Zijn er mensen waarbij Telenet One Number op Apple Watch niet werkt? Het lukt me niet meer om te activeren.
Ondertussen een goede week terug gemeld bij Telenet en men ging een dossier opmaken om dit na te kijken.
Apple Watch met Telenet One Number
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 2 keer
Aha, dat kan kloppen want ik heb aan de (uitgebreide) beta testen van Apple deelgenomen. Dan denk ik dat een plausibel scenario kan zijn dat - gezien Telenet reeds een lange tijd op een brandweerkazerne lijkt - de ontwikkelingen van de Apple Watch door Telenet niet goed opgevolgd zijn. Leest er soms iemand mee die meer informatie heeft?
Jammer dat er geen tweede provider in België is die Apple Watch aankan...
Jammer dat er geen tweede provider in België is die Apple Watch aankan...
- Ptoeneigh
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 584 keer
- Bedankt: 140 keer
Mogelijk relevant is dat men in Nederland wel mee is, maar daar kost deze service dan ook 5 euro per maand (60 euro per jaar dat zou het mij niet waard zijn, of je moet al heel veel zonder gsm hardlopen / zwemmen).
Ik weet dat zeker twee providers het aanbieden.
Roaming zou nu eindelijk mogelijk zijn:
https://tweakers.net/nieuws/214090/kpn- ... watch.html
Hier in België belooft Orange al twee jaar dat ze het zouden gaan aanbieden maar ze hebben bij mij alle geloofwaardigheid verloren.
Maar het kan natuurlijk nog veel erger als je denkt dat Telenet en Base nieteens een gewone eSIM aanbieden, daar klinkt het ook al twee jaar “binnenkort” en “later dit jaar”.
Bijzonder toch dat ze hun prijsverhogingen wel altijd correct in hun systemen doorgevoerd krijgen
Ik weet dat zeker twee providers het aanbieden.
Roaming zou nu eindelijk mogelijk zijn:
https://tweakers.net/nieuws/214090/kpn- ... watch.html
Hier in België belooft Orange al twee jaar dat ze het zouden gaan aanbieden maar ze hebben bij mij alle geloofwaardigheid verloren.
Maar het kan natuurlijk nog veel erger als je denkt dat Telenet en Base nieteens een gewone eSIM aanbieden, daar klinkt het ook al twee jaar “binnenkort” en “later dit jaar”.
Bijzonder toch dat ze hun prijsverhogingen wel altijd correct in hun systemen doorgevoerd krijgen

-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 2 keer
Dit en een ander aanslepend probleem hebben me Telenet doen opzeggen. Via het aangetekend schrijven het abonnementsgeld sinds juli teruggevraagd en de domiciliëringen van de voorbije 2 maanden heb ik sowieso teruggedraaid via de bank.
Wellicht kan ik niet de enige zijn die het zowat gehad heeft met onprofessionele gedrag van Telenet?
Ondertussen fiber bij Proximus en daar enthousiast over! De technieker was ook behulpzaam om VoIP gegevens te bezorgen (wat ook niet kan bij Telenet). Dus, helaas voor mijn Apple Watch… hopelijk maakt Proximus daar werk van in 2024.
Wellicht kan ik niet de enige zijn die het zowat gehad heeft met onprofessionele gedrag van Telenet?
Ondertussen fiber bij Proximus en daar enthousiast over! De technieker was ook behulpzaam om VoIP gegevens te bezorgen (wat ook niet kan bij Telenet). Dus, helaas voor mijn Apple Watch… hopelijk maakt Proximus daar werk van in 2024.