Als ik online wil luisteren naar de internetradio van de VRT loopt de firefox browser constant vast. Ik heb de versie van java "J2SE Runtime Environment 5.0 Update 6" geïnstalleerd, en als ik op online luisteren klik op Stubru dan gaat het venster van de player open.
De player begint te laden, maar stopt na een tijdje. Met alle vensters van firefox kan ik op dat moment niets meer doen (klikken op shortcuts werkt niet)
Als ik dan alle vensters sluit en firefox opnieux wil openen krijg ik de melding dat er al een profiel actief is bij firefox. Enige oplossing: taakbeheer/processen/firefox.exe zoeken en laten sluiten.
Ter info: Win XP SP2, mozilla firefox
Hoe kan ik de online player laten werken? Het lukt natuurlijk met de url in te geven in media player, maar ik vind de online player wel handig gezien je gemakkelijk kan switchen tussen verschillende zenders...
Greetz
Firefox loopt vast bij laden internetradio VRT
Heb je een Norton Security - antivirus of andere in gebruikt?
Even kort uitschakelen, wel opletten dat je geen virus binnenhaalt.
Zie een reply welke ik plaatste onder Security !
Welke dat blokkeerde.
Indien je Norton in gebruik hebt moet je wel die site toelaten via de instellingen in Norton Privacy.
Zie screenshot. Daar vul je de site in bij toevoegen. (moet wel beginnen met www en mag geen speciale tekens bevatten zoals bv. een klein sinusje of zo, enkel letters.
Even kort uitschakelen, wel opletten dat je geen virus binnenhaalt.
Zie een reply welke ik plaatste onder Security !
Welke dat blokkeerde.
Indien je Norton in gebruik hebt moet je wel die site toelaten via de instellingen in Norton Privacy.
Zie screenshot. Daar vul je de site in bij toevoegen. (moet wel beginnen met www en mag geen speciale tekens bevatten zoals bv. een klein sinusje of zo, enkel letters.
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 05 jan 2006, 22:01, in totaal 1 gewijzigd.

Nope,
Er staat momenteel (nog) geen antivirus programma op, kom net van een format c:
Greetz
Er staat momenteel (nog) geen antivirus programma op, kom net van een format c:

Greetz
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Aléé goe bezig dan , dat is zelf miserie zoeken hé ... virus binnen ... straks mag je opnieuw formateren.Slekken schreef:Nope,
Er staat momenteel (nog) geen antivirus programma op, kom net van een format c:![]()
Greetz
Zet er mss maar vlug Avg Free edition op

PS: Welke versie Firefox gebruik je ? als het de 1.5 is kan ik het bgrijpen, want veel mensen klagen erover dat er iets blokkeerd

Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack

*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727

*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Installeer eens java: http://java.sun.com/j2se/1.5.0/download.jsp
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)