Hallo,
Deze avond noodgedwongen Proximus aangevraagd om onze vaste diensten bij Telenet te vervangen.
Voor mobile waren we al klant en nu is dus een flex pack in order gezet.
De verkoper wist van niets toen ik zei dat ik alles zelf wou installeren, en heeft toch maar een technieker ingepland die pas binnen twee weken kan komen.
Wij hebben hier reeds in eigen bezit een bbox3v+ staan en 3 v5c decoders.
Normaliter zou het dus gewoon de lijn actief zetten zijn en we zijn vertrokken.
De technische dienst zei dat een install met technieker niet kon omgezet worden naar een self install.
Normaal moet er in de wijkkast toch niets aangepast worden ? Ik heb reeds de modem aangesloten en krijg reeds dsl synchro, maar pppoe login werkt dus nog niet en de tv boxen willen ook nog niet registreren, waarschijnlijk omdat de order niet doorloopt omdat die wacht op goedkeuring van de technieker ?
Nu mijn vraag, is hier iemand aanwezig die het ziet zitten om hier even in te helpen ? Eventueel een proximus technieker die de order kan afwerken zodat de lijn actief komt te staan ?
De "technische" dienst is helaas niet zo technisch en niet echt een hulp.
De reden waarom het zo dringend is, is omdat telenet het geflikt heeft ons zonder diensten te zetten en het niet meer voor elkaar krijgt ons aan te sluiten. 2 weken zonder internet of tv zitten zie ik niet direct zitten, laat staan met kinderen die thuis zitten nu het vakantie is. We zitten nu al reeds 1,5 weken zonder telenet diensten.
Dus ik hoop dat er langs deze weg ons iemand kan helpen en die lijn actief kan zetten zodat alles werkt.
Thanks !
Verstuurd vanaf mijn CPH2465 met Tapatalk
Proximus techniekers aanwezig hier ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 244 keer
Ik vrees dat techniekers niet zomaar tickets kunnen opnemen, misschien proberen via Twitter of andere social daar zitten vaak mensen achter die net iets meer kunnen.
Of anders geen definitieve oplossing, maar Tadaam ? Volgende dag geleverd ? Het is wel een Telenet product.
Of anders geen definitieve oplossing, maar Tadaam ? Volgende dag geleverd ? Het is wel een Telenet product.
Oei, dan zal ik toch nog even moeten zagen via twitter vrees ik.
Tadaam heb ik reeds bekeken, maar voor slechts 2 weken vind ik dat niet echt de moeite waard.
Aangezien ik wel dsl synchro krijg vermoed ik dat ik correct verbonden ben met de rop ?
Tadaam heb ik reeds bekeken, maar voor slechts 2 weken vind ik dat niet echt de moeite waard.
Aangezien ik wel dsl synchro krijg vermoed ik dat ik correct verbonden ben met de rop ?
Als ik met de kinderen in zo'n situatie zou zitten en de kinderen mss zeuren over een kinderprogramma of er is geen internet, dan zou al de dingen naast elkaar leggen.
1. Ofwel opnieuw Telenet bellen en alles terug activeren;
2. ofwel blijven bellen naar Proximus en mss blijven zeuren dat je de diensten nodig hebt;
3. ofwel een Tadaam aan 40 euro bestellen voor een maand (je kan het altijd opzeggen) of mss dit achter de hand houden tot dat alles is geïnstalleerd.
Er is idd een kostprijs aan Tadaam, maar als je iedere gb moet bestellen voor internet, dan ben je ook al wat kwijt. En Tadaam is een goed product met internet en TV (ook kinder programma's).
Vragen:
- Heb je al je probleem via de Proximus community waar klanten hun probleem kwijt kunnen? En daar zijn ook mensen van Proximus die jou kunnen helpen (mits wat geduld).
- Heb je ook andere oplossingen gezocht voor het tijdelijk wachten, zoals een vervangend produkt vragen aan Proximus?
1. Ofwel opnieuw Telenet bellen en alles terug activeren;
2. ofwel blijven bellen naar Proximus en mss blijven zeuren dat je de diensten nodig hebt;
3. ofwel een Tadaam aan 40 euro bestellen voor een maand (je kan het altijd opzeggen) of mss dit achter de hand houden tot dat alles is geïnstalleerd.
Er is idd een kostprijs aan Tadaam, maar als je iedere gb moet bestellen voor internet, dan ben je ook al wat kwijt. En Tadaam is een goed product met internet en TV (ook kinder programma's).
Vragen:
- Heb je al je probleem via de Proximus community waar klanten hun probleem kwijt kunnen? En daar zijn ook mensen van Proximus die jou kunnen helpen (mits wat geduld).
- Heb je ook andere oplossingen gezocht voor het tijdelijk wachten, zoals een vervangend produkt vragen aan Proximus?