Ik heb een abbonement afgesloten bij proximus van fiber, er was een promotie waarbij men 2 maanden gratis kon surfen en er zat een gsm abbonement bij
flex pack (fiber internet + gsm abbonement)
aanvraagdatum was rond 15 juni, de installatie kon pas plaatsvinden begin juli.
Tussendoor hebben ze de simkaart opgestuurd en die zou rond 20 juni 'gebruikt' worden.
Tussendoor zijn we begin juli, technieker is niet langsgekomen dus moest ik een 2de afspraak maken dat rond 14juli ging afkomen.
installatie is afgerond en ik heb mijn fiber installatie.
Na 1 week heb ik hiervoor mijn contract opgezegt en overgeschakeld naar mobile vikings
Iets later kreeg ik een eerste factuur, (moest betalen), maar na een chatbericht zeggen ze dat het om een foutje gaat, dus kreeg ik hiervoor een creditnota.
nu komt er een 2 de factuur aan en ik moet hierbij kosten betalen omdat ik het heb opgezegt.

en als ik via chat vraag wat voor een aanrekening gaat krijg ik hiervoor het volgende te zien

Dus 2 maanden gratis internet is hier achteraf problemen vragen. Het gaat niet over het bedrag maar het gaat hier om principe.