Mywhoosh

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Greebo
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Mywhoosh is een virtueel indoor fiets training programma, net zoals Zwift.
Ik gebruik al een ruime tijd verschillende ander indoor fiets programma’s (zoals Rouvy, RGT en Zwift) op mijn NUC8i3BEK windows 11 zonder enig probleem.
De vereisten van Mywhoosh zijn echter een heel pak hoger (zeker wat de grafische kaart betreft) dan die andere indoor fiets programma’s, nl:
Minimum Specs for Windows: Processor: Intel i5 7th Gen, AMD Ryzen 5 en GPU: AMD Vega 64, Nvidia GTX 1080 Ti
De videokaart van mijn NUC kan dit natuurlijk niet aan.
Aangezien ik niet van plan ben om onmiddellijk een investering te doen in betere computer met een betere videokaart ben ik op zoek gegaan naar een andere oplossing.

Aangezien er ook een Android versie bestaat ben ik die gaan gebruiken op mijn Oneplus 8T. Deze cast ik nu naar mijn NUC. Dit Is een beetje omslachtig maar voorlopig werkt het redelijk.

Echter had ik graag eens geweten of er iemand van jullie nog andere mogelijkheden kent die zouden werken, bvb Android (minimum versie10) op een PC te laten draaien, andere…..?

Alvast bedankt,
G.
Greebo
Starter
Starter

Niemand die een idee heeft hoe android apps te draaien op windows 11?

Ik heb reeds verschillende emulatie apps geprobeerd (Bluestack,...) allemaal zonder bevredigend resultaat.

Een dual boot zou eventueel een oplossing zijn met Bliss OS (android versie 12) of Chrome OS. Iemand hier ervaring mee?
Of zijn er nog andere ideëen of ervaringen?
Luboli
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 63 keer
Provider

Greebo
Starter
Starter

Ok bedankt. Ik ga dit eens bekijken.
Plaats reactie