Situatie:
Ik heb een Iphone met een sim kaartje van proximus (abonnement via het werk - 8 GB).
Ik heb ook een orange simkaartje (abonnement go extreme - 70GB)dat ik gebruik ik een mifi router (maar die hoeveelheid data word enkel op vakantie verstookt, daarbuiten is er zo goed als geen data verbruik).
Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om voor dat Orange abonnement een esim aan te vragen en die te gebruiken op mijn iphone, zodat ik over meer data volume beschik (let wel, het orange sim kaartje in de mifi router moet blijven werken)
Is dat mogelijk? En hoe vraag je dat dan ook? Want ik heb gelezen dat je een esim via de orange app moet aanvragen, maar als ik die installeer op mijn iphone, geeft die aan dat die enkel kan gebruikt worden als je op het orange netwerk zit (en op m'n iphone heb ik nu enkel proximus).
proximus + orange e-sim?
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
Kan je de mifi router niet even gebruiken met iphone (wifi) en dan de esim via orange app bestellen?
Andere optie, simkaart versteken.
Andere optie, simkaart versteken.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- Nob
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 125 keer
mifi router gebruiken helpt niet (ik heb ook orange internet via de kabel en daarop proberen via wifi helpt ook niet).
Straks eens de simkaart versteken en zo proberen... stom dat ik daaraan niet gedacht heb.
Toegevoegd na 27 minuten 44 seconden:
Het is gelukt door het simkaartje te switchen (ik heb nu ook esim orange op de iphone)
Natuurlijk werkt het kaartje in de mifi router nu niet meer... Maar ik vind nergens een optie om (ik dacht dat het 3 EUR per maand koste ofzo) dat toch terug te activeren...
Straks eens de simkaart versteken en zo proberen... stom dat ik daaraan niet gedacht heb.
Toegevoegd na 27 minuten 44 seconden:
Het is gelukt door het simkaartje te switchen (ik heb nu ook esim orange op de iphone)
Natuurlijk werkt het kaartje in de mifi router nu niet meer... Maar ik vind nergens een optie om (ik dacht dat het 3 EUR per maand koste ofzo) dat toch terug te activeren...
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.
- Ptoeneigh
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 584 keer
- Bedankt: 140 keer
https://www.orange.be/nl/opties-en-dien ... extra-card
Je kunt bij Orange ook maandelijks je tariefplan aanpassen waardoor je behoorlijk kunt besparen in de maanden dat je minder data nodig hebt.
Je kunt bij Orange ook maandelijks je tariefplan aanpassen waardoor je behoorlijk kunt besparen in de maanden dat je minder data nodig hebt.
- Nob
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 125 keer
Zo'n surf extra card heb ik aangevraagd via de helpdesk (gaat blijkbaar niet vanuit de app).
Je kan er blijkbaar tot 3 per abonnement aanvragen.
Goed ook om te weten dat je je abonnement tijdelijk kan 'downgraden' als je niet zoveel verbruik nodig hebt.
Je kan er blijkbaar tot 3 per abonnement aanvragen.
Goed ook om te weten dat je je abonnement tijdelijk kan 'downgraden' als je niet zoveel verbruik nodig hebt.
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.