Hallo,
Ik heb een 360° modem (F@ST) met Wifi 6.
Ik heb ook een account op het nieuwe Telenet klantensysteem.
Wanneer ik naar de geavanceerde modem instellingen ga zie ik DMZ nergens staan.
Ik kan dus geen enkel IP in DMZ mode zetten.
Enkel gewone pure port forwarding is mogelijk.
Iemand een idee? Of hetzelfde voor?
Dank.
DMZ niet meer mogelijk bij Telenet ?
Zelfde issue hier.
Kan enkel dubbel port forwarden.... Ook geen bridiging optie.
Zeer vervelend !
Geen idee of 't door de mijn telenet interface komt ? Of is dit echt niet mogelijk met dat nieuw toestel ?
Klantendienst is niet echt behulpzaam, ze bieden geen support op port forwarding is het antwoord
Kan enkel dubbel port forwarden.... Ook geen bridiging optie.
Zeer vervelend !
Geen idee of 't door de mijn telenet interface komt ? Of is dit echt niet mogelijk met dat nieuw toestel ?
Klantendienst is niet echt behulpzaam, ze bieden geen support op port forwarding is het antwoord

- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1934 keer
Sinds de nieuwe interface moet je kiezen: ofwel UPnP, ofwel DMZ inschakelen. Beide inschakelen werkt niet.
Bridging (IPv4 MAC pass-through) is alleen mogelijk met de CV8560E (modem zonder Wifi).
Bridging (IPv4 MAC pass-through) is alleen mogelijk met de CV8560E (modem zonder Wifi).
- raf1
- Elite Poster
Ja, het probleem is dat je provider je thuisnetwerk beheert op de slechtst denkbare manier.
Wissel die 360° spyware-modem voor een CV8560E in bridge-mode en beheer je thuisnetwerk zelf.
Wissel die 360° spyware-modem voor een CV8560E in bridge-mode en beheer je thuisnetwerk zelf.
- raf1
- Elite Poster
Het nieuwe systeem zit vol bugs.
Bugs moeten door meerdere klanten elke maand opnieuw (schriftelijk) gemeld worden.
Anders worden bug tickets automatisch gesloten waarbij de bug dus niet opgelost wordt.
Software en development komt allemaal van een externe leverancier.
Ik zei toch dat dit systeem beheerd werd op "de slechtst denkbare manier".
Het is niet om te lachen dat ik voor Telenet-klanten een eigen Wifi-router en de CV8560E in bridge-mode aanraad!
Bugs moeten door meerdere klanten elke maand opnieuw (schriftelijk) gemeld worden.
Anders worden bug tickets automatisch gesloten waarbij de bug dus niet opgelost wordt.
Software en development komt allemaal van een externe leverancier.
Ik zei toch dat dit systeem beheerd werd op "de slechtst denkbare manier".
Het is niet om te lachen dat ik voor Telenet-klanten een eigen Wifi-router en de CV8560E in bridge-mode aanraad!