Nu begrijp ik Trump zijn probleem ook beter.
De rijervaring van een auto van minder dan €30.000 vergelijken met een EV van €50.000.devilkin schreef: 12 okt 2023, 11:37 Dit is een Peugeot 308 diesel... mijn ervaringen tot op heden met Peugeot zijn altijd barslecht geweest, goed om weten dat het een constante is![]()
Is idd niet meteen een merk dat ik zou associeren met innovatie of performantie. Eigenlijk nooit goede ervaringen gehad met Franse merken.Joe de Mannen schreef: 12 okt 2023, 11:26 Ik heb onlangs een Peugeot 308 Benzine gekregen en ik begrijp niet dat er mensen zijn die daar vrijwillig mee rondrijden...
Mijn ervaringen met peugots (allerlei modellen en allerlei prijscategorieën) doorheen de jaren is _altijd_ slecht geweest. Niet relevant in deze.duizend schreef:De rijervaring van een auto van minder dan €30.000 vergelijken met een EV van €50.000.devilkin schreef: 12 okt 2023, 11:37 Dit is een Peugeot 308 diesel... mijn ervaringen tot op heden met Peugeot zijn altijd barslecht geweest, goed om weten dat het een constante is![]()
Dan verschiet je toch niet dat er een serieus verschil is…
goh... vrijwillig.... ik vind het leuk dat het een eenvoudig ding is om ergens te parkeren en... euh, daar stopt het idd wélJoe de Mannen schreef: 12 okt 2023, 11:26 Ik heb onlangs een Peugeot 308 Benzine gekregen en ik begrijp niet dat er mensen zijn die daar vrijwillig mee rondrijden...
leuker is het omgekeerde, tegen dat je dan terug aan de navigatie ben.Joe de Mannen schreef: 12 okt 2023, 11:26 Als je kort achteruit rijdt springt de sensor pas aan als je al terug vooruit aan't rijden bent.
Ooit een Peugeot 308 als vervangwagen gehad. Had 18km op de teller en in de koffer rammelde er iets als je moest remmen. Bizar.lacer schreef: 12 okt 2023, 22:08 Zoals hier reeds opgemerkt, vergelijken tussen auto's van 50K€ en 30K€ (of minder) gaat toch niet op ?
Goh, als de wagen ook in de VS verkocht wordt zal de fabrikant doorgaans sneller zaken melden, teneinde class actions te vermijden. Dat heeft o.a. al geleid tot de beruchte airbag recalls, ook een beruchte recall inzake ignitie (sleutel) van een bepaald merk waarvan ik de details vergeten ben maar het was specifiek als de sleutel aan een zware sleutelbos hing, enz.lacer schreef: 13 okt 2023, 13:25 Denk dat erbij vele merken elk wel wat probleempjes hebben, maar vooral bij de "grote" (lees dure en luxewagens) veelal in een doofppt gestopt worden.
Want hoe zou je zelf zijn, vele dure K€ betaald voor een wagen, ga je daar eerlijk voor uitkomen dat jouw wagen problemen heeft ?
Klopt idd wel denk ik. Japan blijft de keuze bij uitstek voor een betrouwbare wagen.Moonboy schreef: 13 okt 2023, 18:13 Een onderzoek van de Europese consumentenverenigingen plaatst Lexus aan de top van meest betrouwbare merken op de markt, voor Subaru en Toyota. De Japanners domineren dit klassement met een ruime voorsprong.
Dit gaat over veiligheids-issues, zou liever een lijst zien met problemen en defecten.CCatalyst schreef: 13 okt 2023, 18:45 Zie hier en filter links op Motor Vehicles: https://ec.europa.eu/safety-gate-alerts ... earch=true
Maar zelfs niet je kop in het zand willen steken door bijvoorbeeld een mandaat op te nemen als gemeenteraadslid zoals sommigen in dit forum steeds op aansturen, lukt niet, het wordt je onmogelijk gemaakt.Pengu schreef: 14 okt 2023, 17:46 Gefrustreerd dat ge als kleine garnaal niets kunt doen tegen de neerwaartse spiraal dat onze beschaving staat de wachten. Kop in het zand steken heeft nooit iets opgelost, het komt later toch terug op je bord.
Rij al jaren met een Koreaan.Joe de Mannen schreef: 12 okt 2023, 11:26 Ik heb onlangs een Peugeot 308 Benzine gekregen en ik begrijp niet dat er mensen zijn die daar vrijwillig mee rondrijden... wat een crappy software heeft dat ding seg, volgens mij draait dat op een 1MHz 8086-processor ofzo, zo traag. Als je kort achteruit rijdt springt de sensor pas aan als je al terug vooruit aan't rijden bent. Als je te snel op je sleutel duwt om te sluiten, sluit hij niet. enz...
J.