Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
Bedankt: 709 keer
Recent bedankt: 9 keer
Te Koop forum

Orange worden is gemakkelijk, probeer eens klant te worden, je wordt vanzelf oranje na een tijd :)

Nu begrijp ik Trump zijn probleem ook beter.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 598 keer
Te Koop forum

orange staat al van in de dagen van mobistar op mijn shitlist, dus daar heb ik gelukkig geen last van :)
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 663 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider
Te Koop forum

Vervangwagen (leasewagen in reparatie, vrachtwagen tegen gezeten) - is een handgeschakelde diesel.

Nu na een half jaar met EV te rijden is teruggaan naar eentje op dino-juice toch maar bah. Het handgeschakelde stuk valt nog wel mee, al rij ik liever automatisch (rustiger)
Luxe-probleem, I am very aware.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
Bedankt: 544 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Dan moet je maar eens van een iX3 EV naar een VW polo 1100cc naft gaan ... das pas een verschil :-) (en ook een zeer bettutelend luxe probleem ...). rij nu rond met een X1 1.8 Diesel en das al 'beter' ...
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
Bedankt: 673 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Ik heb onlangs een Peugeot 308 Benzine gekregen en ik begrijp niet dat er mensen zijn die daar vrijwillig mee rondrijden... wat een crappy software heeft dat ding seg, volgens mij draait dat op een 1MHz 8086-processor ofzo, zo traag. Als je kort achteruit rijdt springt de sensor pas aan als je al terug vooruit aan't rijden bent. Als je te snel op je sleutel duwt om te sluiten, sluit hij niet. enz...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
devilkin
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

Dit is een Peugeot 308 diesel... mijn ervaringen tot op heden met Peugeot zijn altijd barslecht geweest, goed om weten dat het een constante is :D
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 328 keer

devilkin schreef: 12 okt 2023, 11:37 Dit is een Peugeot 308 diesel... mijn ervaringen tot op heden met Peugeot zijn altijd barslecht geweest, goed om weten dat het een constante is :D
De rijervaring van een auto van minder dan €30.000 vergelijken met een EV van €50.000.
Dan verschiet je toch niet dat er een serieus verschil is…
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer

Joe de Mannen schreef: 12 okt 2023, 11:26 Ik heb onlangs een Peugeot 308 Benzine gekregen en ik begrijp niet dat er mensen zijn die daar vrijwillig mee rondrijden...
Is idd niet meteen een merk dat ik zou associeren met innovatie of performantie. Eigenlijk nooit goede ervaringen gehad met Franse merken.
Laatst gewijzigd door CCatalyst 12 okt 2023, 12:30, in totaal 2 gewijzigd.
devilkin
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

duizend schreef:
devilkin schreef: 12 okt 2023, 11:37 Dit is een Peugeot 308 diesel... mijn ervaringen tot op heden met Peugeot zijn altijd barslecht geweest, goed om weten dat het een constante is :D
De rijervaring van een auto van minder dan €30.000 vergelijken met een EV van €50.000.
Dan verschiet je toch niet dat er een serieus verschil is…
Mijn ervaringen met peugots (allerlei modellen en allerlei prijscategorieën) doorheen de jaren is _altijd_ slecht geweest. Niet relevant in deze.
Zelfs de allereerste Toyota Aygo was beter dan een Peugeot uit dat jaar.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Te Koop forum

Joe de Mannen schreef: 12 okt 2023, 11:26 Ik heb onlangs een Peugeot 308 Benzine gekregen en ik begrijp niet dat er mensen zijn die daar vrijwillig mee rondrijden...
goh... vrijwillig.... ik vind het leuk dat het een eenvoudig ding is om ergens te parkeren en... euh, daar stopt het idd wél :lol:
maargoed, it's what the company gave en daar doen we het dan maar mee voorlopig (doe tegenwoordig toch merendeel thuiswerk dus maakt gelukkig niet zo uit dat het een oncomfortabel ding is)
Joe de Mannen schreef: 12 okt 2023, 11:26 Als je kort achteruit rijdt springt de sensor pas aan als je al terug vooruit aan't rijden bent.
leuker is het omgekeerde, tegen dat je dan terug aan de navigatie ben.
of de omslachtigheid voor android auto op te starten.
en dan dat touchscreen voor je airco te bedienen... blergh

en even te laat naar de garage? don't worry, om de x keer start die dan gelijk de gps op met suggesties van de dichtsbijzijnde garages :roll:
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

de contactlijst is ook niet zoekvriendelijk... of ik mis iets
en elke keer vraagt hij of ik een rondleiding wil...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 193 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

Wat een hoop negativiteit tegen dit Franse automerk. Waarom vergelijken jullie eens niet met vb een Dacia ?
Zoals hier reeds opgemerkt, vergelijken tussen auto's van 50K€ en 30K€ (of minder) gaat toch niet op ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
devilkin
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

Zoals ook al opgemerkt: het gaat niet over deze ene vergelijking.

