De data van alle Hey! mobiele abonnementen zijn zojuist verdubbeld.
1 GB >> 2 GB
10 GB >> 20 GB
40 GB >> 80 GB
Na 1 jaar Hey!-klant zijn wordt die data ook nog eens permanent verdubbeld door de 'Hey!-boost'.
2 GB >> 4 GB
20 GB >> 40 GB
80 GB >> 160 GB
Alle prijzen blijven trouwens ongewijzigd.
Houd er ook rekening mee dat er bijna altijd (behalve nu even) een promotie loopt voor 5 €/maand levenslange korting.
Je wacht dus best nog even (als je wilt overstappen), totdat die promotie terug beschikbaar is.
Op dit moment vind ik persoonlijk dat Hey! de beste prijs-kwaliteit aanbiedt op de markt.
Omwille van het sterke Orange netwerk met het meeste aantal GB's voor de prijs.
Ik ben als Hey!-klant hier erg tevreden over.
Dit is ook goed voor de telecommarkt. (concurrentie!) Wat denken jullie hiervan?
Hey Telecom: Data van alle mobiele abonnementen verdubbeld
- VossyGamer
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 58 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
Ben ook al een paar maanden klant en zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Maar de promo van 5 eur per maand korting was bij mij enkel voor de 1e 2 jaar geldig.
Ik hoop dat ze voor de bestaande klanten ook iets doen.
Ik hoop dat ze voor de bestaande klanten ook iets doen.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 21 keer
Zag het toevallig ook net. Lijkt een antwoord op Undo, want nu zijn ze zonder twijfel op slag terug de beste verhouding qua prijs en aanbod.
(Voor het telecomaanbod, de andere Undo-specifieke diensten die ook tot hun aanbod behoren en voor bepaalde klanten onwaarschijnlijk ook een rol spelen in wat het aanbod aantrekkelijk maakt, hier even buiten beschouwing gelaten.)
EDIT: of toch voor mensen die jonger zijn dan 26, althans.
Had even gemist dat ze hun promo van 2 jaar niet meer toepassen.
Maar dat wordt dan nog wel gecompenseerd met het feit dat je datavolume gaandeweg dan ook weer stijgt.
(Voor het telecomaanbod, de andere Undo-specifieke diensten die ook tot hun aanbod behoren en voor bepaalde klanten onwaarschijnlijk ook een rol spelen in wat het aanbod aantrekkelijk maakt, hier even buiten beschouwing gelaten.)
EDIT: of toch voor mensen die jonger zijn dan 26, althans.
Had even gemist dat ze hun promo van 2 jaar niet meer toepassen.
Maar dat wordt dan nog wel gecompenseerd met het feit dat je datavolume gaandeweg dan ook weer stijgt.
Ja ik zie het nu pas. Bestaande klanten hebben ook dubbele data nu.cadsite schreef:Hoe omschrijf je die ‘boost’ dan??
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 14 keer
En hoe ziet het EU roaming eruit??
ook verhoogd of....?
ook verhoogd of....?
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Als je er even de basis documentatie bijneemt zie je dat die ook is opgetrokken met het basis volume. Wat er met het boost volume gebeurd is me onduidelijk.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 114 keer
Er staat ergens aangegeven dat de boost wordt behouden al weet ik niet meer waar.
Gisteren mijn abo gewijzigd van €25 (met promo) naar het nieuwe €15 (zonder promo). Na een uurtje bevestigingsmail gekregen dat ik overgezet was en zag in het portaal dat mijn boost niet klopte. Deze ochtend een bevestiging per sms gekregen en nu staat het wel juist in het portaal. De inhoud van deze sms gaat wel compleet de mist in.
Gisteren mijn abo gewijzigd van €25 (met promo) naar het nieuwe €15 (zonder promo). Na een uurtje bevestigingsmail gekregen dat ik overgezet was en zag in het portaal dat mijn boost niet klopte. Deze ochtend een bevestiging per sms gekregen en nu staat het wel juist in het portaal. De inhoud van deze sms gaat wel compleet de mist in.

TV:

ISP:

Tel.:

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 94 keer
Orange heeft recent een heel groot contract voor mobiele telefonie binnengehaald met zeer scherpe tarieven. Betrokkenen zullen wel weten waarover ik het heb. Het is echt opvallend dat een aantal operatoren op hun netwerk nu hun prijzen beginnen gelijk te trekken met dat aanbod.
Op zich geen slechte evolutie, Proximus zal moeten volgen.
Op zich geen slechte evolutie, Proximus zal moeten volgen.
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
-
- Starter Plus
- Twitter: Anserics
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Dat is wel de moeite! Maar ben nu al bezig met omschakeling naar UNDO. Het ontbreken van e-sim bij HEY is voor mij punt geweest om te vertrekken na een jaar. Had nu wel dus 40GB maar gelukkig gebruik ik niet zoveel. 
Mochten ze e-sim beginnen aanbieden zou ik overwegen om terug te keren bij een promo.
Mochten ze e-sim beginnen aanbieden zou ik overwegen om terug te keren bij een promo.
- cyberbug
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
- Bedankt: 183 keer
- Contacteer:
Is Esim tegenwoordig dan al zo belangrijk / voordelig tov een gewone sim In Europa ?Anseric schreef: 31 jul 2023, 11:07 Het ontbreken van e-sim bij HEY is voor mij punt geweest om te vertrekken na een jaar.
Bij mij weten is er in Europa nog geen enkel smartphone die geen fysieke sim kaart ondersteund ( en in de US is dit enkel bij de laatste iPhone zo)
Het enige apparaat dat ik weet dat enkel met esim werkt is de laatste Apple watch (en enkel als je deze standalone zonder iPhone wil gebruiken)
Zaken als 5G, Volte en Vowifi daar zie ik het nut nog van in, maar voor Esim momenteel nog niet. Maar misschien mis ik iets (buiten meerdere esims tegelijk als je geen dual sim toestel hebt)
Greetz cyberbug

-
- Starter Plus
- Bedankt: 3 keer
Gisteren net hetzelfde gedaan en vanmorgen ook sms.JoskeVermeulen schreef:Er staat ergens aangegeven dat de boost wordt behouden al weet ik niet meer waar.
Heb nu 35 GB nog 5 tegoed [normaal voor september]
-
- Starter Plus
- Twitter: Anserics
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik heb een Pixel 6a. Die kan idd nog simkaart gebruiken en e-sim. Mijn vorige gsm had dual sim.cyberbug schreef: 31 jul 2023, 11:45Is Esim tegenwoordig dan al zo belangrijk / voordelig tov een gewone sim In Europa ?Anseric schreef: 31 jul 2023, 11:07 Het ontbreken van e-sim bij HEY is voor mij punt geweest om te vertrekken na een jaar.
Bij mij weten is er in Europa nog geen enkel smartphone die geen fysieke sim kaart ondersteund ( en in de US is dit enkel bij de laatste iPhone zo)
Het enige apparaat dat ik weet dat enkel met esim werkt is de laatste Apple watch (en enkel als je deze standalone zonder iPhone wil gebruiken)
Zaken als 5G, Volte en Vowifi daar zie ik het nut nog van in, maar voor Esim momenteel nog niet. Maar misschien mis ik iets (buiten meerdere esims tegelijk als je geen dual sim toestel hebt)
Aangezien de smartphones van het werk niet echt goed zijn gebruik ik dus graag meerdere simkaarten. Mijn werk biedt geen e-sim aan dus als ik zelf op e-sim zit heb ik weer dual sim