippievans, ze zijn voor veel mensen voldoende om hun ding te doen maar als je een echte RV gewoon bent is het toch een stap terug en daar staat inderdaad een prijs tegenover. Daar zal een black friday korting niet veel aan af doen
Zo'n ding koop je ook enkel als je het vaak kan gebruiken, anders huur je beter.
De vouchers voor 1één jaar via amazon.de zijn nog goedkoper nu met black friday : https://www.amazon.de/-/nl/dp/B09KTY85B1butskristof schreef: 20 nov 2023, 12:01 NordVPN heeft al een tijdje een Black Friday deal lopen, maar gewoon een voucher voor een jaar via Bol.com kopen is nog goedkoper denk ik.
De aanbieding voor 319 euro is precies al afgelopen. Ik was ook aan het overwegen om een nieuwe cpu(pc upgrade) te kopen. Mijn videokaart is het aan begeven en al de budgetkaarten hebben PCIe 4.0 ×8 terwijl mijn pc PCIe 3.0 ×16 heeft. Dit zorgt voor prestatieverlies. De PCIe 4.0 ×16 videokaarten zijn me wat te duur.Marsmillo schreef: 20 nov 2023, 11:48 Heb mij laten verleiden om de AMD Ryzen 7 7800X3D bij Alternate te kopen. Was al een tijdje aan het overwegen om een nieuw systeem in elkaar te zetten, maar had nog geen concrete plannen. Heb nu een startpunt en kan de rest rustig uitzoeken.
Verder was ik aan het kijken naar een Proton deal, maar die viel tegen. Zou graag een VPN dienst afsluiten, maar geraak niet aan de keuze uit (vooral voor Geo unlock).
Merci voor de tip ! Was net naar een airfryer op zoek, lijkt mij een zeer goede dealSplitter schreef: 21 nov 2023, 00:17 moulinex EZ505D10 airfryer voor 42,5 euro op amazon.com.be (69.99 - 25% voucher - 10 euro coupon), staat bij vandeborre als "black friday deal" voor 99,99.... meer als het dubbele dus
Waar haal je die voucher voor 25%? Op de productpagina vind ik die nergens terug?Splitter schreef: 21 nov 2023, 00:17 moulinex EZ505D10 airfryer voor 42,5 euro op amazon.com.be (69.99 - 25% voucher - 10 euro coupon), staat bij vandeborre als "black friday deal" voor 99,99.... meer als het dubbele dus
Inderdaad. Verder zijn ook veel goede deals al lang afgelopen of uitverkocht nu. Volgend jaar direct toehappen en niet wachten tot black friday zelf...Splitter schreef: 24 nov 2023, 09:42 een beetje black friday, een beetje frustratie... maar niets nieuws onder de zon natuurlijk.
een hele hoop zaken die ik in mijn amazon "wishlist" of basket had hebben de laatste 2 dagen meldingen van price increases.
sommige daarvan zijn gewoon ronduit 20-30 euro duurder vandaag, anderen zijn 50 euro duurder maar met x procent "korting" zodat ze gewoon evenduur zijn als voorheen.
vandaag daarbij ook gemerkt dat amazon hun "lowest recent price" helemaal géén rekening lijkt te houden met de laagste prijs over de laatste 30 dagen zoals ze claimen,
want de prijs van dit item is gisteren of vandaag pas verhoogd en dan in korting gezet
Coolblue us daar inderdaad heel meegaand in, Bol.com helaas nietpfuhu schreef: 25 nov 2023, 11:04 Geen medelijden hebben en hun eigen beleid afstraffen.
Stuur bol.com een bericht dat je de 6€ verschil terugwil. Als ze weigeren, vraag je gewoon of ze liever hebben dat je het terugstuurt en opnieuw bestelt aan de lagere prijs (als de prijs dan nog lager is)
Al een paar keer met coolblue gedaan en die weten ook wel dat het hun dan nóg meer kost (transport)