Het is gewoon decennia al, dare I say it, brol (in mijn ervaringen met verschillende modellen in allerlei prijsklassen)
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer

lacer schreef: 12 okt 2023, 22:08 Zoals hier reeds opgemerkt, vergelijken tussen auto's van 50K€ en 30K€ (of minder) gaat toch niet op ?
Ooit een Peugeot 308 als vervangwagen gehad. Had 18km op de teller en in de koffer rammelde er iets als je moest remmen. Bizar.

Astra Sports Tourer 2016 <> Citroen Grand C4 2020 (+/- zelfde budget, in leasing en in aankoop)
De Citroën rijdt heerlijk, maar al de rest is toch echt niet hetzelfde.
De lichtjes om de stoelverwarming aan te zetten (stand 0/1/2/3) branden soms wel, soms niet.
Het mediasysteem (waar ze ook Android Auto ergens in verstopt hebben), is soms beschikbaar 2 sec na het starten van de auto en soms pas na meer dan een minuut.

Mijn ideale auto tot hiertoe, gegeven mijn ervaringen met die auto's:
- de 140pk van de Astra
- de stoelen van de Ford Focus
- de automaat van de Citroën

"Maar" de volgende zal een EV worden. Opel noch Citroën heeft iet of wat EV.
Hopelijk hebben ze in de Ford Mach-E de stoelen van de Ford Focus geplaatst.
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Er is zo'n gezegde hier op 't werk :
Met een Ford ga je naar het stort.
Tot daar mijn frustratie bij de auto merken - types.
Denk dat erbij vele merken elk wel wat probleempjes hebben, maar vooral bij de "grote" (lees dure en luxewagens) veelal in een doofppt gestopt worden.
Want hoe zou je zelf zijn, vele dure K€ betaald voor een wagen, ga je daar eerlijk voor uitkomen dat jouw wagen problemen heeft ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
Ubuntu Mate 24.04
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Ik had ooit een Alfa Romeo, een erg leuke wagen om mee te rijden maar na de eerste rit viel één van de luidsprekers er al gewoon uit :)

Ik rij mijn wagens volledig op en dat was toevallig ook al een paar keer een Ford. Probleemloos naar het stort mee gereden voor meer dan 10 jaar. Kortom je kan bij elk merk wel iets hebben en de prijs speelt ook ergens mee maar je hebt ook nog de factor gebruik. Als je een wagen gebruikt voor wat hij eigenlijk gemaakt is dan kan je meestal wel 10 jaar verder of langer.

Voor mij is een wagen een gebruiksvoorwerp dat me van A naar B brengt en dat liefst voor zo weinig mogelijk geld, voor anderen is het soms een verlengde van hun persoonlijkheid of bepaalde lichaamsonderdelen. Soit, fine with me, zolang ik enkel mijn wagen moet betalen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Ik rij mij wagens ook meestal op, behalve als er een ernstig schadegeval is uit een ongeval uiteraard.
Mijn huidige zit aan bijna 19 jaar (nog 1 maand te gaan) en 275.000Km, ik rij de laatste jaren wel minder.
Mijn vorige was 295.000Km op 11 jaar.
Toevallig beide een Peugeot ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
Ubuntu Mate 24.04
Moonboy
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 34 keer

Een onderzoek van de Europese consumentenverenigingen plaatst Lexus aan de top van meest betrouwbare merken op de markt, voor Subaru en Toyota. De Japanners domineren dit klassement met een ruime voorsprong.

https://www.autogids.be/autonieuws/markt/lexus-top.html

https://www.autoreview.nl/nieuws/autoni ... etrouwbaar

Na mijn Prius 3 ( 200.000 km probleemloos), kijk ik uit naar een Lexus, zelfs tweedehands zijn ze goede aanraders.

