Dan is het ‘verzuurd is’sky schreef: 11 sep 2023, 23:10Jij hebt het over profiteren en dat mensen met een firmawagen niet kunnen nadenken.cadsite schreef: 11 sep 2023, 22:53Ik vroeg niet om te brengen, hij stelde dat voor.sky schreef: 11 sep 2023, 22:17 En dan vraagt een mens zich af waarom de maatschappij zo verzuurd?
Je had die plooifiets ook lokaal kunnen kopen, dan had die mens niet speciaal een uur moeten rijden.
Stop eens om altijd alles op de hardwerkende mens te steken die toevallig ook een firmawagen heeft.
Ik werk zelf minstens 6 dagen per week. ‘Hardwerkend’ genoeg?
Oh, en andere fiscale zever? Kijk eens wat hoger, daar geef ik zelf aan welke koterij in mijn voordeel werkt maar welke ik eveneens oneerlijk vind.
@DarkV inderdaad, ik ben ook tegen die andere koterij zoals ik hier al een paar keer vermeld heb. Alleen is er een fundamenteel verschil met een salariswagn/tankkaart. Ecocheques, maaltijdcheques,… zijn een vooraf bepaald bedrag. Een tankkaart is een grabbelton waar gebruikers uit kunnen. Nemen wat ze willen.
Let op, ik heb er niets op tegen dat mensen hier ten volle gebruik van maken, je zou dom zijn mocht je het niet doen. Het is het systeem dat fout is, niet de gebruikers.
Net zoals vele andere fouten zou dit beter in een uitdoofscenario gestoken worden ipv met hand en tand te verdedigen.
Om te beginnen geen nieuwe gebruikers meer toelaten bijvoorbeeld.