Onze dochter haar TN modem is defect geraakt, er is nl. water van de boiler erboven ingesijpeld.
Wat moet zij doen? Kan zij een nieuwe krijgen in een TN shop? Kosten?
Defecte TN modem, hoe te vervangen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 801
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Locatie: Aalter
- Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
- Bedankt: 41 keer
Ik ruil er vaak om in een Telenet shop, let wel op dat afhankelijk van welk model het is er geen voorraad kan zijn dus zou eens een paar Telenet shops bellen voor je langsgaat.
Geen idee wat ze met waterschade doen, dus daar kan ik niets op zeggen, vermoed dat ze hm gewoon omruilen, had eens 1tje die in het systeem stond als oud model kon ik gewoon omruilen voor hetzelfde model (Telenet shop vroeg dat maar ik wist dat ik de laatste nieuwe toen al had), ze ruilden die toen om gewoon zodat die terug goed in het systeem zou staan.
Geen idee wat ze met waterschade doen, dus daar kan ik niets op zeggen, vermoed dat ze hm gewoon omruilen, had eens 1tje die in het systeem stond als oud model kon ik gewoon omruilen voor hetzelfde model (Telenet shop vroeg dat maar ik wist dat ik de laatste nieuwe toen al had), ze ruilden die toen om gewoon zodat die terug goed in het systeem zou staan.
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters
maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters

-
- Elite Poster
- Berichten: 2473
- Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 275 keer
- Bedankt: 141 keer
Indien geen zichtbare schade, gewoon omruilen in TN winkel en zeggen dat hij niet meer werkt. Punt.
Indien schade door eigen toedoen, kunnen ze inderdaad kosten aanrekenen. Factureren, daar zijn ze bij TN specialist in, ook al ligt hun netwerk regelmatig plat ...
Indien schade door eigen toedoen, kunnen ze inderdaad kosten aanrekenen. Factureren, daar zijn ze bij TN specialist in, ook al ligt hun netwerk regelmatig plat ...
-
- Starter Plus
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 01 dec 2016, 16:04
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
Inderdaad gewoon omruilen in een Telenet shop (zoals gezegd best even op voorhand bellen). Uiteraard niet vermelden dat er water ingelopen is, maar gewoon dat hij defect is. Punt. Ze gaan die modem echt niet open vijzen om te inspecteren, en je zal gewoon een nieuwe meekrijgen. Telenet abonnement is meer dan duur genoeg, dus ik zou me absoluut niet schuldig voelen om te verzwijgen dat er water ingelopen is.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2473
- Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 275 keer
- Bedankt: 141 keer
Inderdaad, bij TN is liegen een handelsmerk geworden alsook loze beloftes formuleren ... In de winkels doen ze echt niet de moeite idd om na te kijken wat er aan de hand is.TomVDJ schreef: 09 jul 2023, 15:07 Telenet abonnement is meer dan duur genoeg, dus ik zou me absoluut niet schuldig voelen om te verzwijgen dat er water ingelopen is.
In dat gegoten plastic, vraag ik me zelfs af of ze dergelijke toestellen nog open doen en krijgen ...
Herstelling zou ook meer kosten dan wat zo een toestel kost voor TN.