https://www.autogids.be/autonieuws/mark ... which.html

Wist u dat Lexus de enige constructeur is in België die tot 10 jaar garantie biedt op elke Lexus, zowel nieuw als tweedehands en zowel met een verbrandings- als hybridemotor? Al wat u hoeft te doen, is uw Lexus jaarlijks laten onderhouden bij uw Lexus dealer. Telkens u langskomt voor een onderhoud, wordt uw voertuig automatisch gedekt door de Lexus Relax garantie gedurendeverlengen wij uw Lexus garantie met een jaar, tot uw wagen 10 jaar oud is of 200.000 kilometer op de teller heeft staan.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

lacer schreef: 13 okt 2023, 13:25 Denk dat erbij vele merken elk wel wat probleempjes hebben, maar vooral bij de "grote" (lees dure en luxewagens) veelal in een doofppt gestopt worden.
Want hoe zou je zelf zijn, vele dure K€ betaald voor een wagen, ga je daar eerlijk voor uitkomen dat jouw wagen problemen heeft ?
Goh, als de wagen ook in de VS verkocht wordt zal de fabrikant doorgaans sneller zaken melden, teneinde class actions te vermijden. Dat heeft o.a. al geleid tot de beruchte airbag recalls, ook een beruchte recall inzake ignitie (sleutel) van een bepaald merk waarvan ik de details vergeten ben maar het was specifiek als de sleutel aan een zware sleutelbos hing, enz.

Ook in de EU publiceert men zaken om zich in te dekken, evenwel mag je itt de Amerikanen als customer natuurlijk wel op je kin kloppen bij ons qua vergoeding.

Zie hier en filter links op Motor Vehicles: https://ec.europa.eu/safety-gate-alerts ... earch=true
Cadillac 2008 model: defecte airbag, verwondingen (hetzelfde probleem dat tot een ganse recall in de VS heeft geleid)
Bentley 2015 model: oververhitting, brand
Mercedes 2020 model: elektrische boog (arcing), brand, verwondingen
BMW 2022 model: defecte ruitenwissers, verwondingen
Toyota/Lexus 2023 model: verwondingen nav problematische software-update
etc

De kans dat uw model van wagen hier ooit bijgestaan heeft omwille van een gebrek is niet klein. De kans dat je van toeten noch blazen weet is daarentegen hoog. Uw garagist zal u vast niet geinformeerd hebben.
Moonboy schreef: 13 okt 2023, 18:13 Een onderzoek van de Europese consumentenverenigingen plaatst Lexus aan de top van meest betrouwbare merken op de markt, voor Subaru en Toyota. De Japanners domineren dit klassement met een ruime voorsprong.
Klopt idd wel denk ik. Japan blijft de keuze bij uitstek voor een betrouwbare wagen.
Laatst gewijzigd door CCatalyst 13 okt 2023, 19:00, in totaal 1 gewijzigd.
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

CCatalyst schreef: 13 okt 2023, 18:45 Zie hier en filter links op Motor Vehicles: https://ec.europa.eu/safety-gate-alerts ... earch=true
Dit gaat over veiligheids-issues, zou liever een lijst zien met problemen en defecten.
vb snel slijtende dubbel massa vliegwielen en elektronische gadget problemen.
EdpNet XL 99/35 Mbps
Ubuntu Mate 24.04
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

EV met enige vertraging aangekondigd maar positief is wel dat we een nieuwer model krijgen waarbij aantal opties standaard werden. Ook lager verbruik en meer range. Soit, ondertussen rijden we met een vervangwagen uit hogere klasse, uiteindelijk "gegoven is gegoven" :)
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Net eens bij de plaatselijke Peugeot garage gepasseerd om te vragen of ze die ellendige vraag tot rondleiding in het systeem kunnen afzetten...
"Ik zal eens mee komen kijken meneer, maar je gaat toch telkens op 'overslaan' moeten duwen"
dus afzetten kan niet... wie bedenkt zoiets in godsnaam. :puke:

en dan durven ze daar nog zeggen: ge wordt dat gewoon hoor :bang: :bang: :bang:

J.
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 182 keer
Recent bedankt: 5 keer

Men laat ons geloven dat wij onafhankelijke pers hebben maar ivm met het Gaza conflict zie ik toch zwaar gekleurde verslaggeving.
Vandaag spreekt men over "humanitaire corridors" en "evacuatie". Klinkt zeer mooi en humaan maar in een andere context noemt men datzelfde "etnische zuivering".
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 43 keer

Zucht, is ook mijn frustratie. En ook de politiek is in het zelfde bedje ziek. Neutraal en de zaken rationeel benaderen. En geen kanten kiezen. Dat zou al een goede stap in de juiste richting zijn. Gefrustreerd dat ge als kleine garnaal niets kunt doen tegen de neerwaartse spiraal dat onze beschaving staat de wachten. Kop in het zand steken heeft nooit iets opgelost, het komt later toch terug op je bord.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

Pengu schreef: 14 okt 2023, 17:46 Gefrustreerd dat ge als kleine garnaal niets kunt doen tegen de neerwaartse spiraal dat onze beschaving staat de wachten. Kop in het zand steken heeft nooit iets opgelost, het komt later toch terug op je bord.
Maar zelfs niet je kop in het zand willen steken door bijvoorbeeld een mandaat op te nemen als gemeenteraadslid zoals sommigen in dit forum steeds op aansturen, lukt niet, het wordt je onmogelijk gemaakt.

Partijen hebben alle besluitmacht weggesluisd naar colleges van burgemeesters en schepenen, regeringen en partijhoofdkwartieren. Hoe hebben ze al die macht gedelegeerd? Door hun mensen, "vertegenwoordigers van het volk" die verkiesbare plaatsen kregen voor gemeenteraden en parlementen in ruil voor loyaliteit aan de partij, te verplichten om voor deze grote delegaties van macht te stemmen. 100% legitiem, maar ook 100% particratie.

De particratie is de grootste bedreiging voor onze democratie sinds het extremisme van de jaren 40, en de teloorgang van de democratie is op zich weer de hoofdreden voor de neerwaartse spiraal van de samenleving. De "bezetters" van onze democratie zijn deze keer geen buitenlanders maar onze eigen politieke partijen, die we zelf nota bene nog legitimeren ook door erop te gaan stemmen.

Het is moeilijk te geloven dat het ooit anders was, maar de particratie kwam bij ons pas op vanaf de jaren 60, en werd pas in de jaren 80 overheersend. De meeste beslissingen die dit kleine landje zo groot gemaakt hebben dateren van de naoorlogse jaren waarin we een echte democratie hadden. Het was ook de tijd dat bedrijven van heinde en verre naar Belgie kwamen om er te investeren en hun Europese vestiging te openen (vandaag gaan ze naar Nederland of het VK). En het was de tijd dat extremistische partijen irrelevant waren, hun voedingsbodem ontstaat immers pas wanneer de burgers vervreemden van de politiek, zoals in een particratie. In 1991 rolde de eerste "Zwarte Zondag" over het land.

De particratie zit ondertussen zodanig ingeworteld bij ons - en het is ook zodanig gelegitimeerd - dat er geen correcte weg uit meer is. Ook Vlaams Belang en co gaan niets veranderen aan het systeem dat hen groot gemaakt heeft en hen jaarlijks meer dan 8 miljoen EUR aan dotaties doet opstrijken. Maar dat betekent niet dat het zal blijven duren. Een revolutiegolf, die vermoedelijk in de economische schemerjaren van de VS zal ontstaan (waar particratie ook een probleem is), zal de democratie terug instellen. We zijn in ieder geval al even overdue voor zoiets.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 282 keer

In ons katholieke zuiden geven we geld aan kritikasters (VB, PVDA) om hen zoet te houden, het calvijnse noorden daarentegen komt in opstand en schaart zich massaal achter Pieter Omtzigt en de BBB... Er is dus nog hoop :-)
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Sorry maar in Nederland is het heus niet altijd beter en soms zelfs erger, figuren als Baudet horen eerder in een circus maar wij hebben dan weer een Van Langenhoven. Elders zit die in den bak, hier in het parlement.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 211 keer
Provider

wied schreef: 15 okt 2023, 12:39 BBB...
Borst Billen Buik?
wied
Elite Poster
Elite Poster

Inzake marktwerking is NL in alles de neo-liberale kampioen gebleken, en Baudet zit daar (net zoals VL bij ons) ook in het parlement...
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Een plaatselijke krantenwinkeleigenaar die maar niet wil beseffen/begrijpen dat het bijhouden van (adres)gegevens van z'n "klanten" onder GDPR valt want:
-ik heb die gegeven gekregen van de vorige eigenaar bij de overname in 2013
en
- gij hebt die toch ooit gegeven

*zucht*

Komt er nog bij dat hij in z'n 'systeem' niet op emailadres kan zoeken...

J.
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 60 keer

Batterijen livingthermostaat vervangen en dat ding zit nog te klagen van een platte pil :bang:
Wie steekt er ook terug 1 lege batterij van de 3.
Me :banana:

Tip: nooit vervangen als je nog half slaapt :nono:
thmj
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 15 keer

Joe de Mannen schreef: 12 okt 2023, 11:26 Ik heb onlangs een Peugeot 308 Benzine gekregen en ik begrijp niet dat er mensen zijn die daar vrijwillig mee rondrijden... wat een crappy software heeft dat ding seg, volgens mij draait dat op een 1MHz 8086-processor ofzo, zo traag. Als je kort achteruit rijdt springt de sensor pas aan als je al terug vooruit aan't rijden bent. Als je te snel op je sleutel duwt om te sluiten, sluit hij niet. enz...

J.
Rij al jaren met een Koreaan.
Maar ja, als men niet beter weet. :-D
heist_175
Moderator
Moderator

Oei, als de NL'ers veel realisaties verwachten van de BBB, met zo'n potentaat daar aan de macht, dan zullen ze ook die snel bij het vuil zetten zoals alle voorgaande "messiassen".
Ik zou niet schrikken als hetzelfde zou gebeuren met Pieter Omtzigt trouwens. Op z'n uppie was ie misschien wel "voor het volk", maar als partij en zeker "aan de knoppen" zal het wel andere koek worden. Het goeie is wel dat ie in interviews aangeeft dat hij een saaie agenda heeft, dat is al beter dan veel "populairen" die enkel beleid maken gericht op oneliners.
wied
Elite Poster
Elite Poster

De enige voorgaande messias van betekenis was Pim Fortuyn...
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Geert Wilders ook niet vergeten.
heist_175
Moderator
Moderator

Thierry Baudet niet vergeten :).
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
Bedankt: 710 keer
Provider
Te Koop forum

Ipsos belt voor de 'financieel verantwoordelijke'.
Ik antwoord dat we daar niet aan wensen mee te doen.
*jamaar meneer, uw mening is belangrijk.
OK, we factureren telefonisch onderhoud aan €35/uur, naar waar mogen we onze factuur sturen?
*Dat doen we niet
Is mijn mening dan toch niet zo belangrijk?
*we zullen het noteren mijnheer.
heist_175
Moderator
Moderator

Zou je dat niet beter bij "grapje van de dag" posten :)?
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

Die idioten van amazon.com.be en een klein beetje bpost.

Vanwege obvious redenen hou ik mijn prime account van amazon.nl, ondanks dat constant gemekker per mail "waarom schakel je niet over naar de be versie" - want altijd correct en meestal de dag nadien levering, om het even wat ik bestel.

Eén keertje - met die 10 euro voucher - laat ik me dan verleiden om toch eens de Belgische versie te proberen. Had het kunnen weten. Het ging om een mediadingetje van 30 euro. Sturen ze toch de foute versie. Ikke = geen probleem. Via de chat regelt die clown dat hij dezelfde dag de juiste versie verzendt en ik krijg zo'n QR code om die andere terug te sturen. Eén dag NA de aangekondigde levering krijg ik een mail "ja die zending heeft vertraging, zal nog een dag of twee duren". Okee - het is niet dringend. Intussen één week verder en ik log in bij A*be bestellingen. Blijkt die bestelling gewoon "onderweg" geretourneerd te zijn. Laten ze ook niet weten, nee meneer. Ik vraag daarnet via chat "hoe kan dat nu". Blijkt dat doosje van 15 cm of zo onderweg door Bpost beschadigd en hebben die dat dan maar teruggestuurd naar Amazon, zonder mij te verwittigen. Ik zeg wat nu ?? Die vrolijke dame "ik zal even kijken of ik het geld kan terugstorten" :bang:

Nee mevrouw, ik wil gewoon dat item dat ik betaald heb terugkrijgen :-D

Okee - nieuwe leveringsdatum is de 24ste, over exact vier dagen dus.

En dan vragen die mensen nog waarom je niet naar amazon.com.be overschakelt. Wat een oenen !!!
tom35
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 52 keer

Ik bestel bewust niet bij.com.be omdat ik ze totaal niet vertrouw en ze in staat zie ergens ver verdoken in de bestelling je te laten omschakelen met prime...als ze je kunnen strikken zullen ze het zeker niet nalaten...
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”